Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja srácok ezt figyeljétek! reggela postával jött egy levél a közlekedési hatoságtól miszerint április 6án igazoltattak engem és nem felelt meg a kipuffom túl hangos! hehe 1, nem igazoltattak, 2, gyári kipuff van a motoromon! 3, egy rendőr utál! 4, beszéltem a rendőrkapitánnyal és megbeszéltük a dolgokat Normális volt! 5, elviszem műszakira a motort emiatt de nem fognak semmit csinálni mert tök gyári hehe
sértődöttség érződik a válaszodban
ha ezen besértődsz,olyan vagy mint egy kislány
Biztos nagyon profin nyomod . . . . .
Gondolom valahol Rossi és Kispataki közt ...
nem nagyképűség de azt se tudod, h motorozok!
Nem okoskodni akarok,de ezres gép sz.tem olyan embereknek való aki már kinőtt egy 600-ast
Mert kúrvasok külömbség az nincs,de mégis van.....
És aki profin kezel egy 600-ast az bármiben lever egy ezres mocit,ha az ezres tulaja nem vérprofin kezeli a gépet...
Olvastam nemrég egy interjut a neten,egy superbike ezres pilóta valami japán ducatis fószer azt állította,hogy pályán 2,78mp-el megy kevesebbet egy 600-as utcai zx636-al,mint a zx-10-el...ami szintén utcai....
De ez az ember profi versenyző a superbike-ban...
Én nem kérdőjelezem meg senkinek a tudását,de ezekre a magyar utakra bőven elég egy 600-as..olykor még sok is...
Pályán meg pláne...
De te tudod...
Ha neked az tetszik vegyél azt...De azért csak óvatosan vele
Hubazz. Hamar kimotoroztad a kicsikét...
No akkor beugrok hozzájuk valamelyik nap.
jeszoké! Ott csináltattam biza..
Szia Tutis,
az összekötőt jól csalódok hogy a Janóéknál csináltattad? Meg kéne buherálni valamikor nekem is.
Igen, az elektronikából kell kiszedni. A jobbik módszer az, ha kiírják az injektortérképből. A rosszabbik az, ha rábodsz mondjuk egy G-Pack-ot...

Akkor már dob is kell hozzá, ha a katalizátort kiiktatod.
Akkor sztem ne cserélj lamellát. Más gond lehet ott. Az eséstől nem kopik el a lamella...
csaó!

igen a tiltást elektronika iktatja ki, de van már suzukihoz fejlesztett is, ami azt jelenti hogy a fokozatkijelző működni fog rendesen.
Szerintem gyűjtsél dobra, mert ha összekötőcsövet csináltatsz a gyári dobhoz, akkor nem bizti hogy jó lesz a későbbi dobhoz a cső, mivel pl nekem is úgy van megcsinálva hogy teljesen a dobpalástig megy az összekötő, kiiktattuk a dobhoz járó csőrészt.
Nem értem én ezt...
1000-est akarok venni! és csak is gsxr-ert!
Hát nem sokáig tartott...miért adod el?
Eladó lett a motorom, Gsxr 600 K7 2008-as gyártás, 2008 09 02én forgalombahelyezve! Hibátlan motor karcmentesen eladó! Törzskönyv, szervizkönyv, 10500km van benne! gumik 90%osak adok hozzá még egy zsír új hátsó gumát is illetve ha kell akkor van hozzá komplett felszerelés is Arlen ness két részes 52-es askew csimma 43-as mugen kesztyű m-es laser fiberpro sisak stb... írányár: 1.780.000ft ! ja és kék-fekete színű a motor! akit érdekel itt is írhat fórumon illetve használtautón is fent van ott is meglehet nézni!
Szeva Tutis!
Lenne pár kérdésem...
a környezetvédelmi fojtást csak elektronika iktatja ki?Azt tudom,hogy állandóan 4-et fog jelezni a computer.
Már kezd idegesíteni,hogy mindig rángat városba.
Az elején ezt miért nem vehettem észre?
Most van benne 8ezer km...
A másik kérdésem: ha leszedem a katalizátort és egy összekötő csövet teszek a gyári dobig az baj?
Igazság az hogy nincs pénzem még dobra,de ha már ez a gyári van fent lehetne nagyobb hangja ha kiszedem a katalizátort!
Csak azt nem tudom,hogy mennyit veszítene az erejéből és szükséges e a hangoltatás utána!
Szívesen meghallgatok mindenkit,aki hozzá tud szólni!
Előre is köszi!
Dehogy az eséstől. Előtte semmi gáz nem volt. Nem tudtam váltani vele, aztán meg örültem, hogy egyáltalán beindult, mint majom a farkának. Szóval elindultam vele haza, nem épp egyesben, Gellért-hegyről, csúcsforgalomban. Emiatt kapott a cucc, kb mintha 100 km-t egykeróztam volna.
Üdv!
K7 600 gixxeren a tükröket lehet valahogy állítani mert én mindig csak a kezeimet látom benne. Nagyon nem akartam a műanyag dugókat kiszedni a csavarok felül és próbálgatni az állítást eddig. Mert még annyira szép
Tragikus volt a hétvége.
Részvétem.
Hát igen, én is inkább hülyülnék vele h adja meg a pénzem valahogy. Talán majd valamit segít a család, hogy legalább valamit tudjak venni.

Meglátjuk mi lesz a ronccsal, az idei mocizásnak már annyi szerintem, és kitudja még hány szezon maradhat ki...

Vigyázzatok magatokra!
De az eséstől koptak volna el a lamelláid? Vagy már elötte is megvolt a hiba?
pf nagyon sajnálom a barátodat is ... ez sajnálatos jo igaz a motor is meg még diliztünk hülyültünk a barátodal meg a motoral de akkor is ezt nem tudtuk tényleg sajnáljuk ezt a dolgot eben az estben lehet az ember nem gondol mindjárt ara hogy hol is a motorom stb de ez természetes ..........
nyugodjon békében a barátod ....
Sziasztok!
Én is rossz hírrel jöttem, de látom abból van elég! Részvétem Edem! Nálunk is itt a városban és környékén 3 nap alatt 3 halálos motoros baleset! És még nincs nyár. Szomorú így hallani hogy mennyire fogyunk
Sziasztok!
Egy igazán "okos" kérdéssel fordulok hozzátok.Nem tudja valaki véletlenül,h a K4-K5 és a K6-K7 első féknyereg felfogató csavarjai között méretben van-e különbség?
ha valaki tudja akkor előre is köszönöm a választ
Okés, remélem úgy lesz. Most hirtelen nincs kedvem kidobni még az olaj árát is.