Egyébként engem/minket elsősorban nem a csúcsteljesítmény érdekelt (persze azért tetszik, hogy ilyen szép), hanem, hogy kisimítsák, amit feltehetőleg máshol elk....tak, azaz azt a lehetetlen rántást, ami elcsukott gázról rányitáskor jelentkezett.
Érdekességképpen egy-egy gyári állapotú, éppen bejáratott K6 600/750 görbéje: http://www.racedevelopments.co...
Hát, azokon az AFR görbéken van mit simítani.
Az off-tól nem kell félni mindenkinek van véleménye. Az én 6kilósom 117 Le lett keréken (K&N légszűrő és MIVV összekötő és végdob), de ez lehetetlen mondták, sebaj mentem ezt követően a 6kilós ranglista 2. helyezett masinájával és gyengébb mint az enyém (ugyan azon a napon és ugyan olyan körülmények között). Ennyit erről. Leméretném szívesen a konkurencia padjával is, de 10-15 rugót nincs kedvem csak a mérésért fizetni, + ha bejelentkeznék így biztosan lehet a padon valamit állítani hogy ugyan már kevesebbet mérjen...
Gondolom szombaton jössz ki az E-ringre, majd ott találkozunk.
Mindkettő fent van a lehetséges motorjaim listáján, de nem autóznék el ilyen messzire ha mondjuk Ti egyből tudtok valami infót valamelyikről.
A sárga évjárata biztos elírás,mert ha jól láttam 2000-ben volt ilyen festése a gsx-r nek.
Köszi!
K5 első telóba lesz szimering és olaj csere. sehol nem találtam az olaj feltöltési mennyiséget. továbbá a viszkozitást.
szimering az 43*54*11 mm de az olaj mennyiségét és viszkozitását sehol nem találtam meg. aki tudja írja már le nekem köszi
Sziasztok!
A hozzáértőktől kérdezném:
A 97-es Gixeremen nem megy egy henger.
Ez lehet mástól is, vagy egyértelműen gyújtógyertya probléma?
Egy hétig állt a motor, mert külföldön voltam.
Mikor beindítottam, olyan furán járt a motor, de gondoltam majd elmúlik kis járatás után... Nem így lett! Mentem vele jópár kilómétert, de csak nem indult el... Mondom megzavarom rendesen, hátha... 7ezres fordulatnál olyan mintha elkapná, elkezd pörögni mint disznó! De alatta olyan hurutos a hangja, és erőtlen is.
Kitekertem a gyertyákat, a 4es hengeré kormosabb volt a többinél, de szikra mind a 4en van. Szerintetek? Mindenképpen veszek bele 4új gyertyát, mert gondolom rég cserélte az előző tulaj... Lehet más baja is vajon? Fura hogy 1 hét állás után egyszercsak nem megy egy henger, előtte meg semmi baja nem volt mikor leállítottam...
Erről spanom motorkája jut eszembe... Stunt Rometje volt, a 98-as benzinhez kevertük a napraforgó étolajat. 500 méter múlva megálltunk a hamburgeresnél, meghozta az étvágyat a rántotthús illatú kipufogófüst. Ha nem volt pénzünk, akkor ő volt a sor sereghajtója.
Egyébként engem/minket elsősorban nem a csúcsteljesítmény érdekelt (persze azért tetszik, hogy ilyen szép), hanem, hogy kisimítsák, amit feltehetőleg máshol elk....tak, azaz azt a lehetetlen rántást, ami elcsukott gázról rányitáskor jelentkezett.
Érdekességképpen egy-egy gyári állapotú, éppen bejáratott K6 600/750 görbéje: http://www.racedevelopments.co...
Hát, azokon az AFR görbéken van mit simítani.
Gondolom szombaton jössz ki az E-ringre, majd ott találkozunk.
K&N szűrő, Micron slip-on, PC III USB, egyébként minden gyári.
152.9 LE és 88 Nm főtengelyen.
Ismeri esetleg valaki innen ezeket a gépeket?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://olx.hu/hirdetes/
elado-m...
Mindkettő fent van a lehetséges motorjaim listáján, de nem autóznék el ilyen messzire ha mondjuk Ti egyből tudtok valami infót valamelyikről.
A sárga évjárata biztos elírás,mert ha jól láttam 2000-ben volt ilyen festése a gsx-r nek.
Köszi!
K5 első telóba lesz szimering és olaj csere. sehol nem találtam az olaj feltöltési mennyiséget. továbbá a viszkozitást.
szimering az 43*54*11 mm de az olaj mennyiségét és viszkozitását sehol nem találtam meg. aki tudja írja már le nekem köszi
http://www.gixxernation.com/fo...(For-C28-Code)
gsx-r be nem próbálom ki inkább
A hozzáértőktől kérdezném:
A 97-es Gixeremen nem megy egy henger.
Ez lehet mástól is, vagy egyértelműen gyújtógyertya probléma?
Egy hétig állt a motor, mert külföldön voltam.
Mikor beindítottam, olyan furán járt a motor, de gondoltam majd elmúlik kis járatás után... Nem így lett! Mentem vele jópár kilómétert, de csak nem indult el... Mondom megzavarom rendesen, hátha... 7ezres fordulatnál olyan mintha elkapná, elkezd pörögni mint disznó! De alatta olyan hurutos a hangja, és erőtlen is.
Kitekertem a gyertyákat, a 4es hengeré kormosabb volt a többinél, de szikra mind a 4en van. Szerintetek? Mindenképpen veszek bele 4új gyertyát, mert gondolom rég cserélte az előző tulaj... Lehet más baja is vajon? Fura hogy 1 hét állás után egyszercsak nem megy egy henger, előtte meg semmi baja nem volt mikor leállítottam...