Alapvetően igazad van, mert kis hazánk még mindig az óratekerés Mekkája, bár lassan csökkenő tendenciát mutat ez a bűncselekmény. Egyébként nem km óra állást szoktam venni, hanem állapotot, és van arra kapacitás a baráti körömben, hogy megállapítsák a tényleges helyzetet, legyen az óraállás, struktúrális állapot, törés-sérülés volt-e, ha volt akkor milyen mértékű és egyéb kényes dolgok.
A tárcsák és fékbetétek még a gyáriak, ez gumicserénél kiderült, és a szervizben a srác aki csinálta a motort, sokban fogadott rá, hogy a lánckerekek és a lánc is még a gyári szerelés.
szerintem ez csak az a jelenség mire minden apró kis zegbe zugba eljut az olaj és kialakul a megfelelő kenés. hosszabb állás után pár másodpercig nekem is vannak ilyen hangok, de aztán szépen abba is marad :D ennyi miatt ne aggódj. egyébként pöpec a gép
Pénteken kora délután voltam szervizben, és aznap késő estig motoroztam, majd szombaton egész nap folytattam a tevékenységet, hogy teszteljem a gépet.
Igazából 5-6000 Rpm-nél szedi össze magát, majd 8000-től indul meg, és onnantól szépen erősödve húz. Szeretem. Váltó, generátor rendben, annyi, hogy néha, elég hektikusan, a hidegindításkor finom kis kattanások hallatszanak, de a jelenség kb. 10-30 másodpercen belül megszűnik. Valakinek volt/van-e hasonló jelensége, vagy esetleg küzd ilyesmivel és vajon mi lehet? Csak hidegindításkor, és többnapos állás után történik ez, de nem mindig van ez a jelenség.
Egyébként összefoglalva: Istenkirályság!
Mennyi Km-.t akartot?
Nem motorozni veszik azt hanem nézni.
Amúgy írtam vissza mail-t, olvastad?
Sajna motobogyóhoz nem volt időm elmenni, de amint az időjárás engedi és fogadóképes a skac, sort kerítek rá valamikor.
Koszi.
Nélkületek ez nem jött volna létre...
Igazából 5-6000 Rpm-nél szedi össze magát, majd 8000-től indul meg, és onnantól szépen erősödve húz. Szeretem. Váltó, generátor rendben, annyi, hogy néha, elég hektikusan, a hidegindításkor finom kis kattanások hallatszanak, de a jelenség kb. 10-30 másodpercen belül megszűnik. Valakinek volt/van-e hasonló jelensége, vagy esetleg küzd ilyesmivel és vajon mi lehet? Csak hidegindításkor, és többnapos állás után történik ez, de nem mindig van ez a jelenség.
Egyébként összefoglalva: Istenkirályság!