gyárilag 10w40 et írnak neki, de sokan 10w50 et használnak. szerinted igényli az 50-es olajat? elvileg az ugye jobban bírja a meleget, szükséges ez vajon?
Az 5100 is bőven jó...(Én is ezt használom).Utcai használatra főleg ha nem is húzod neki a 7100 és 300V egyszerűen csak pénzkidobás.Semmi pluszt nem érsz el vele...
Köszönöm szépen az infükat. Lemostam, áttörölgettem, lánc Castrol Chain Sprayjel befújva, akksi kiszedve, tank tele, a motor hetente tologatva kicsit, hogy az emelő miatt ne egy helyen kapja a terhelést hónapokig. Becsomagolva várja a tavaszt.
Gyertya volt 1 éve cserélve mikor megvette az előző tulaj. Az olajat nem egy nagy mutatvány kicserélni, ha már autószervizünk van ezzel csak tán megbirkózunk. Viszont el akarom vinni vmi szakihoz a közelben (Szeged és környéke), hogy nézze át, állítsa be amit kell, meg ha van még valami csinálja meg. Aztán át kell vigyem szakszervizvbe Kecskemétre, mert egyik indítás után volt egy FI hibaüzenet, de azóta se jött elő, de azért az a biztos ha megnézik mi volt a pillanatnyi gubanc. A fórumot visszaolvastam egy évre visszamenőleg, tudok a fesz szab jelenségről, fogalmam sincs mekkora összeg ez ha bekövetkezik, de ez legyen a legnagyobb baj és akkor boldogok leszünk együtt :)
Huhh elhiszed ezt a km szamot?
Nagyonszar vizes nyar volt meg idom sem de 7000 ebben az evben is osszejott.
Mit mondtak miert hagytak ennyit pihenni?
Poros lett volna?
7100 tökéletes. szezon előtt? személy szerint én a téli elrakás előtt mindig leveszem az idomokat szépen minden zeg-zugot szépen lemosok stb. a féknyergektől kezdve a lánc körül mindent amit lehet. persze csak a hozzávaló szerekkel.
tavasszal cserélj olajat, szűrőket. ha nagyon akarsz épp a gyertyákat is ki lehet, és akkor nyugodt a lelki ismereted. ellenőrizd a fékbetétek, fékfolyadék állapotát. teló szimeringeknek ennyi km után még nem kéne hogy baja legyen, de érdemes ránézni. lánc legyen beállítva ahogy kell és kezelve, tisztítva. gumik elmondásod szerint még jók lesznek akkor. hirtelen most ennyi jut eszembe. k6-k7 ek szoktak küzdeni a feszültség szabályzóval, ennek járj jobban utána
Köszönöm szépen! Én is remélem a legjobbakat, tavasszal kap új olajat szűrővel (ahogy olvastam elég bele a Morul 7100 is a 300v helyett), megnézzük milyen benne a levegőszűrő, ha kuka kap egy K&N-t, a gumi meg szerintem kibír egy tanuló idényt (Pirelli Diablo Corsa III). Más esetleg amire figyelni kell szezon előtti felkészítésnél? Nem volt még motorom, szeretném neki a legjobbat adni amennyire lehet.
Köszönöm! Nagyon úgy tűnik, hogy tényleg annyi. Egy jó barátom hozta haza 270kmről, mivel nekem még a forgalmi vizsga hátra van. Ő a saját ezresét újonnan vette és mondta, hogy egyrészt a váltó olyan finoman jár, mint mikor az övé új volt, másrészt ő szerinte konkrétan a blokknak új szaga van mikor bemelegszik. 2. tulajos volt, az előző srác 6670 km-rel vette tavaly novemberben, meg is néztem a képeket az előző eredet vizsgáról és tényleg annyi volt benne. Az első tulaj alig használta, volt egy pályamotorja mellette. Egyedül ami furcsa kicsit, hogy hazafele óra szerint 293at ment egy 105 kilós ember alatt. Hátul gyári 43as a lánckerék, elől majd tavasszal megnézzük.
Sziasztok! Pár hete én is büszke GSX-R600 tulaj lettem. Tudom, visszaolvasva a hszeket első motornak sokan nem ajánlották, de tudtam kerülni párat vele mikor hazahoztuk és úgy érzem jóban leszünk :) Elhihetitek mennyire várom a tavaszt, de szigorúan tanuló év lesz, megyek amennyit tudok, hogy gyűljön a tapasztalat. Ő lenne az: 2006/10, 11.000 km
Szivlampas 600-aknak van egy komoly tipushibaja, 2-es fokozatnal a kapcsolokormok anyaga/kialakitasa gyarilag hibas, eloszor atugranak a kormok utana szep lassan meghal a kettes, opcionalisan kidobalni is fogja. Ennek az alkatresznek a szama valtozott is a Suzuki alkatreszrendszereben, ez egy hivatalosan nem elismert tipushiba.
Utangyartott alkatresz nincs, egy valtofelujitas kb. 250e forint (4 fogaskerek plusz egy leptetovilla suzukitol gyariban ami kell a korrekt javitashoz magaban 145e forint, plusz ugye tomitesek, munkadij, miegymas).
Bontott valto ugyan van 50-60 rugoert de ugye arrol ki tudja mikor hal meg, plusz ugye a munkadij es egyebk koltsegek itt is jatszanak.
Egyfelekeppen tudod letesztelni, 2-esben el kell forgatni tiltasig. Ha nem rant, nem csattan, minden tokeletes, akkor jo lesz, de semmi garancia nincs arra hogy nem megy a megvasarlas utan 1 evvel tonkre nalad (plane ha nem csak 5ezerig forgatott turazasra hasznalod).
Gyertya volt 1 éve cserélve mikor megvette az előző tulaj. Az olajat nem egy nagy mutatvány kicserélni, ha már autószervizünk van ezzel csak tán megbirkózunk. Viszont el akarom vinni vmi szakihoz a közelben (Szeged és környéke), hogy nézze át, állítsa be amit kell, meg ha van még valami csinálja meg. Aztán át kell vigyem szakszervizvbe Kecskemétre, mert egyik indítás után volt egy FI hibaüzenet, de azóta se jött elő, de azért az a biztos ha megnézik mi volt a pillanatnyi gubanc. A fórumot visszaolvastam egy évre visszamenőleg, tudok a fesz szab jelenségről, fogalmam sincs mekkora összeg ez ha bekövetkezik, de ez legyen a legnagyobb baj és akkor boldogok leszünk együtt :)
Nagyonszar vizes nyar volt meg idom sem de 7000 ebben az evben is osszejott.
Mit mondtak miert hagytak ennyit pihenni?
Poros lett volna?
tavasszal cserélj olajat, szűrőket. ha nagyon akarsz épp a gyertyákat is ki lehet, és akkor nyugodt a lelki ismereted. ellenőrizd a fékbetétek, fékfolyadék állapotát. teló szimeringeknek ennyi km után még nem kéne hogy baja legyen, de érdemes ránézni. lánc legyen beállítva ahogy kell és kezelve, tisztítva. gumik elmondásod szerint még jók lesznek akkor. hirtelen most ennyi jut eszembe. k6-k7 ek szoktak küzdeni a feszültség szabályzóval, ennek járj jobban utána
Ezzel nem vagy egyedül én is most vettem egyet pályázni, de még ki se próbáltam.
Várjuk a tavaszt ;)
293 tényleg sok egy 600 asnak, biztos hogy nem lesz gyári az áttétel.
nekem gyári és 275 volt alattam, és én vagyok cak pakk mindennel 70kg
11.000 km-er? hűű az nem sok :D reméljük tényleg annyi van benne
Teszem azt 1 liter fagyálló 2 liter ioncserélt víz=3 liter -26 fokos fagyálló
Utangyartott alkatresz nincs, egy valtofelujitas kb. 250e forint (4 fogaskerek plusz egy leptetovilla suzukitol gyariban ami kell a korrekt javitashoz magaban 145e forint, plusz ugye tomitesek, munkadij, miegymas).
Bontott valto ugyan van 50-60 rugoert de ugye arrol ki tudja mikor hal meg, plusz ugye a munkadij es egyebk koltsegek itt is jatszanak.
Egyfelekeppen tudod letesztelni, 2-esben el kell forgatni tiltasig. Ha nem rant, nem csattan, minden tokeletes, akkor jo lesz, de semmi garancia nincs arra hogy nem megy a megvasarlas utan 1 evvel tonkre nalad (plane ha nem csak 5ezerig forgatott turazasra hasznalod).
http://youtu.be/0bjKQYc0vcE