A tankon lévö jel fasza már látom!Ebay -röl kicsit nehéz gyári matricát rendelni, azt csak a gyár ad el, legfeljebb ha valaki vett egyet, de nem használta fel akkor azt....
Kicsit nehéz lenne megnéznem megaztán annyira nem vagyok rá kíváncsi (nekem is van nem is egy...), mert külföldön vagyok, de nyáron, vagy tavasszal, vagy összel mehetünk egy kicsit.....
Müszaki az nem gond, csak az igazoltatásnál a rendörbácsi....az a gond, ha ö úgy akarja.....
Nem megy a hosszú ö, meg ü, mert nem tudom hol van ezen a kurva billentyüzeten.
Fesszabot nézesd meg, hogy garanciában cserélték -e mert azzal bajod lesz, olaj+szürö koppra cseréld, ne fuss túl vele a 6000 km-en, gyertyákból vegyél bele irridiumosat ha tehed, nekem azt elég volt 36.000 km-enként cserélnem, kupplungnál mikor koppon mész (pl...), és meg-megugrik a gép egy kicsit (csúszik a kupplung...) azonnal csere, mert akkor még csak a kopó van oda, késöbb már drága lesz.
Szelephézag ell. valamint beállítás, ha kell 24.000 km -enként. Ha sokat mész vele (reményeid szerint....) és érzed, hogy gyengébb a blokk, nem úgy húz stb.... akkor is érdemes megnézetni, mert egy szelephézag beállítás után faszán helyreáll a rend. Valamint, ha teheted 98 -ast tankolj, azt nagyon szeretik ezek vagy legalább minden 4.-5. tankolásod az legyen.
Volt ezeknél a modelleknél fékvisszahívás is az elsö fékmunkahenger+tartály+csövek tekintetében (legalábbis nálam ezeket cserélték garancián túl, de költségmentesen) nézz utána nálad ez megvolt -e, mert fontos mint kurvánál a seggmosás!
Na mindegy...remélem sokszor fogsz pofáraesni a motorkáddal, persze csak kicsiket, hogy éppen csak szar legyen...ja igen!
Ha rám hallgatsz veszel rá egy saláta (utángyártott) idomgarnitúrát akár az ebay -ról, és azzal a ruhával gyakorolgatsz, mert elöbb utóbb fröcsögni fog a müanyag meglátod! Amúgy sok szerencsét hozzá, mert arra kurva nagy szükséged lesz, majd figyeld!
Tévedsz, már jobban szeretlek, mert legalább te elmondod miért kételkedsz a motorban. Ez így teljesen korrekt. Abban viszont igazad van, hogy nálam a makulátlan nem egyenlő a gyárival.
A hátsó köbcenti jelzést az első tulaj szedette le, ez volt az első kérdésem amikor felhívtam. Neki így jobban tetszett, nekem teljesen mind1, mondjuk az első Suzuki felirat nekem se tetszett volna ha rajta van. Szted meddig tartana rendelni ebayről rá matricát is a magad fajta szkeptikusok miatt? Na ugye.
Jól látod, a plexije nem gyári, ezt nem is kérdeztem, mert nekem jobban tetszik így, bár így nem lehet pl kamerát felrakni tankra. De majd ráírok az első gazdára, hogy hova lett róla az eredeti.
Ez a ragasztott S ikon jó kérdés, nem tudom milyennek kéne lennie, majd ha kicsomagoltam a motort megnézem, közelről lefotózom és majd te elmondod stimmel-e vagy sem.
Az indexek (sőt képzeld még a hátsó lámpák is) fóliázva vannak, ezt a 2. tulaj csináltatta, ezzel sincs bajom, sztem jól néz ki.
A két kar valóban nem gyári (sas szemed van), sőt még az eredetit se kaptam hozzá, viszont ha gyári lenne első dolgom lenne lecserélni, úgy néznek ki mint vmi gagyi kilincsek.
Rendszámtábla tartó az van amit látsz, de ahogy nézem nem sok gixeren van az eredeti rajta, biztos törték az összeset. Havernak van 2, azt mondja ad egyet ha nagyon akarom. Nem akarom. Műszakin nem lesz gond, hetente 4-5 autót hordok oda.
A gyári sértetlen kipufogót kaptam hozzá, azt is az első tulaj cserélte Arrowra, annak is minden papírja meg van.
Amit még nem vettél észre, hogy a lámpa is xenon, valamint a hátsó lábtartó konzolja is fekete az ezüst helyett. A bal idomon meg van egy apró horzsolás, mert a 2. tulaj ferde talajra támasztotta le és járó motorral eldőlt. A bukógomba tette a dolgát, alig lehet észre venni.
Miért ne válaszolnék? Nincs semmi titok, ha szeretnéd már holnap megnézheted személyesen, de nyáron szívesen útba ejtelek, aztán jöhetnek még a kérdések. Ez így teljesen rendben van.
Te csak aparáttal tudsz hegeszteni, azzal meg nem lehet ennyire szép varratot készíteni waze... Ezt minden parkolóban megerősítik ugye?
Ergo, fos a mocid, ezért azonnal add el mert, szét fog hullani alattad
Ja! A km órát kötelezően tekerd ------előre, mert senki sem fogja elhinni, hogy valós a futásteljesítmény a paripában
Hát hívd fel a carmo suzukit, egy hölgy veszi fel, szívesen segít. Annyira nem nagy haver nekem sem viszont nagyon segítőkészek.
Telefonszám: 06-42/508-150/201
Mobilszám: 06-30/97
82068
Hát engem nem fogsz szeretni, az biztos.....
Nem akarok belepofázni, de lassan eléggé márkabuzinak tartom magam ebben a típusban, és elmondhatom ismerem minden csavarját, mert volt hozzá szerencsém az aktív 6 év, és a jelenlegi passzív 2 év alatt.
Visszaolvastam a hozzászólásaidat a motorral kapcsolatban, emiatt tisztelettel kérdeznék :
A gyári makulátlan (nálam a makulátlan a gyárit jelenti, ebben lehet nem fogunk egyet érteni) faridomon mindkét oldalon gyári matrica van a motor köbcentijének megfeleöen, az R logo színével azonos színnel felmatricázva, a tiéden nincs...elmondta az elözö gazdája miért?
A gyári makulátlan plexi világos, enyhén füstszínü, nem olyan ami a te motorodon van, megkaptad az eredetit a motorhoz? Èn elkértem volna..
A gyári fejidomon a plexi és a lámpa között egy suzuki matricának kell lennie, én nem látom, lehet a korral jár.....
A tankon lévö elülsö tanktakaró idomján lévö suzuki jel nem matrica, hanem egy ragasztott króm S ikon mindkét oldalon, a posztolt fényképen nem domborodik, légyszíves cáfolj meg, hogy nincs igazam mert ott van, és olyan mint a gyári.....
Mindkét visszapillantó indexbúrája eléggé füstszínü, a gyári kivitel világosabb indexbúrákkal készül.... vagy sötétedés elött fotóztad a motorod, vagy utángyártott ebay -es kínai visszapillantók vannak a makulátlan szerkezeteden..... cáfolj!
A gyári suzukin soha nem volt ilyen kuplungkar, ez valami más, ami nem baj, ha mellé megkaptad az eredeti gyári kart, amiröl lecserélték... a fékkarra nem tudok mit írni, mert az nem látszik a képen, az lehet hogy gyári, csak akkor hülyén néz ki felemás karral....
Megkaptad a gyári rendszámtáblatartót (ami tartalmazza a rendszámvilágítást is...) hozzá? Ha nem kérd el utólag, nehogy emiatt bukjon majd a vizsgán, persze ha nincs világítás a jelenlegi verzióhoz (KPM engedéllyel bejegyezve a gyáritól eltérö megoldást)......
A motor a kép alapján amúgy rendben van, még a leömlök is szépen le vannak takarítva, ami a gyengém....
Ha nem válaszolsz a feltevéseimre, akkor sajnos a motorod utángyártott ebay -es idomszettel lett eladva neked minimum ami nem baj, mert ezek nagyon jó minöségüek is lehetnek akár, csak a motor értékét csökkentik nem kis mértékben..... Vagy ha gyári idomszett volt tükrökkel rajta hibátlanul csak te cserélted le erre, akkor felejtsd el amit írtam.
Vetted volna meg az én motoromat....lenne sírás, pedig azon is minden gyári a hegesztéstöl kezdve, a 2. garnitúra idomokon ketresztül, a bontott lábtartók, és az olajteköig minden!
Még a gázkar is eredeti, bár rojtos a vége mint a pornósztár fasza, valamint a minta is már lekopott szinte a felületéröl, de gyári!
Gyönyörü a hangja, persze csak ha beindul..... pedig én 0km -esen vettem, nem úgy mint te, használtan széthajtva, kevés km -rel...
Mondjuk megvenni nem tudnád, mert nem adom el semmi pénzért, annyira szeretem Meg a Zolit is..... a háromhengeresset....
Hűha, ismerős szitu. Nekem a lengővillámra sikerült olajcsere előtt a robotnak ilyet varrni, erre egy szintén hozzáértő megállapította egy parkolóban, hogy ezt én otthon hegesztettem meg, mert karambolos volt a motorom ... szintén első tulaj vagyok
Tény, hogy nem egy sportos a pozíció benne, de anyám szereti, városban kilát belőle. Én 185 centivel kilátnék ha alacsonyabban lenne akkor is :) 2 baja van még, városban télen simán 9-10 liter rövidebb utakkal (bár inkább egyen, mint szétessen meg lassú legyen), városon kívül meg hangos, kéne bele egy hatodik. Amúgy nagyon szeretem, jól megy, nagyon jó a váltó és imádja ha ki van nyomva a szeme :)
Köszönöm, igyekszem így tenni és minél hamarabb megtanulni jól motorozni vele. De lassan fog eltelni ez a pár hónap...
A tankon lévö jel fasza már látom!Ebay -röl kicsit nehéz gyári matricát rendelni, azt csak a gyár ad el, legfeljebb ha valaki vett egyet, de nem használta fel akkor azt....
Kicsit nehéz lenne megnéznem megaztán annyira nem vagyok rá kíváncsi (nekem is van nem is egy...), mert külföldön vagyok, de nyáron, vagy tavasszal, vagy összel mehetünk egy kicsit.....
Müszaki az nem gond, csak az igazoltatásnál a rendörbácsi....az a gond, ha ö úgy akarja.....
Nem megy a hosszú ö, meg ü, mert nem tudom hol van ezen a kurva billentyüzeten.
Fesszabot nézesd meg, hogy garanciában cserélték -e mert azzal bajod lesz, olaj+szürö koppra cseréld, ne fuss túl vele a 6000 km-en, gyertyákból vegyél bele irridiumosat ha tehed, nekem azt elég volt 36.000 km-enként cserélnem, kupplungnál mikor koppon mész (pl...), és meg-megugrik a gép egy kicsit (csúszik a kupplung...) azonnal csere, mert akkor még csak a kopó van oda, késöbb már drága lesz.
Szelephézag ell. valamint beállítás, ha kell 24.000 km -enként. Ha sokat mész vele (reményeid szerint....) és érzed, hogy gyengébb a blokk, nem úgy húz stb.... akkor is érdemes megnézetni, mert egy szelephézag beállítás után faszán helyreáll a rend. Valamint, ha teheted 98 -ast tankolj, azt nagyon szeretik ezek vagy legalább minden 4.-5. tankolásod az legyen.
Volt ezeknél a modelleknél fékvisszahívás is az elsö fékmunkahenger+tartály+csövek tekintetében (legalábbis nálam ezeket cserélték garancián túl, de költségmentesen) nézz utána nálad ez megvolt -e, mert fontos mint kurvánál a seggmosás!
Na mindegy...remélem sokszor fogsz pofáraesni a motorkáddal, persze csak kicsiket, hogy éppen csak szar legyen...ja igen!
Ha rám hallgatsz veszel rá egy saláta (utángyártott) idomgarnitúrát akár az ebay -ról, és azzal a ruhával gyakorolgatsz, mert elöbb utóbb fröcsögni fog a müanyag meglátod! Amúgy sok szerencsét hozzá, mert arra kurva nagy szükséged lesz, majd figyeld!