Hello Skacok!
Mostantól erősítem a társaságot, mert vettem egy Gixer K2-t, fényképek csatolva. 3-ik tulaj vagyok, a km, és a törésmentesség garantált (lekérdezve, priorálva). Egy kiváló motorszervizben megcsináltattam a 24.000 km-s szervizt, és vadi új első és hátsó gumi került rá, az alkatrészről és az elvégzett munkáról számla eltéve.
Motul 5100 10W50, olajszűrő, 4 db Ngk gyári hőértékű gyertya, levegőszűrő, fékolaj és hűtőfolyadék csere, teljes diagnosztikai és struktúrális átnézés. Mindent rendben találtak, most már csak a jó idő kell, hogy megérkezzen és hajrá
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Most jönnek a téli generálok időszakai, ezért írnám, hogy volna egy bontott kuplungkosár, kuplungagy, kopó és fémlamellapakkom eladóban k4 - k5 600 ba.
Kérdésem lenne hozzá értő gsx-r tulajokhoz.
Lehetséges hogy k8 as 600/750-re rá lehet rakni a k7-es fejidomját? Vagy a ram-air csövek annyira nagy mértékben eltérnek hogy ez és egyéb illesztési hiba miatt kizárt. Esetleg valaki próbálta már ezt a manővert meg kísérelni?
Köszi előre.
Üdv.:Árpi
Ezen hát, rendelném már meg ha tudnám a méretet biztosra :D Pedig hidd el, beszéltem velük telefonon. 17én megyek fel ahogy mondtam, el akarok menni pardiba is meg euromotorba is a sisak miatt. A gatyát majd tartja a kabát, ami felül jó az alul biztos nagy.
Tuti nem jó az 58, próbáltam spyke kabátot és bőven nagy volt. Pardisok is azt mondták h az 54es kb 185 centi 95 kilóhoz jó. Holnap megyek be szegedre a Yamaha Kalmárhoz, ott vannak Mugen Race meg még nem tudom miféle ruhák, próbálgatok. Szerdán ha minden jól megy még a jogsim is meg lesz :D
Szia! A kérdés csak az, hogy a plusz 15 kilómmal hogy fogok felül beleférni, főleg úgy, hogy akarok bele venni gerincprotektort is. Bár a mérettáblázat alapján jónak kéne még így is lennie. A legfőbb baj az, hogy nem találok egy boltot se ahol lenne raktáron.
Mindenkinek saját szíve joga eldönteni ez természetes..De Én ha 20ezret szánnék olajra 6ezer km alatt inkább vennék 2kanna 5100at és 3-3500nál lecserélném
Én ugyanazt mint utcára Nem járok még olyan szinten a pályán hogy ahhoz más olaj kelljen. Tavalyelőtt volt hogy beugrott egy hosszabb út és még aznap le kellett cserélnem az olajat de a legközelebbi (30km) motoros boltba nem volt motul így vettem Repsol Racing 10w50 et.Ezzel is ugyanaz volt a motor mint a 40es Motulal.A 10ezer ft/4literes olajok sem az éppenhogy jó bele kategória ahogy sokan gondolják.Azok is jócskán túlteljesítik azt a szintet amit normál igénybevétel mellett kap a motor.
Köszönöm, a tied is szép! Látom neked 750es van. Nézegettem őket én is, de ami nagyon tetszett volna egy fehér K8, az bőven drágább lett volna sajnos. De majd ha ezt egyszer kinövöm... :) Amint meg van a jogsi (12én forgalom vizsga), minden ruha és legfőképpen jó az idő már gurulhatunk is. Az tuti, hogy amikor csak tehetem rajta fogok ülni, kezdőként nagyon kell a tapasztalat gyűjtés. Én ezt az olajdolgot még tavaszig megálmodom, nálam sincs kizárva, hogy azt kapja a végén, megérdemli :)
Oliver szép a gép, remélem ha idén nem is, de jövőre gurulunk egy pár kört, ha makói vagy.
Én Motul 300v 10w40-et öntök. Biztos felesleges meg pénzkidobás, de rajtam ne múljon, így jobban alszok.
Köszi az olajos infókat, tudtam én, hogy jó helyen kérdezősködök :) Mivel nagyker áron nincs jelentős különbség az 5100 és a 7100 között (konkrétan 4liternél 3000ft), nyugodtabban alszok, hogy a jobbat kapta, még ha gyakorlati haszna nincs is érezhetően.
Más. Nincs véletlen valakinek tapasztalata Alpinestars ruhával kapcsolatosan? FC Moton kinéztem a kétrészes Atemet és nem vagyok 100%ig biztos, hogy 54 vagy 56 kellene 185 centihez és 90 kilóhoz. A sisakot fel tudom majd pesten próbálni (X-Lite 802R Checa, elvileg M-es), de ebből a ruhából Pardinál is legjobb esetben jövőre ígértek.
Hát figy ez egy olyan mértékű külömbség amitöl pl az nagyságrendekkel fontosabb hogy megfelelő minőségű (márkás) legyen az az olaj.Amennyi olaj van kb annyit használnak emberek ugyanolyan motorokba Az 5w40 töl 15w50 ig vagy 10w60 ig... Mindegyikkel untig elmennek.De én ilyen esetben mindig azt mondom hogy az okos mérnökök nem véletlen azt a számot irták oda Tehát amíg abbol áll egy ilyen motor használata hogy utca plusz amatőr pálya addig az aranyközép a 10w40.Komoly pályázásnál és stunt használatnál amikor folyamatosan tűzforró a blokk esetleg indokolt a nagyobb meleget tűrő olaj (w50,w60). Mindegy regényeket lehetne erröl ide írni Jó minőség,könyvben előirt viszkozitás,időben cserélve.Ennyi a lényeg
Mostantól erősítem a társaságot, mert vettem egy Gixer K2-t, fényképek csatolva. 3-ik tulaj vagyok, a km, és a törésmentesség garantált (lekérdezve, priorálva). Egy kiváló motorszervizben megcsináltattam a 24.000 km-s szervizt, és vadi új első és hátsó gumi került rá, az alkatrészről és az elvégzett munkáról számla eltéve.
Motul 5100 10W50, olajszűrő, 4 db Ngk gyári hőértékű gyertya, levegőszűrő, fékolaj és hűtőfolyadék csere, teljes diagnosztikai és struktúrális átnézés. Mindent rendben találtak, most már csak a jó idő kell, hogy megérkezzen és hajrá