Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk azt hittem kicsit olcsóbb lessz..... :D
köszönöm....
Vannak lámpáim hozzá. 70/6321-829
Szevasztok srácok!
Segitsetek már nekem abba légyszives hogy k3 as ujitok fel.... és az oldalsó idomra kéne nekem matrica....
honnan tudok én olyan matricákat beszerezni?
Köszönöm a segítséget
2002 es gsxr kèk- fehèr sèrülèsmentes fejidomot ès jó állapotú első lámpáp keresek.
A kuplung kinyomó rúd elkoptatta a kinyomó szerkezetet. Bal oldal az első lánckerék deklijében van.
Sziasztok. Most akarok vásárolni egy 98 as SRAD os GSX-R 600 ast
Ismerem a tulaját, nagyon pipec állapotban van. Annyi van vele hogy hidegen bármennyi járatás után nem igazán müködik a kuplungja. Szóval indulnál el sebességbe teszed ugrik 1et és lefullad. De utánna már nem csinálja. Menet közben szépen veszi a sebességeket, nem recseg nem akad nem csúszik el a kuplung semmi nincs.
Mi lehet vele? És ami még fontos, van e valami amira oda kell figyelnem a vétel során.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ööööö....b*zzeg, nem töltődött fel amit szerettem volna.
Nem tudom ez az olvasmány kinek van meg, de úgy gondolom, hogy hasznos dolog.
Nincs mit!
Egy a lényeg:lehetőleg mindig érj egyben haza!
Vegere ertem, tenyleg nagyon hasznos es jol osszeszedett konyv. Ugy erzem fejben mar nagyjabol tudom h s mint kell csinalni, de majd tavasszal remelem gyakorlatba is at tudom ultetni az itt tanultakat. Koszonom meg egyszer!
Oks. Jó olvasást!
És hasznosítsd a leírtakat.
Széles utat, gumifákat stb.!
Megkaptam, ha hazaertem belemerulok. Koszonom szepen!
Ment a mail.
Igen ez tipikus, ket esteben kell vigyazni nagyon, amikor elkezdesz motorozni es mikor mar azt hiszed h tudsz
oliver.rozsnyai@gmail.com
Ha adsz egy email címet, átküldenék valamit neked.
Oliver a lényeg az, hogy először le kell "tegeződni" a motorral. (jelentsen ez bármit) Azután, amikor megérkezik a rutin és egyre jobban érzed a technika rezdüléseit, lassan egy hullámhosszra kerültök, egyre jobban megismered a tulajdonságait, na akkor kell az önmérséklet, mert ilyenkor szokás eldobni a gépet. Önuralom, önmérséklet, előre gondolkodás.
Keresek GSXR 600, 750 2006-2010, vagy GSXR 1000 K7-K8 lengővillát jó áron!
Utasülés el lesz rakva jó mélyen a szekrényben, ráérek mást hurcolászni, először magamban akarok biztos lenni. Diablo Supercorsa van jelenleg rajta, ugyan ilyenre tervezem majd cserélni (vagy Dunlop Q3, bár nem találtam magyar weboldalt ahol forgalmaznák).

Gokart és szimulátor versenyeztem "fénykoromban", reflex sztem rendben lesz. Régen rendben volt :)
Szia! Nekem van egy pályaidom garnitúrám a motorodra. K8-ra volt feltéve, meg nem makulátlan, de ha érdekel, szólj!
Szüröt 12.000 km -enként kidobni, majd új gyárit bele!

K&N -nem ismerem azt mosni kell, vagy mi.....

Èn mindíg Castrol 10W-40 -et, vagy mit...raktam (rakattam) bele 6000 -ként csere (szigorúan szürövel), asszem valahol 108.000 km -nél váltottam Castrol 20W-50 -re, mert 4-5000 km után nagyon ette az olajat, jobb lett és a váltója is.....

Majd légyszi úgy essél, hogy sem neked, sem másnak baja ne legyen, a motor az újra összerakható.......

Szerintem 1 szezon utas nélkül nem ártana, lapos szar utcai gumikat felejtsd el, csúcsos gumikat vegyél Dunlop D211, vagy Pirelli Dablo Opelcorsa, és ezek továbbfejlesztett változatai nagyon faszagányossak.... tapadnak is, és kanyarodni is lehet velük, nem kell szanderozni a kanyarokban a motorral.....

Ja...és reflex, az nem árt ha a toppon van...
Rendőr bácsi majd reméljük nem akarja úgy :)

Köszi az infókat, ezeknek a nagy részét tudtam már (bár azt nem tudtam, hogy a fesz szabot garanciában cserélték, csak magáról a hibáról tudok), majd tavasszal átviszem Kecskemétre, ott van legközelebb márkaszerviz. Féknél azért gondolom a fém fékcsövet meghagyják rajta, a többit cserélhetik. A többi nagyon hasznos, amiket írtál karbantartással kapcsolatban. Pont az ilyenek miatt tévedtem a forumra.
Alkatrészből a legjobbakat fogja kapni, szerencsére munkából kifolyólag mindent nagy ker áron kapok hozzá. Tavasszal szervizzel kezdek, az okosok azt mondják nincs értelme Motul 300V-nek, ha tényleg így van akkor kap 7100at (nem az ára miatt, van kb literenként 1000 ft különbség a kettő között beszerzési áron, amit évente ki lehet bírni). Szűrőből mit ajánlasz? K&Nre gondoltam, nem tudom van-e értelme.

A pofára esést kihagynám, épp elég lenne ha jó párszor csak épp h majdnem elesnék, abból már megtanulnám, hol vannak a határaim egyenlőre. Gondolkodtam pályaidomról, de lehet h majd egy barátommal veszünk egy hasonló pályamotort közösen, ha sikerül ráéreznem a motorozásra, azzal lehet esni kelni. Szerencse meg tuti kelleni fog, nem lehet mások hibáját mindig kivédeni.
Látom irigy vagy, hogy egybö´lett egy frisshusikám te meg nem kellettél neki !

De neked is van hely a szívemben.....vagy az a herezacskóm?

Mindegy.....