Asszem túristáskodtam a mátrában oszt két sportoló zsizsegett előttem,mondom milyen jó lesz tőlük már ellesni egykét kanyartechnikát azalatt a két kanyar alatt míg látom őket.
Errefel minden baxott kanyar előtt olyat satuzott mindkettő hogíy majdnem beléjük rongyoltam hátúlról pedig vagy 3-5 percel előbb indultak.
De egyenesben feszt húzták neki,kénytelen vótam a 3. kanyarban kifékezni őket én a fostorgós túrista.
Neked milyen fajtához volt szerencséd ha megkérdezhetem?
Egy sráccal sikerült beszélnem akinek K2 1000-en van ugyanilyen ebay-es tárcsa és semmi gondja nincs vele úgy, hogy még pályázik is vele meg színteres AP Racing fékbetét van benne.
K3-K4-nél meg kikopik a helye. Aztán lóg benne a szegecs, de nem kicsit.
Van benne valami, meg nincs is. Ugye azért kezdenek el lógni mert kiesik a hullámos alátét alóla... Azt meg a préseléssel nem rakjuk vissza...
Hosszú történet igazából annyi a lényeg, hogy műszakin ütött a tárcsa pad szerint... elvittem egy illetőhöz, hogy nézze meg ugye esztergán mennyit üt .. ő nem tudta befogni ezért kifúrta a szegecset
nem a Oszibá suzuki betegség az első féktárcsa szegecs a K1-nél én is eljátszottam......de van aki erre specializálódott és van egy kis esze.mivel présben meg lehet nyomni központosan.....nállam is bevált persze ha a tárcsa kopott akkor nem érdemes vele foglalkozni
Errefel minden baxott kanyar előtt olyat satuzott mindkettő hogíy majdnem beléjük rongyoltam hátúlról pedig vagy 3-5 percel előbb indultak.
De egyenesben feszt húzták neki,kénytelen vótam a 3. kanyarban kifékezni őket én a fostorgós túrista.
Na nekik kellett a jó féktárcsa.