Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg azt, hogy vészleállító kapcsoló le van kapcsolva és nem jár a motor ezért nincs olajnyomás.
hali, vettem egy k1est es eg az leallitott uzemben eg az olaj lampa megbegy chec felirat, ez mit jelenthet?
Nagyon minimális fekete pasztát láttam.
Visszatérve az igényes tulajra, már a telefonba mondta, hogy sajnos az akksija gatya, ha lehetséges hozzak egyet, hogy ki tudjam próbálni. Sajnos az eladónak már nem sok pénze van ezért próbálja meg eladni a motort, és nem hiszem, hogy arra költ, hogy lecserélje a gyári tárcsákat, valami újszerűre, azért, hogy átverjen. De persze lehetséges, hogy igen. Visszamegyek, kíváncsi leszek a hangjára, meg hogy hogy megy, milyen az egyenesfutás, fékek... holnap hozok egy akksit, a héten valamikor legurulok, kipróbálom, ha jó lehet megveszem. A színe nekem se a legideálisabb, de nem is csúnya.
Sziasztok! Van egy Bódis rendszerem gsxr 600 k5 re. Még nem hirdetem itt a sportmotoron.Email en elértek hirdetéseimen keresztül!
Sziasztok! Budapesten, vagy környékén tudtok valahol suzuki bontót?
És a dobot, mint okozót, kizárnám.
Amit leírtál, azt hibátlannak semmiképp sem nevezném.
A blokk gyárilag is pasztázva van.Ha csak nagyon minimális egyenletes fekete pasztát látsz a tömítőfelületeknél az gyári.
Tudom hogy azt jelenti... de egész pontosan hogy nincs mechanikus/mechanikus alkatrész hiba!
Amúgy Suzuki GSX-R 600 K7
Sportdobnál(kb 10-15t evett, nagyon benzinszag is volt, meg ezért szépen durrogott is) nem volt alapjárat ingadozott meg ha felpörgettem 5e.ig elengedtem a gázt ahogy visszaesett a fordulatszám úgy le is állt.
Próbakép visszatettem a gyárit most már csak annyi a probléma hogy beindítás után hidegen alacsony az alapjárat kézzel rátekerek az alapjárat állító csavarra kb ilyen 1600-ra, de amikor elindulnék (eléri az üzemi hőmérsékletet) akkor felugrik 4000 köré az alapjárat és tekerhetem vissza de onnantól egyenletes az alapjárat. És hibátlan most hétvégén így mentem vele 320km-t kb.
Néztem azt a gépet én is a hirdetésben. Nekem nem tetszik a színe, azért nem foglalkoztam vele. Hogy akar valaki úgy eladni valamit, hogy nem hasznàlható. Ez is a tulajt tükrözi. A tàrcsát meg cserélhették is.
Sziasztok! Bontott mostanában valaki itt K1-3 600ast? a blokk alján lévő elemre lenne szükségem, amin a leeresztő csavar is van. üdv
Helló! Én is most kezdtem el nézni, a 600as gsxr-eket, ma voltam megnézni egyet, konkrétan ezt, nos a féktárcsák állapota tükrözheti ezt a km-rt (majdnem, hogy új, válla nincs, se elől se hátul), viszont a blokk bontva volt, mert tömítőpaszta nyomokat találtam a blokk illesztésénél, kipróbálni nem tudtam, mert az akksi döglött volt, viszont bebikáztuk, és indult pöccre, csak annyi volt a baj hogy ha levettem a bikakábelt, akkor megzavarodott a műszeregység, inkább leállítottam. Az idomok gyárinak tűntek, minden jó volt, de az tulajnak olyan nagy volt a gép, hogy megültette, de minden gyári tartozék megvan, visszaalakítható. A hátsó gumi közepe gatya, cserés. Minden más jó, gyári dob van rajta. Mivel nem tudtam kipróbálni így ott hagytam, de lesz egy aksim akkor visszamegyek. Nem tudom mi lesz, szart én se akarok venni.
Ha a C00-át megoldod, jobb leszel mint a Japók.
Tudtad, h a C00 azt jelenti, HOGY NINCS HIBA?
Tehát, nemigazán jó a hibakép.
Milyen motorról van szó? Hol vagy helyileg? Mit csinál mit nem?
Akár videót is csinálhatnál róla...
Akkor írj neki, és vedd meg tőle.
Jah, már nem is elérhető a hirdetése...
Szinte biztos, hogy kamu.... 100-ból 99 hirdetésnél korrektül ki van töltve minden. Telefon, város stb. Az árak pedig egy normál szóráson belül vannak. Erre jön egy kirívóan alacsony összeg, patika motor, elérhetőség meg nuku. Max odaírom, hogy munkaidőn kívül hívj, vagy küldj sms-t stb. Ha hirdetem a motort, akkor felkészülök, hogy többen is szeretnének jönni megnézni, időpontokat kell egyeztetni, idefele jövet eltévednek, meg hasonlók. Másik, hogy egy 3 perces telefonbeszélgetéssel kiváltható vagy 15 email
Sziasztok.
Általában ezek a hirdetések szerintem csalók hirdetései.
Tavaly mikor nézegettem motorokat találkoztam pár ilyennel.
2 hónap alatt kb. 5 ilyen hirdetéssel.
Nincs megadva telefon csak e-mail, vagy még az sem, hanem csak a hirdetés oldalán tudsz neki üzenni.
Gyanúsan olcsóak és nagyon szép gépek.
Röviden.... írtam nekik, válaszoltak 1-2 nap múlva valami külföldi nyelven, hogy:
Angliában van a motor 1-2 éve, magyar papírokkal.
Adjam meg nevem ,címem hogy kiszámolhassa a szállítási költségeket, megadja a bankszámlaszámot és enyém lehet a motor.
Ja persze....
Én aztán nyugodt vagyok úgy adja el a motorját ahogy szeretné tőlem akár galamb postával is üzengethet a vevőjelölteknek
A milliós eladás nem feltétlenül jelenti azt, hogy az illetőnek biztos van pénze apróságokra. Hadd jöjjek egy saját példával: Havernak öt milliót ér a CR-V-je. Annyira nincs pénze, hogy ő akár egy millió forintot is elengedne a kocsi árából.
Tény, hogy a mobiltelefon sokkal kényelmesebb eszköz az e-mailnél. Viszont az eladó szabta meg jelen esetben a feltételeket. Kell a motorom? Írj e-mailt! Számtalan oka lehet, hogy miért csak elektronikus úton lehet elérni, és annak is van oka, hogy miért csak ennyi a motor ára.

Ha kell a motor, írsz e-mailt, esetleg akkor cseréltek számot, lebeszéltek egy találkozót, és elmész megnézni. Ilyen egyszerű a történet.
Akár van megoldásod erre, akár nincs, miért nem vagy nyugodt?
Még eserleg akkorse ha rendeltél valami jót nálam majd kifizetted és megérkezvén nem tudlak értesíteni hogy vidd a francba a cuccod?
Nálam ellesz az tuti.Volt hogy 3x adtuk el mire elvitte a 4.-et.
Sztem akkor is egyszerűbb telefonálni mint mailezni...Voltam már Én is más országokba EU s országok közt 91ft a percdíj.Ami 1milliós tétel eladásánál asszem belefér
És ezen miért csodálkozol? Neked én se venném fel!
Tudod hányan csesznek felvenni vagy visszahívni nap mint nap?
A "mobiletefon" szóban egy el nem hanyagolható rész a _mobil_. Ott tart a világ, hogy ezek működnek világszerte. Az EUban már nem is vészesek a hívásfogadás díjai.
szia
szerintem ennyi km-rel biztos nem ennyi. kb. 1,5-1,7 között láttam a használtautón.