Csá Djgyök3r3m!
Levegős a rendszer, vagy víz került az olajba, ami hő hatására szintén rontja a fékhatást..... a fékkar az első féknél van, a hátsónál fékpedált taposod...
Most nagyon nehezen, mert pillanatnyilag külföldön vagyok. Jól vagy? Baszom a hangodat....motorozol még, vagy már csak a kárt cibáltatod? Kicsi Koncsitám...,
Na srácok, hatalmas segítségre lenne szükségem!:D Az miért van hogy a hátsó fékem egy idő után mikor felmelegszik akkor a kart szinte tökig le tudom nyomni és nem fékez? Az olajat is kicseréltem benne Motul RBF600-as DOT4-es olajra, ami kell is bele. Válaszotok várom!:D
Egyébként aki Lillafüred fele motorozik az egy időre felejtse el, mert teli van kaviccsal, most is éppen az egyik haverom fektette le a Gizit, de nekem sem kellet sok hogy beküldjem a susnyásba.... Csatolok képet az út "minőségéről"
Szia!
Vasárnap kora délután átvenném a cuccot, ha jó neked. Az e-mail címemre légyszi küld el nekem a pontos címet, hogy hova mehetek értük.
Melyik számod használod leginkább a kettő közül?
Előre is köszönöm.
Mondta a csávó hogy bukott vele "kicsit" az nemgondoltam volna h ilyen kicsit!... valahol a valahol a kormány oszlopnál hajolhatott mert a tank 2 lefogató csavarjából csak 1 luk stimmel a másik kb 1 fél centivel van előréb... a motor nem fut keresztbe nem húz semerre 1 nyomon megy nem dőlnek a kerekek... érdekes....rokkanás nyomódás semmi nem látszik a vázon de egy másik k3 mellé téve látszik hogy hátrébb van azaz másabb az első villaszög...hétvégén megpróbálunk vele bazseválni valamit ha nem megy streetfighternek.....jobbat nemtudok....am nemtud esetleg bontottan valaki ilyen vázat?
Ha nem mondta a fazon hogy TK a gep akkor vidd vissza es penzt kerd el.
Ha igen es ugy vetted...........
Amugy meg elobb nezd meg nem a teli hajlott e?
Mielott vazat veszel egy halom penzert.
Amugy barmilyen olcso volt tuti tobbe fog kerulni ez a moka mint egy ep megvetele.
Nah most segítsetek! multhéten vettem egy gixert k3 600 most raknám rá az idomokat valami nem stimm vagy elől ér bele a kerék az idomba vagy hátul jó ismerőshöz átmentem k3 lemértem a tengely távot hát a srác akitől vettem bukott vele kivitt első telóval egy szalagkorlát tartó vasat és 4 centit rogyott a váz ami külső szemmel nem látható de valahol mégis engedett.... a kérdés hogy erre van valami ember aki helyre tudná hozni vagy érdemesebb egy bontott vázat venni? esetleg valameikőtök egy nem bontott ilyet és nincs feleslegbe egy jelképes összegért egy gixer k3 600 váza?
Sziasztok. Melegedő fesszabra visszatérve. kivettük a generátor állórészt és érdekes módon olyan volt mint az új... full gyári.... semmi égés, semmi korom...semmi. elvittem valami mágushoz azért, ilyen olyan tesztek stb és kiderült hogy kifogástalan. Akksim új, fesszab is új... generátor jó. Mitől forrósodhat a fessazb ilyen mértékben kb 10 perc után, úgy hogy csak ketyeg a gép alapjáraton. Valaki esetleg megnézné a sajátján hogy mennyire meleg a fesszab? most voltaképp normális dolog vagy valami még mindig nem jó? (hiba az volt hogy elment a töltésem, régi fesszab hulla, új fesszab be... most van töltésem, szóval a hibát megoldottuk, csak nem tudom hogy mennyire jó ez így) mert akkor megyünk tovább... ezer hála. Köszöntem (k7 600)
Levegős a rendszer, vagy víz került az olajba, ami hő hatására szintén rontja a fékhatást..... a fékkar az első féknél van, a hátsónál fékpedált taposod...