Örömmel jelentem, hogy tegnap meghalt a harmadik garnitúra fesszabályzó a motorban, ezúttal magával vitte az aksimat is (20V töltés!). 20.000 km alatt fantasztikus teljesítmény. Sebaj, olcsón megvan a javítás (ja nem). Komolyan nem értem, miért nem lehet ezt a szart normálisan megtervezni és legyártani úgy, hogy ne fossa el magát évente.
Regeltem már két hete , de az előrejelzett 12 fok és a csapadék miatt nem hiszem hogy megyek . Habár minden motoron eső gumi van , csak nem mindenki esik el vele...
Nem, csak az ECU -hoz tanítható a kulcs, mert az ECU -ban van a gyári indításgátló kódja.
Egyszerűbb venni egy ECU -t, és a gyújtáskapcsolóval együtt elvinni Szökrényes Zoltánhoz 1 db kulcs 35.000 Ft tanítva. A kulcsot Ő adja az a biztos, mert az Ebay -es 1dolláros kínai kulcsokkal nem biztos a siker.
Amúgy lehet bontóbol is venni ECU+GYKAPCS+KULCS(OK), kb.100.000 ropi, ahogy asszem darage írta, meg esetleg amerikai versön is elképzelhető, de akkor én cserélnék kábelköteget, és gyújtáskapcsolót is ámárikáirá......
Kábelköteget én vennék bele másikat, vagy átnézetném az eredetit a meglepik elkerülése végett....
Szóval szerencsés vagy, hogy csak ennyi történt, mert látod mennyi megoldás van a problémádra.,
Ja és fesszabot is cserélj, ha még nem volt mert az gyárilag kuka!
Két hete megállt menet közben megállt a motor menet közben, és pillanatnyi hibája egy elfüstölt aksi volt, fesz szabályzó vagy fenék zárlat volt a tipp.
Én nem tudtam itthon kimérni stb. De a hibája per pill hogyha ráadjuk a Kill switch-el az "áramot" levágja a gyújtás olvadó biztosítékját, ezért beletettem ismerősöm ugyanilyen motorjába az ECU-t és nála is ez történik, így nem tudom hogy ez javítható probléma vagy sem, de szerelő + ismerősöm is egyből a bontót ajánlotta, mert szerintük a javítás lehetetlen.
Szak szervíz pedig mondta h a kulcs+immobilser miatt mizéria van vele, de akkor ezek szerint tanítható a jelenlegi kulcsaimhoz az "új" ECU?
Mi lett a baja a vezérlőnek? Elég venni egy ECU-t, ha találsz olyat amihez nincs kulcs, az olcsó lesz . A kulcsokat + a vezérlőt el kell küldeni Pápára és hozzátanítják a kulcsot az új vezérlőhöz (kb:1 hét, posta ide-oda). Egyébként 70-90 e Ft az ECU + kulcsok + zárak. http://www.kulcsmasolas.com/ka...
Valószínűleg megadta magát az ECU a K7es 600 gixxerembe.
Valakinek volt-e hasonló balszerencséje? Valahol javítanak-e ilyet, illetve valaki cserélte-e bontottra? Mert akkor milyen mizéria van az immobilser miatt? Bontottan elég a 2 kulcs + ECU? vagy kell hozzá a gyújtás kapcsoló is?
az hogy lehet,en 185 magas vagyok es az en labam simman befer
akitol meg vettem a srac 190 magas ,o sem panaszkodott
200km az nem sok,talan az utasnak lenne kicsit kenyelmetlen
mindkettő új.
Már csak az érdekelne hogy a milyen típusú jó ez enyémhez? Melyik szám/betű kombináció határozza meg?
Beszoptad nyenyenye!............nye-nye-nye-nye-nye-nye-nyeeeeee!
Gyík....
T
ényleg neharagudj.....
Nem, csak az ECU -hoz tanítható a kulcs, mert az ECU -ban van a gyári indításgátló kódja.
Egyszerűbb venni egy ECU -t, és a gyújtáskapcsolóval együtt elvinni Szökrényes Zoltánhoz 1 db kulcs 35.000 Ft tanítva. A kulcsot Ő adja az a biztos, mert az Ebay -es 1dolláros kínai kulcsokkal nem biztos a siker.
Amúgy lehet bontóbol is venni ECU+GYKAPCS+KULCS(OK), kb.100.000 ropi, ahogy asszem darage írta, meg esetleg amerikai versön is elképzelhető, de akkor én cserélnék kábelköteget, és gyújtáskapcsolót is ámárikáirá......
Kábelköteget én vennék bele másikat, vagy átnézetném az eredetit a meglepik elkerülése végett....
Szóval szerencsés vagy, hogy csak ennyi történt, mert látod mennyi megoldás van a problémádra.,
Ja és fesszabot is cserélj, ha még nem volt mert az gyárilag kuka!
Én nem tudtam itthon kimérni stb. De a hibája per pill hogyha ráadjuk a Kill switch-el az "áramot" levágja a gyújtás olvadó biztosítékját, ezért beletettem ismerősöm ugyanilyen motorjába az ECU-t és nála is ez történik, így nem tudom hogy ez javítható probléma vagy sem, de szerelő + ismerősöm is egyből a bontót ajánlotta, mert szerintük a javítás lehetetlen.
Szak szervíz pedig mondta h a kulcs+immobilser miatt mizéria van vele, de akkor ezek szerint tanítható a jelenlegi kulcsaimhoz az "új" ECU?
http://www.kulcsmasolas.com/ka...
Valószínűleg megadta magát az ECU a K7es 600 gixxerembe.
Valakinek volt-e hasonló balszerencséje? Valahol javítanak-e ilyet, illetve valaki cserélte-e bontottra? Mert akkor milyen mizéria van az immobilser miatt? Bontottan elég a 2 kulcs + ECU? vagy kell hozzá a gyújtás kapcsoló is?
Előre is köszi!
Milyen árban lenne a 2 tárcsa?:D
En nem megyek csak juniusban.
De az hosszulesz.
Arra gyujtok.
Utana lesz meg valami nyar vegen.
akitol meg vettem a srac 190 magas ,o sem panaszkodott
200km az nem sok,talan az utasnak lenne kicsit kenyelmetlen
Emiatt simán megveheted.