Szerintem is a kuplungkarnál lévő érzékelő szívat. Csak akkor teker, ha be van húzva a kar. Húzd le a csatlakozót, le lehet oxidálódva. Én már jártam így pl. mosás után.
Hu gyerekek ez aztán a gyors reagálás amit köszönök szépen
Sztender le volt szedve, de utánna visszaraktam. A kuplungrelével jól megfogtatok mert azt sem tudom, hogy mi az. A borulásérzékelő ha jol tudom az ülés alatt van, de erről többet nem tudok. Még az első lánckeréknél lévő deklit szedtem le, mivel kitisztitottam.
Szevasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok, hátha valaki tud segiteni . K6-os 600-as ősszel indult még, télen idomok első-hátsó le/ mivel pályamotort épitek belőle/ most inditanám be olajcsere miatt, de azt sem mondja,hogy fapina. Akksi 12,3V, de megprobáltam másik akksival ami tuti jó azzal sem. A benzinszivattyu üzemel, nem ir ki semmit, de az öninditó meg se nyekken Mielőtt valaki mondaná, hogy biztos a gyorsleállitó, de az jó helyen áll. Fő biztositék jó, a többi biztositó jó, test kábel jó. Valakinek valami ötlet? Mivel leszedtem az idomokat/ami elado, karcmentes, lámpák, irányjelző első-hátső, tükör, farokidom, komplett stb-stb/ csak a lámpa csatlakozokat huzgáltam széjjel azthiszem Előre is köszi
Sokat kell menni és rá fog érezni. A jobbra könnyebb átszokni. Én + megyek tanulni motorozni Janihoz mert azt mondták állítólag hozzáértők, hogy nem tudok motorozni azért zabálja szét a hátsó gumimat állandóan, és az elsőnek sem kellene olyan intenzíven kapnia. Asszongggyák... rossz a stílusom... eddig azt sem tudtam hogy van stílusom...
Már tudom. ...és így azt is, hogy átmész rajtuk, mint kés a vajon.
Eddig egyszer próbáltuk ki az "új" gépet. Ő konkrétan egyszer tudott felmenni az eső és a helyiek "rugalmassága" miatt. (már csöpögött, látszott, hogy jön a nagy eső, 1 ember volt a pályán, aztán 0 ember, de nem mehetett fel, majd csak egészkor, akkor felment majd a második kör végén lejött, mert addigra tényleg zuhogott)
Szokatlan neki, hogy lehet fékezni imbolygás meg remegés nélkül , még C módban is jobban harap, mint az F4, és az egész keményebb, hegyesebb. Azt mondja, hogy tetszik neki, jó lesz, de először meg kell tanulnia irányítani (áthangolni magát), hogy oda menjen a motor, ahova ő szeretné.
Értem engem nem nagyon zavar a tömeg. Már hozzászoktam. A barátnőd + egész jól megy és majd figyeltem volna rá, hogy az omega után ne belső íven előzzem. Így már tudod is ki vagyok így inkognitóban.;-)
Egyebek mellett (amiket nem fogok itt részletezni, mert tisztelem mások erőfeszítését):
- utálom a tömeget
- a motor nekünk új, még ismerkedek vele
- a csajom még tapasztalatlanabb, még inkább rossz ha tele van a pálya
- számomra (másnak lehet ez másképp) egy motoros rendőr, motoros újságíró vagy drag bajnok jelenléte nulla hozzáadott értéket képvisel egy pályanapon
- fél nap alatt hullára tudom magam hajtani Eringen, egész naphoz nincs meg a kondim
Szumma: inkább kifizetem ugyanezt a pénzt egy csendes(ebb) délutánért felhajtás nélkül.
Ismétlem, ez a nagyon szubjektív véleményem, és szívesen hallanám majd, hogy milyen fasza volt a nap!
Még az sem kizárt, hogy utcai motorral elcsühögök, nézelődök, aztán hazafelé eszünk egy fagyit.
Sztender le volt szedve, de utánna visszaraktam. A kuplungrelével jól megfogtatok mert azt sem tudom, hogy mi az. A borulásérzékelő ha jol tudom az ülés alatt van, de erről többet nem tudok. Még az első lánckeréknél lévő deklit szedtem le, mivel kitisztitottam.
Egy kérdéssel fordulok hozzátok, hátha valaki tud segiteni . K6-os 600-as ősszel indult még, télen idomok első-hátsó le/ mivel pályamotort épitek belőle/ most inditanám be olajcsere miatt, de azt sem mondja,hogy fapina. Akksi 12,3V, de megprobáltam másik akksival ami tuti jó azzal sem. A benzinszivattyu üzemel, nem ir ki semmit, de az öninditó meg se nyekken Mielőtt valaki mondaná, hogy biztos a gyorsleállitó, de az jó helyen áll. Fő biztositék jó, a többi biztositó jó, test kábel jó. Valakinek valami ötlet? Mivel leszedtem az idomokat/ami elado, karcmentes, lámpák, irányjelző első-hátső, tükör, farokidom, komplett stb-stb/ csak a lámpa csatlakozokat huzgáltam széjjel azthiszem Előre is köszi
A gumi problémánál még felmerül az a kérdés is, hogy hány kg vagy és milyen rugókkal mész?
Amúgy meg tanulni sosem árt.
Egyéniben mész, vagy csoportosra?
Eddig egyszer próbáltuk ki az "új" gépet. Ő konkrétan egyszer tudott felmenni az eső és a helyiek "rugalmassága" miatt. (már csöpögött, látszott, hogy jön a nagy eső, 1 ember volt a pályán, aztán 0 ember, de nem mehetett fel, majd csak egészkor, akkor felment majd a második kör végén lejött, mert addigra tényleg zuhogott)
Szokatlan neki, hogy lehet fékezni imbolygás meg remegés nélkül , még C módban is jobban harap, mint az F4, és az egész keményebb, hegyesebb. Azt mondja, hogy tetszik neki, jó lesz, de először meg kell tanulnia irányítani (áthangolni magát), hogy oda menjen a motor, ahova ő szeretné.
- utálom a tömeget
- a motor nekünk új, még ismerkedek vele
- a csajom még tapasztalatlanabb, még inkább rossz ha tele van a pálya
- számomra (másnak lehet ez másképp) egy motoros rendőr, motoros újságíró vagy drag bajnok jelenléte nulla hozzáadott értéket képvisel egy pályanapon
- fél nap alatt hullára tudom magam hajtani Eringen, egész naphoz nincs meg a kondim
Szumma: inkább kifizetem ugyanezt a pénzt egy csendes(ebb) délutánért felhajtás nélkül.
Ismétlem, ez a nagyon szubjektív véleményem, és szívesen hallanám majd, hogy milyen fasza volt a nap!
Még az sem kizárt, hogy utcai motorral elcsühögök, nézelődök, aztán hazafelé eszünk egy fagyit.