Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia
már írtam, mivel nincs telefonszám csak a e-mail maradt.
szia !
én is így gondolom.
Sziasztok!

Lenne egy FI problémám mellé C00 hibakód. K7-es motor.
Valaki megoldotta már a rejtélyt?
Mert ha nincs más ötlet akkor felkerül a gyári dob próbaképp, mert más nem akkor a Two Brother dobra tippelek.
Ami csak annyiból érdekes hogy 2 hete van nálam a vas 120km-t tettem bele, eddig nem volt semmi. És egyik napról a másikra jött a hiba. Nincs alapjárat nagyon benzinszag van, visszaengedem a gázt egyből megáll annak ellenére h feljebb tekertem az alapjáratot!

Előre is köszönöm a segítséget!

Vili
Valójában mennyi most ez az évjárat?
És, ha teszem azt, utazgat állandóan? Hazajön, kimegy, hazajön, kimegy... Repülővel, kamionnal, oly mindegy most.
írj neki egy emailt és megtudod miért ilyen olcsó ez a gép! Rendszeresen vannak ilyen hirdetések itt.
Ilyen hirdetésekkel már akkor kétségei támadnak az embernek amikor meglátja hogy nincs telefonszám...Hát ha valakinek nagyon kell a pénz akkor nem az a legegyszerűbb hogy a nála lévő mobil számát megadja?Rácsörögsz,otthon vagy? Igen..megyek megnézem..ok. Ha tényleg patent a gép és megvan a pénz ennyiért egyértelmű hogy elviszi.Mint hogy maileket olvasgat meg válaszolgat...
Szia!
Nem kell feltétlenül a legrosszabbra gondolni. Vannak emberek, akiknek egyszerűen kurvára kell a pénz. Én elmennék, kipróbálnám, meghallgatnám, átnézném. Végülis, mit nyerhetek azzal, hogy ha elmegyek? Például az ár ellenére stimmel a gép, jónak tűnik, le is lehet informálni, lerakom a lét, és elhozom álmaim motorját.
sziasztok !
valakinek ismerős ez a motor ? ilyenre fáj a szívem de az ára nagyon gyanús : http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Sziasztok
Kérdésem lenn hozzátok ,hogy érdemes e sliponnál kikötni az exupott ( k7 600 ) mik az előnyei ? Melyik vezetéket kell elvágni, hogy ne legyen hibakód ?
Előre is kösz
üdv! onnan lehetett tudni hogy akkor indítottuk be először sok év után, mert odakinn valamit elnézhettek mikor az adás vételnél megpróbálták beindítani és felcserélhették az akku sarut ami kiverte az indító relében a biztit ,mert mikor itt tettek bele egy jó akkut és helyesen bekötötték se kép se hang nem volt a verdában. én adtam a tippet hogy miben keressék a hibát a cimbora meg megmutatta hol van benne az indító relé. annyira nem volt képben a kereskedő srác hogy tett bele egy 20A biztit amit a második indítózásra újra kiütött mivel kellett köszörültetni hogy az évek óta benne szunnyadó benga eltávozzon. hosszas keresés után és nagy unszolásra talált egy 25A biztit amivel már be tudták indítani. olyan zsír hangot nagyon ritkán hall a halandó, semmi füstje nem volt. pöpec verdája lesz valakinek

a sisak eljutott hozzám köszönöm a közbenjárást.
természetesen azt kezdték el csiripelni hogy ez volt a jutalékom.
egy olyan kupakról beszélünk amit mikor kezdték a csiripelést megkérdeztem hogy tessék vedd már fel, ő ő nem veszi fel azt a ........... akkor miről beszélünk. plexi kell rá és egy alapos tisztítás. eccerű fapados kupak, pályára pont megfelelő, és ha nem sikerült a menet akkor lehet bele szép nagyot rúgni teljesen füves a parkoló le lehet rajta vezetni a feszültséget.
Szerintem sokkal jobban kihasználható az ereje mint a 750nek. Utcára meg néha pályára elég lenne. K4től felfelé már azért jóval fordulékonyabbak is, úgy éreztem. Kár, hogy ritka az olyan tulaj mint én, hogy mindig lelkiismeretesen szervizeltem, gondoztam. Hátha találok valami használható paripát.
Ezért nem veszek már magyarba vasat. Százszor inkább egy külföldi 70 km-est mint magyart 25ezerrel.....
Meglett a buksi? Jártam feléd a mult héten.
Bizony nehéz dió... Nem lesz gyengusz a 750 után a 6 kilós?
Sziasztok!
Nem tudtok eladó K4/K5 600.ast eladót? Olyat ami rendben van, esetleg le lehet informálni. Megnéztem párat, de katasztrofális a helyzet.
nem ott indították be először. leesett az állunk mikor csak a dob ból jött muzsika, a blokk csak susogott.
abban tényleg 42 000 van, és zsír hang. kíváncsi lennék ha mellé állítanák egy ugyan ennyit futott magyar motornak hogy mi lenne a különbség. ég és föld.
de gondolom indítás előtt olajat cseréltetek , utána pedig 10-20 perc járatás után mégegyszer...
most hozták be ezt a 42 000 km-t futott gsxr 600 sradot, sok évet állt, vastagon áll rajta a por, indításkor esett le mindenki álla, pöpec zsír gyári hang, nincs zörgés csattogás benne, E betűs leo vinci dob. szép állapot ülés púppal együtt, 380 000ft kérnek érte + papirozás.
Szép estét kívánok a tisztelt Uraknak!

Programokból egy pár részlet amit már elárulhatok nektek:
- Egész nap, reggel 8:00-tól, délután 18:00-ig tartó korlátlan ideig motorozhatsz,
- Motortechnikai ellenőrzésen vehetsz részt (Futómű, gumik, fékek ellenőrzése)
- 12:00-tól 13:00-ig kötelező ebédszünet és pihenőidő,
- Színvonalas büfé, portaszolgálat, közvetlenül versenypálya mellett benzinkút, áram biztosított a számodra,
- A pályamotorozás élményébe belekóstolhatsz tapasztalt instruktorok felvezetésével, segítségével,
- Biztonságos vezetéstechnikai tanácsokkal is segítünk neked, igény szerint,
- Ingyenes fotó-, videókészítés (GoPro kamerával) rólad, a motorodról,

Segítségedre lesznek számodra a meghívott VIP résztvevők, instruktorok:
- Szabó Henrik motoros szakújságíró,
- Horváth Miklós rendőrmotoros oktató,
- Papp László magyar dragbike bajnok.

Részvételi díj: 10 000 Forint.
Hát az átlagember így gondolja, én komálom a csendes őrülteket.
persze lehet vele menni , de azért csak a supersport gépek valók oda...
Nem 'busa, de... Miért ne menne jól pályán?
Az úgy van, hogy tudni kell lendületből menni...
viszont erőből sokkal élvezetesebb , de nem biztos hogy gyorsabb...
Nem úgy van a nagyok szerint hogy tudni kell nem erőből menni?