Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden más frankó. Szerintem a forróság öli meg őket, mert ennél hülyébb helyre nem is lehetett volna őket rakni.
Nem lehet, hogy valami más a rossz a motorban ami pusztítja a feszszabályzókat?
Örömmel jelentem, hogy tegnap meghalt a harmadik garnitúra fesszabályzó a motorban, ezúttal magával vitte az aksimat is (20V töltés!). 20.000 km alatt fantasztikus teljesítmény. Sebaj, olcsón megvan a javítás (ja nem). Komolyan nem értem, miért nem lehet ezt a szart normálisan megtervezni és legyártani úgy, hogy ne fossa el magát évente.
markolat 5ezer, gear2dash 19ezer
mindkettő új.
Úgy fest találtam egyet!
Már csak az érdekelne hogy a milyen típusú jó ez enyémhez? Melyik szám/betű kombináció határozza meg?
szetem a dugattyútól a szelepsapkáig minden...
Regeltem már két hete , de az előrejelzett 12 fok és a csapadék miatt nem hiszem hogy megyek . Habár minden motoron eső gumi van , csak nem mindenki esik el vele...
Mi mindenre gondolsz?
Csütörtök?
Van hozzá mindenem ha érdekel! 70/6321-829
Nincs benne immo, valszeg a kábelköteg is más...
Mi az eltérés az amerikainál?
Jajj...lemaradt valami bocs!

Beszoptad nyenyenye!............nye-nye-nye-nye-nye-nye-nyeeeeee!
Gyík....

T
ényleg neharagudj.....
Szia!

Nem, csak az ECU -hoz tanítható a kulcs, mert az ECU -ban van a gyári indításgátló kódja.

Egyszerűbb venni egy ECU -t, és a gyújtáskapcsolóval együtt elvinni Szökrényes Zoltánhoz 1 db kulcs 35.000 Ft tanítva. A kulcsot Ő adja az a biztos, mert az Ebay -es 1dolláros kínai kulcsokkal nem biztos a siker.
Amúgy lehet bontóbol is venni ECU+GYKAPCS+KULCS(OK), kb.100.000 ropi, ahogy asszem darage írta, meg esetleg amerikai versön is elképzelhető, de akkor én cserélnék kábelköteget, és gyújtáskapcsolót is ámárikáirá......

Kábelköteget én vennék bele másikat, vagy átnézetném az eredetit a meglepik elkerülése végett....
Szóval szerencsés vagy, hogy csak ennyi történt, mert látod mennyi megoldás van a problémádra.,
Ja és fesszabot is cserélj, ha még nem volt mert az gyárilag kuka!
Két hete megállt menet közben megállt a motor menet közben, és pillanatnyi hibája egy elfüstölt aksi volt, fesz szabályzó vagy fenék zárlat volt a tipp.
Én nem tudtam itthon kimérni stb. De a hibája per pill hogyha ráadjuk a Kill switch-el az "áramot" levágja a gyújtás olvadó biztosítékját, ezért beletettem ismerősöm ugyanilyen motorjába az ECU-t és nála is ez történik, így nem tudom hogy ez javítható probléma vagy sem, de szerelő + ismerősöm is egyből a bontót ajánlotta, mert szerintük a javítás lehetetlen.
Szak szervíz pedig mondta h a kulcs+immobilser miatt mizéria van vele, de akkor ezek szerint tanítható a jelenlegi kulcsaimhoz az "új" ECU?
Mi lett a baja a vezérlőnek? Elég venni egy ECU-t, ha találsz olyat amihez nincs kulcs, az olcsó lesz . A kulcsokat + a vezérlőt el kell küldeni Pápára és hozzátanítják a kulcsot az új vezérlőhöz (kb:1 hét, posta ide-oda). Egyébként 70-90 e Ft az ECU + kulcsok + zárak.
http://www.kulcsmasolas.com/ka...
Sziasztok!

Valószínűleg megadta magát az ECU a K7es 600 gixxerembe.
Valakinek volt-e hasonló balszerencséje? Valahol javítanak-e ilyet, illetve valaki cserélte-e bontottra? Mert akkor milyen mizéria van az immobilser miatt? Bontottan elég a 2 kulcs + ECU? vagy kell hozzá a gyújtás kapcsoló is?

Előre is köszi!
Hali!

Milyen árban lenne a 2 tárcsa?:D
Persze.gs500 forumon tervezik.
Okés majd szóljál ha tudsz valami részleteset ...
A sracok terveznek egy horvatot.
En nem megyek csak juniusban.
De az hosszulesz.
Arra gyujtok.
Utana lesz meg valami nyar vegen.
Zoli jelentkezz mentek valamerre húsvétkor? érdekelne egy fasza túra
Nem tudom. Akkor lehet, hogy csak az enyémhez képest tűnt úgy.
az hogy lehet,en 185 magas vagyok es az en labam simman befer
akitol meg vettem a srac 190 magas ,o sem panaszkodott
200km az nem sok,talan az utasnak lenne kicsit kenyelmetlen
Max 200 km-t egy sámlin guggolva is ki lehet birni.
Emiatt simán megveheted.