sziasztok. Na bent van az új fesszab... K8-asé bement szépen semmi baj... de ami furcsa hogy kb járattam a motort 10 percig üzemire... és kurva forró volt a fesszab... (rendben a fölös áramot hővé alakítja de akkor is normális ez hogy ilyen brutál forró?)
Jól bekajáltad a szöveget.
Szted ebben az űrkütyüs világban fülre be lehet lőni egy motort? Meg próbáld ki...
Amikor milli és mikroszekundumokról beszélünk?
Na ne vicceljünk. Hogyha meg állítanak valamin, úgysem fogod úgy érezni, mint ahogy egy pontos mérőműszer meg tudja mérni.
30-éve csinálja...jah, az adagolókat, meg a vezműtengelyeket, karbikat stb...kicsit más technológia. Én is ismerek olyan öreget, aki fülre lőtte össze a 4 karbi szinkront, és jobb volt mint órával.
Viszont egy 32 bites ECM-es meg injektoros témához inkább ne nyúljon.
Sztem inkább ne firtassuk ezt a dolgot, mert csak veszekedés lenne belőle.
Volt már, aki ilyet kérdezett. Bemásolom a beszélgetést, ahonnan indult a dolog, és ahogy én beszélgettem az ürgével.
Almano Gsxrmaniac
Van Eddy current fekpadjuk?
Tényleg nem kötözködés képpen, de ha nincsen visszafékezős motoros fékpadjuk akkor sz@rt sem ér az egész.
A másik, hogy motornál olyan nem létezik, hogy erősebb lesz és kevesebbet fogyaszt.
---
Ahogy spanommal beszélgettem erről...
- Fékpad nincs, 30 éves tapasztalathoz nem kell fékpad, de bárhol leméretheti. A fogyasztás csökkenés az relatív, nyilván ha van egy 160 lovas motorja nem azt fogja nézni hogy 2dl kevesebbet egyen, hanem azt hogy 10 lóerővel erősebb legyen...
A fékpadon azt látja, amit én a szoftverben illetve a műszereken, a fékpad az csak egy segédlet a beállításhoz, illetve egy "bizonyíték" mit a változás, és sajnos sok esetben csak parasztvakításra használják
- Magyarul a fèkpad egy jó üzlet volt valakinek, aki kitalálta?
- Nem teljesen így van, mert egyszerűbb rajta utólagos finombeállítást végezni, mint más fajta műszerekkel.
- Eszembe jut, mikor cimborám elvitte a CBR1000RR-t a PropTechhez, mondták neki, hogy olyan gyújtást csinálnak neki, amilyet akar. Csak néztem... Nem is lett jó a Honda, ledadogott.
- Igen, ha tudod mit csinálsz nem kell parasztvakítás, ott az eredmény
- Ezt az utólagos beállítást hogy finomítja a kollégád?
Ugye írtad, hogy pad nélkül dolgozik.
- Csak 100%-os elégedettség után adjuk ki a munkát, addig csináljuk amíg az ügyfélnek fülig nem ér a szája. Emulátor, diag műszerek, ez a lényeg
- Ahha.
---
Amit én tapasztaltam, hogy a kezeik közül kigördülő motorok tulajdonosai valóban elégedettek. nyilván autós szférában is utaznak, nagyon sok haverom chippeltetett már náluk, 3-as Golftól kezdve az E90 BMW-ig.
A honlapon szereplő Tóth Lajost - aki a cimborám kollégája - felkutattam a neten, kíváncsi voltam, hogy a 30 éves pályafutás milyen tartalmat rejt... Meghagyom nektek is a csendes döbbenetet, ha alaposan rákerestek.
Engem meggyőztek a tapasztalatok, beviszem hozzájuk a vasam.
Keress ra: Mecseki villamosmernok Tatabanya (asszem, o az emlitett Solvart Kft).
Sokan hasznaljak az o termeket, ami onnantol nem csak orok elet de meg olcso is.
A feszültségszabályzó (amennyiben nem mechanikus) harminc éve is ugyanazt csinálta, mint ma. Ez kb. olyan, mintha GSX-R-be keresnél H4-es izzót. Nyilván más a fizikai kialakítása, felfogatás, vezetékhossz stb. de mindegyik ugyanazt tudja. Javaslom, keress fel egy autóvillamossági szakit és mutasd meg, hogy milyen kell. Valószínűleg előhúz valami hasonlót a fiókjából, de ha mégse, akkor meg fogja mondani, hogy esetleg miért csak a gyári jó oda.
Sziasztok. egy hete küzdök ezzel a fesszabályzó dologgal... sehol nem tudnak szerezni csak hitegetnek és ilyen 3 heteket mondogatnak.... (szakszervizek persze) és már kurvára unom. Nincs ötletetek hogy honnan tudnék szerezni vagy valaki nem tudna segíteni? Köszi előre is
Egy nagymértékű fejlesztés sikeressége révén, motorokra is lehetőség nyílt Közép-Magyarországon profi chiptuningra. Igazi fanatikusok a srácok, nagyon jól dolgoznak, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Sziasztok!
Nem rég lettem egy 2002-es Gsx-r boldog tulajdonosa. A motort csúszás nyomaival vettem, amiket szeretnék kijavítani. Ehhez keresek matricaszettet. Szétnéztem a neten, de nem igazán találtam, bár lehet, hogy én nem voltam elég figyelmes. Azt szeretném kérdezni, hogy foglalkozott-e már valaki a témával és lenne-e esetleg forrása, ahonnan beszerezhető? A képen látható motorhoz kellene.
Köszönöm a segítséget!
Széles utat!
Szted ebben az űrkütyüs világban fülre be lehet lőni egy motort? Meg próbáld ki...
Amikor milli és mikroszekundumokról beszélünk?
Na ne vicceljünk. Hogyha meg állítanak valamin, úgysem fogod úgy érezni, mint ahogy egy pontos mérőműszer meg tudja mérni.
30-éve csinálja...jah, az adagolókat, meg a vezműtengelyeket, karbikat stb...kicsit más technológia. Én is ismerek olyan öreget, aki fülre lőtte össze a 4 karbi szinkront, és jobb volt mint órával.
Viszont egy 32 bites ECM-es meg injektoros témához inkább ne nyúljon.
Sztem inkább ne firtassuk ezt a dolgot, mert csak veszekedés lenne belőle.
Almano Gsxrmaniac
Van Eddy current fekpadjuk?
Tényleg nem kötözködés képpen, de ha nincsen visszafékezős motoros fékpadjuk akkor sz@rt sem ér az egész.
A másik, hogy motornál olyan nem létezik, hogy erősebb lesz és kevesebbet fogyaszt.
---
Ahogy spanommal beszélgettem erről...
- Fékpad nincs, 30 éves tapasztalathoz nem kell fékpad, de bárhol leméretheti. A fogyasztás csökkenés az relatív, nyilván ha van egy 160 lovas motorja nem azt fogja nézni hogy 2dl kevesebbet egyen, hanem azt hogy 10 lóerővel erősebb legyen...
A fékpadon azt látja, amit én a szoftverben illetve a műszereken, a fékpad az csak egy segédlet a beállításhoz, illetve egy "bizonyíték" mit a változás, és sajnos sok esetben csak parasztvakításra használják
- Magyarul a fèkpad egy jó üzlet volt valakinek, aki kitalálta?
- Nem teljesen így van, mert egyszerűbb rajta utólagos finombeállítást végezni, mint más fajta műszerekkel.
- Eszembe jut, mikor cimborám elvitte a CBR1000RR-t a PropTechhez, mondták neki, hogy olyan gyújtást csinálnak neki, amilyet akar. Csak néztem... Nem is lett jó a Honda, ledadogott.
- Igen, ha tudod mit csinálsz nem kell parasztvakítás, ott az eredmény
- Ezt az utólagos beállítást hogy finomítja a kollégád?
Ugye írtad, hogy pad nélkül dolgozik.
- Csak 100%-os elégedettség után adjuk ki a munkát, addig csináljuk amíg az ügyfélnek fülig nem ér a szája. Emulátor, diag műszerek, ez a lényeg
- Ahha.
---
Amit én tapasztaltam, hogy a kezeik közül kigördülő motorok tulajdonosai valóban elégedettek. nyilván autós szférában is utaznak, nagyon sok haverom chippeltetett már náluk, 3-as Golftól kezdve az E90 BMW-ig.
A honlapon szereplő Tóth Lajost - aki a cimborám kollégája - felkutattam a neten, kíváncsi voltam, hogy a 30 éves pályafutás milyen tartalmat rejt... Meghagyom nektek is a csendes döbbenetet, ha alaposan rákerestek.
Engem meggyőztek a tapasztalatok, beviszem hozzájuk a vasam.
http://onlinedekor.hu/96-motor...
Attól függ mennyit akarsz rááldozni.
Van a George Design:
http://www.felnicsikok.hu/inde...
Van ez is:
http://www.motormatrica.hu/kat...
Meg van a Cseh oldal, ahol nagyon pontos és eredeti színezésűt lehet venni, de nem olcsó:
http://www.motografix.cz/motop...
Üdv.
2800 Tatabánya, Nyárfa U. 14.
Komárom-Esztergom
Telefon: (34) 302 463
Telefon: (20) 918 9743
Sokan hasznaljak az o termeket, ami onnantol nem csak orok elet de meg olcso is.
Egy nagymértékű fejlesztés sikeressége révén, motorokra is lehetőség nyílt Közép-Magyarországon profi chiptuningra. Igazi fanatikusok a srácok, nagyon jól dolgoznak, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Nem rég lettem egy 2002-es Gsx-r boldog tulajdonosa. A motort csúszás nyomaival vettem, amiket szeretnék kijavítani. Ehhez keresek matricaszettet. Szétnéztem a neten, de nem igazán találtam, bár lehet, hogy én nem voltam elég figyelmes. Azt szeretném kérdezni, hogy foglalkozott-e már valaki a témával és lenne-e esetleg forrása, ahonnan beszerezhető? A képen látható motorhoz kellene.
Köszönöm a segítséget!
Széles utat!
Kellene nekem rendszámkeret, és kormányvégsúly, milyen árban adod őket?