Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Először is kellemes ünnepeket kívánok!
másik egy kérdés lenne: van valakinek tapasztalata Michelin Power race endurance keverékkel kapcsolatban?
köszi
Párja 12 mindenestül. Bírja a strapát. Ez egy 140-es csúszás végig aszfalton.
Köszi a választ! Amúgy nekem nem hozza be az árlistát, de mivel Te már vettél náluk, ezért gondolom tudsz valami árat mondani ha megkérlek rá. k4-esre kéne
www.tom-tech.hu Én mindig tőle veszem. Olcsó és jó.
32ezer csak irányár!akit érdekel az keressen meg!
Üdv!
Elhagytam az egyik bukógombám fejét.... vajon mennyiből jövök ki, ha esztergáltatok egyet helyette? Valaki csináltatott már hasonlót?
32ezerért nem is rossz
Sziasztok!Lenne egy eladó fejidomom!Gsx-R 600-ról maradt,2001 évjáratúról,de 2001-2003-ig megegyezik!Valaha már javították 2 helyen,de szépen meghegesztették!fényezni nem ártana!I.Ár:32000FT.Érd:pizzaboy01@freemail.hu,063071
80678-as számon!üdv:Laci,u.i:a kép illusztráció
Allitolag az uj MOL spray szuper.... Egyebkent valoban a motul kivalo, a legjobb amit eddig probaltam...Castrol kozepes, de olcson be lehet szerezni neha...
Teflonos lánc-spréből ki mit ajánl? Ezt ismeri vki?-- http://motulolaj.extra.hu/
Világos.
NIncs itt vita
Sima Bt-016: eleje 2 keverék, hátulja 3
butított keverék: eleje 1 keverék, hátulja 2

Felismerhetőség:
A jelzés nélküli a fullos, az M és az F jelzésű Bt-016 pedig a butitott.

Sima Bt-016 - utcára tökéletes, pályára is jó. Hungaroring, kb2:08-as köridőig ajánlották biztonságosan, alatta is bírja még azért
Butított Bt-016 - utcára tökéletes, pályára 2:15-ös idő felett..
Nem akartam itt vitát!
Csupán kezdő motoros vagyok és igenis számít mások véleménye!
Nem vagyok hülye gyerek,de ha nincs tapasztalatom,akkor inkább kérdezősködök!
Nem vagyok sóher megveszem rá az új gumit is,csak a lehetőségeket nézem!
De úgy érzem ahány ember annyi féle tanács,mindenkinek más jön be,de mivel 600-as Gixxerem van ezért kérdezek itt,nem hiába vannak külön fórumok!Nem de?
Úgy érzem itt az apróba nem fogok találni "normális" gumit!
Vágott gumit elfelejtem.....
Ki, hogy értelmezi. A hátsó kerék 5 sávra van osztva de 3 keverékből áll. Van a középső ami a legkeményebb, a kigyorsítós rész a közepes és a széle a legpuhább. Mivel középről két irányba lehet elindulni ezért 5 sáv van.
Világos, de nem 3 zónás? Vagy a butított 3 zónás a normál meg 5? ez új.
Nem mondanám, hogy extra. Van a síma meg a butított. Amikor jöttek a gumitesztek szó sem volt több verzióról. 5 zónás portgumiról volt szó.
Mindenki nagyon örült, hogy az új gixerek meg még néhány moci ezzel jön ki. De aztán kiderül, hogy amin ezek a mocik kigurulnak a gyárból az nem azonos az 5 zónás, tesztelők által egekig magasztalt gumival.
Ezért mondom, hogy butított.
Ddt: De ettől függetlenül, két féle változata van a bt16-nak. Van egy gyári meg egy extra, én így tudom Vagy tán nem így van?
NEM RÖHÖG, nem a csajom (öreganyám, 85 éves), neki is tetszik
Láttam ma egy szürke SRAD-ot Tihanyban, felgurultam az apátság elé, és volt ott pár motor, az egyik volt a 600-as gixxer, mit mondjak irtó jól nézett ki.
Nagyon zsír, mint ez:
csá!
én ettől a sráctól vettem Vágott Battlax-ot! nagyon megvagyok elégedve a gumival igaz kell neki idő mire jó lesz eléri a megfelelő hőmérsékletet, de utána úg tapad mint az állat nekem nagyon bejött ja és a gumik amiket vettem tőle a kopásjelzőkőn is alig lehetett kopást látni! ha ilyenben gondolkodsz akkor ajánlani tudom!
butitott motoros létezik viszont
jóvanna, há tévedni emberi dolog