Szevasztok srácok!
Segitsetek már nekem abba légyszives hogy k3 as ujitok fel.... és az oldalsó idomra kéne nekem matrica....
honnan tudok én olyan matricákat beszerezni?
Sziasztok. Most akarok vásárolni egy 98 as SRAD os GSX-R 600 ast
Ismerem a tulaját, nagyon pipec állapotban van. Annyi van vele hogy hidegen bármennyi járatás után nem igazán müködik a kuplungja. Szóval indulnál el sebességbe teszed ugrik 1et és lefullad. De utánna már nem csinálja. Menet közben szépen veszi a sebességeket, nem recseg nem akad nem csúszik el a kuplung semmi nincs.
Mi lehet vele? És ami még fontos, van e valami amira oda kell figyelnem a vétel során.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Vegere ertem, tenyleg nagyon hasznos es jol osszeszedett konyv. Ugy erzem fejben mar nagyjabol tudom h s mint kell csinalni, de majd tavasszal remelem gyakorlatba is at tudom ultetni az itt tanultakat. Koszonom meg egyszer!
Oliver a lényeg az, hogy először le kell "tegeződni" a motorral. (jelentsen ez bármit) Azután, amikor megérkezik a rutin és egyre jobban érzed a technika rezdüléseit, lassan egy hullámhosszra kerültök, egyre jobban megismered a tulajdonságait, na akkor kell az önmérséklet, mert ilyenkor szokás eldobni a gépet. Önuralom, önmérséklet, előre gondolkodás.
Utasülés el lesz rakva jó mélyen a szekrényben, ráérek mást hurcolászni, először magamban akarok biztos lenni. Diablo Supercorsa van jelenleg rajta, ugyan ilyenre tervezem majd cserélni (vagy Dunlop Q3, bár nem találtam magyar weboldalt ahol forgalmaznák).
Gokart és szimulátor versenyeztem "fénykoromban", reflex sztem rendben lesz. Régen rendben volt :)
Szüröt 12.000 km -enként kidobni, majd új gyárit bele!
K&N -nem ismerem azt mosni kell, vagy mi.....
Èn mindíg Castrol 10W-40 -et, vagy mit...raktam (rakattam) bele 6000 -ként csere (szigorúan szürövel), asszem valahol 108.000 km -nél váltottam Castrol 20W-50 -re, mert 4-5000 km után nagyon ette az olajat, jobb lett és a váltója is.....
Majd légyszi úgy essél, hogy sem neked, sem másnak baja ne legyen, a motor az újra összerakható.......
Szerintem 1 szezon utas nélkül nem ártana, lapos szar utcai gumikat felejtsd el, csúcsos gumikat vegyél Dunlop D211, vagy Pirelli Dablo Opelcorsa, és ezek továbbfejlesztett változatai nagyon faszagányossak.... tapadnak is, és kanyarodni is lehet velük, nem kell szanderozni a kanyarokban a motorral.....
Köszi az infókat, ezeknek a nagy részét tudtam már (bár azt nem tudtam, hogy a fesz szabot garanciában cserélték, csak magáról a hibáról tudok), majd tavasszal átviszem Kecskemétre, ott van legközelebb márkaszerviz. Féknél azért gondolom a fém fékcsövet meghagyják rajta, a többit cserélhetik. A többi nagyon hasznos, amiket írtál karbantartással kapcsolatban. Pont az ilyenek miatt tévedtem a forumra.
Alkatrészből a legjobbakat fogja kapni, szerencsére munkából kifolyólag mindent nagy ker áron kapok hozzá. Tavasszal szervizzel kezdek, az okosok azt mondják nincs értelme Motul 300V-nek, ha tényleg így van akkor kap 7100at (nem az ára miatt, van kb literenként 1000 ft különbség a kettő között beszerzési áron, amit évente ki lehet bírni). Szűrőből mit ajánlasz? K&Nre gondoltam, nem tudom van-e értelme.
A pofára esést kihagynám, épp elég lenne ha jó párszor csak épp h majdnem elesnék, abból már megtanulnám, hol vannak a határaim egyenlőre. Gondolkodtam pályaidomról, de lehet h majd egy barátommal veszünk egy hasonló pályamotort közösen, ha sikerül ráéreznem a motorozásra, azzal lehet esni kelni. Szerencse meg tuti kelleni fog, nem lehet mások hibáját mindig kivédeni.
http://www.ebay.com/itm/GSX-R-...
Segitsetek már nekem abba légyszives hogy k3 as ujitok fel.... és az oldalsó idomra kéne nekem matrica....
honnan tudok én olyan matricákat beszerezni?
Ismerem a tulaját, nagyon pipec állapotban van. Annyi van vele hogy hidegen bármennyi járatás után nem igazán müködik a kuplungja. Szóval indulnál el sebességbe teszed ugrik 1et és lefullad. De utánna már nem csinálja. Menet közben szépen veszi a sebességeket, nem recseg nem akad nem csúszik el a kuplung semmi nincs.
Mi lehet vele? És ami még fontos, van e valami amira oda kell figyelnem a vétel során.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Egy a lényeg:lehetőleg mindig érj egyben haza!
És hasznosítsd a leírtakat.
Széles utat, gumifákat stb.!
oliver.rozsnyai@gmail.com
Gokart és szimulátor versenyeztem "fénykoromban", reflex sztem rendben lesz. Régen rendben volt :)
K&N -nem ismerem azt mosni kell, vagy mi.....
Èn mindíg Castrol 10W-40 -et, vagy mit...raktam (rakattam) bele 6000 -ként csere (szigorúan szürövel), asszem valahol 108.000 km -nél váltottam Castrol 20W-50 -re, mert 4-5000 km után nagyon ette az olajat, jobb lett és a váltója is.....
Majd légyszi úgy essél, hogy sem neked, sem másnak baja ne legyen, a motor az újra összerakható.......
Szerintem 1 szezon utas nélkül nem ártana, lapos szar utcai gumikat felejtsd el, csúcsos gumikat vegyél Dunlop D211, vagy Pirelli Dablo Opelcorsa, és ezek továbbfejlesztett változatai nagyon faszagányossak.... tapadnak is, és kanyarodni is lehet velük, nem kell szanderozni a kanyarokban a motorral.....
Ja...és reflex, az nem árt ha a toppon van...
Köszi az infókat, ezeknek a nagy részét tudtam már (bár azt nem tudtam, hogy a fesz szabot garanciában cserélték, csak magáról a hibáról tudok), majd tavasszal átviszem Kecskemétre, ott van legközelebb márkaszerviz. Féknél azért gondolom a fém fékcsövet meghagyják rajta, a többit cserélhetik. A többi nagyon hasznos, amiket írtál karbantartással kapcsolatban. Pont az ilyenek miatt tévedtem a forumra.
Alkatrészből a legjobbakat fogja kapni, szerencsére munkából kifolyólag mindent nagy ker áron kapok hozzá. Tavasszal szervizzel kezdek, az okosok azt mondják nincs értelme Motul 300V-nek, ha tényleg így van akkor kap 7100at (nem az ára miatt, van kb literenként 1000 ft különbség a kettő között beszerzési áron, amit évente ki lehet bírni). Szűrőből mit ajánlasz? K&Nre gondoltam, nem tudom van-e értelme.
A pofára esést kihagynám, épp elég lenne ha jó párszor csak épp h majdnem elesnék, abból már megtanulnám, hol vannak a határaim egyenlőre. Gondolkodtam pályaidomról, de lehet h majd egy barátommal veszünk egy hasonló pályamotort közösen, ha sikerül ráéreznem a motorozásra, azzal lehet esni kelni. Szerencse meg tuti kelleni fog, nem lehet mások hibáját mindig kivédeni.
De neked is van hely a szívemben.....vagy az a herezacskóm?
Mindegy.....