Motobogyó szép a gép. A tengelygombák ebayről vannak? Gondolkozok rajta csak nem tudom merjek e ebayről... Meg hogy van e értelme, bár soha ne kelljen kipróbálni?!
gyárifék betétvoltbenne.........amit az előző gazda kopás után ujra azt vásárolt,énmár kicsit puhábbat tettem bele de igy is kopó alkatrész,és már az egyik kicsit kottyan bár ahoz képest hogy a cimbora B-kingjében is kotyog,ami K9-es
Szia,
Nyugi, azok csak figyelmeztető matricák, és a különböző országok piacára gyártott azonos típusú motoron külön helye van, vagy nincs is rajta, mert nem kötelező a figyelmeztetés.
Hogyha takartak volna vele, akkor a váz is karcos lenne...
Az csak egy matrica ilyen biztonsági figyelmeztetések vannak rajta semmi jelentősége.Enyémröl is leszedte valamelyik elődöm De jol is tette mert ha ő nem szedi le akkor én leszedtem volna
40e-nél - ha túrázásra használt motorról beszélünk - akkor nem valószínű a féktárcsa csere. Akkor meg minek cserélni? Jöhet a válasz, mert jól néz ki. De ez kissé gyanús lehet, mert divatból drága egy pár tárcsa. Pályázásra használt K4-nél a gyári féktárcsa vetemedik és a szegecsek sokat lazulnak, ez okot adhat a cserére. Most kínai tárcsák vannak rajta?
Ha a 875ezres motorról beszélünk 43e km-rel, akkor érdekes a motor színe is, a hasidom miért fekete? A sárvédő miért kék? Ezek szerintem nem a gyári színei.
Nézd meg a hűtőt, ha sok a (kavics és gumidarab által okozott) lamella deformáció, akkor pályázhattak a motorral.
Amúgy van egy típushibája is a K4-K5 600/750-nek (másodlagos pillangószelep vezérlőmotor tönkremegy, Fi hibakód), amit én meg tudok javítani, de kérdezd meg az eladót, hogy már meg van-e javítva, vagy még a hiba sosem jött elő. Ha a motort mész megnézni és felhívsz, szívesen elmondom, hogy mit nézz meg (kb fél perc). Leírni bonyolultabb
Van ismerősöm, akinek 50e feletti km van a K4-esében és alapvetően semmi baja. A vezérműlánc feszítő cserés, ő pályázott és túrázott 25/75 %-ban.
Sziasztok. A megvásárolandó motoromon egyetlen egy hibát vettem észre. A mellékelt képen pirossal kereteztem azt a táblát és matricát ami a kiszemeltemen nincs rajta. A tábla az mi lenne? Gondolom, hogy a hiánya egy esetleges sérülésre adhat okot. Ja és a kiszemelt egy Gsx-r 750 k3 csak jobbnak láttam ha ide írok mert itt már kaptam segítséget.
franc hogy tartják az árukat.
Írtam emailt brian, remélem jó címre :D ( brian-racing@vnet.hu)
Fasz fekezel?
Az csak a gyavak teszik.
Nyugi, azok csak figyelmeztető matricák, és a különböző országok piacára gyártott azonos típusú motoron külön helye van, vagy nincs is rajta, mert nem kötelező a figyelmeztetés.
Hogyha takartak volna vele, akkor a váz is karcos lenne...
Ha a 875ezres motorról beszélünk 43e km-rel, akkor érdekes a motor színe is, a hasidom miért fekete? A sárvédő miért kék? Ezek szerintem nem a gyári színei.
Nézd meg a hűtőt, ha sok a (kavics és gumidarab által okozott) lamella deformáció, akkor pályázhattak a motorral.
Amúgy van egy típushibája is a K4-K5 600/750-nek (másodlagos pillangószelep vezérlőmotor tönkremegy, Fi hibakód), amit én meg tudok javítani, de kérdezd meg az eladót, hogy már meg van-e javítva, vagy még a hiba sosem jött elő. Ha a motort mész megnézni és felhívsz, szívesen elmondom, hogy mit nézz meg (kb fél perc). Leírni bonyolultabb
Van ismerősöm, akinek 50e feletti km van a K4-esében és alapvetően semmi baja. A vezérműlánc feszítő cserés, ő pályázott és túrázott 25/75 %-ban.