Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jó.
Nem, nem a gumis
De nem a gumis ugye?
Alapvetően igazad van, mert kis hazánk még mindig az óratekerés Mekkája, bár lassan csökkenő tendenciát mutat ez a bűncselekmény. Egyébként nem km óra állást szoktam venni, hanem állapotot, és van arra kapacitás a baráti körömben, hogy megállapítsák a tényleges helyzetet, legyen az óraállás, struktúrális állapot, törés-sérülés volt-e, ha volt akkor milyen mértékű és egyéb kényes dolgok.
Kiszedték, megnézték a betéteket és gyári.
Ez magyar szlogen?
A kérdés mindig cseng a fülemben.

Mennyi Km-.t akartot?
A múltkor még 96-os SRAD-ot is láttam 30e km alatt hirdetve...
Hát...........az évi 2000 km-es csapatás gixxerföldön tök életszerű.
Nem motorozni veszik azt hanem nézni.
Hmm...azért érdekes, h egy gumiszervizes megmondja, h gyári-e a fékbetét vagy nem... Meg a lánc és lánckerék...
Amúgy írtam vissza mail-t, olvastad?
Ehun-e: http://www.kekhold.hu/

Sajna motobogyóhoz nem volt időm elmenni, de amint az időjárás engedi és fogadóképes a skac, sort kerítek rá valamikor.
én ithol szoktam
Ha nem titok elaruld hol csinaltattad?
Koszi.
Pálinka!
Paradicsomlé segítene rajtad, vagy gyümölcstea, mézzel+citrommal. Kiküldené belőled a sok műanyag levet és az egyéb szennyet
A tárcsák és fékbetétek még a gyáriak, ez gumicserénél kiderült, és a szervizben a srác aki csinálta a motort, sokban fogadott rá, hogy a lánckerekek és a lánc is még a gyári szerelés.
na jó coppos kólát ittam egy kicsikét,de már bassza a gyomrom,tuti fosás lesz........de ne mond már el senkinek oké
Neked igazán bejött az élet Oszi! Így este tiszta erőből tolod a Hell-t? Pár nap múlva már alszol is
juj hellt iszok és fekete marbit szivok.köszi de örülök hogy segithettem.......remélem a tárcsákkal is minden okés
Külön köszönöm neked a sok segítséget, ötletet amivel elláttál a vásárlás előtt!


Nélkületek ez nem jött volna létre...
tiki tiki minden suzukiba meg van hideg inditáskor
Rendben, köszönöm!
szerintem ez csak az a jelenség mire minden apró kis zegbe zugba eljut az olaj és kialakul a megfelelő kenés. hosszabb állás után pár másodpercig nekem is vannak ilyen hangok, de aztán szépen abba is marad :D ennyi miatt ne aggódj. egyébként pöpec a gép
Pénteken kora délután voltam szervizben, és aznap késő estig motoroztam, majd szombaton egész nap folytattam a tevékenységet, hogy teszteljem a gépet.
Igazából 5-6000 Rpm-nél szedi össze magát, majd 8000-től indul meg, és onnantól szépen erősödve húz. Szeretem. Váltó, generátor rendben, annyi, hogy néha, elég hektikusan, a hidegindításkor finom kis kattanások hallatszanak, de a jelenség kb. 10-30 másodpercen belül megszűnik. Valakinek volt/van-e hasonló jelensége, vagy esetleg küzd ilyesmivel és vajon mi lehet? Csak hidegindításkor, és többnapos állás után történik ez, de nem mindig van ez a jelenség.
Egyébként összefoglalva: Istenkirályság!