Egyik haverom....ma Fertőszentmikin gyorsuláson a K8-as gyári 750-essel 3. lett a kategóriájában,de csak azért mert elkúrta az indulást(beugrott)
Gratula Szepunak!
És Te azt tudtad,hogy a K8-asnak a blokkja ugyanolyan teljesítményű maradt mint a korábbi K7-es K6-osé....csakhogy a K8-ason rágyúrtak a középtartományra és 10ezernél olyan mintha picsán rúgnának!
Nagyon sajnálom ami történt. Pufi mondta már egy hete viszont érdekelne hogy a hátsó láncvédő bakielited mennyire maradt épen?ill. a gyári dob mennyi lenne?
Köszi Joe
most vettem egy gyönyörű 600-as srad-ot (98) és felmerült bennem egy kérdés, amennyire néztem, benzincsapot nem nagyon találtam rajta...Van esetleg valami visszajelző, ha fogytán a benzin?
Kiváncsiságból, valakinek alkatrésznek egyben vagy bontva?
Sérülés előtt 11ezer km, hibátlan, extrás, karcmentes, 2010/07ig műszakis motor volt.
Ami ép maradt: hátsó lengővilla kompletten kerékkel fékkel, blokk, két első teló, első lámpa, két ülés, műszerfal, két tükör, nagyjából fejidom, két kormánykifli, van gyári dobom, hátsó gyári sárvédő, első plexi, felső-alsó villahíd, meg apróságok, érdeklődésre megnézem.
A probléma, a váz nyakban törött...
Érdeklődés esetén írjatok itt, vagy edem89@freemail.hu
A motor eladó ,,egyben", illetve külön külön.
De ha a keresendő alkatrészetek van, az is érdekel.
Vigyél magaddal hozzáértő embert..
18 ezer km kicsit kevésnek találom. Nézd meg a csavarokat nem-e szedték már ki az órát, mert az ilyeneket simán visszatekerik.
Ennyi km-nél még a gyári láncnak kell pl rajta lenni, de szerintem tuti nem az van rajta. Kérdezz rá a szervizekre, ha lánccsere volt már rajta, akkor tuti nem 18ezer van benne. (Rk lánc a gyári ha jól tudom). Illetve millió dolog van amit nézni kellene, sok lenne felsorolni.
Sziasztok
Kis segitséget kérnék. Vennék egy 2002-es gsxr-600ast, van benne 18000km elvileg. Mire kell figyelnem mikor megnézem,vannak vmi jellegzetes hibái amire figyelni kell? Előre is köszönöm
Szia, grat a mocihoz, várjuk a képeket! Én Érden tudok olyan helyet, ahol faszán kiszedik a horpadást, amint megtalálom a címet belinkelem, máshol nem találtam, hiába kerestem az egész országban.
Sziasztok! Tegnap megvettem álmaim motorját! Konkrétabban gsxr 600 k2 2003.01 ben forgalomba helyezett! A lényeg az hogy a motor gyári kék-fehér, és a bal oldalán csúszott vele a srác! A legnagyobb problémám az hogy bevan horpadva a tank, és kikéne ezt valahogy szedni belöle! Én vas megyében(szentgotthárd) lakom, nemtudom hogy itt a közelben megtudná ezt nekem valaki csinálni, és hogy mennyibe kerülne? Valamint fejidom, bal oldali lábtartó és egy tartoknzol is kéne amin a műszerfal van!
Délután rakok fel képeket!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ja, és nem 3-ban jöttem, hanem 6-ban volt beragadva , hiába tologattuk ott a JOG-os sráccal. Itthon már gázfröccsökkel, tologatva, buzerálva minden oké a váltóval.
Szasztok! Megberheltem ma a sárkányt, és a tegnapi kis zúzdának az összes hozadéka egy törött konzol, amit a szomszéd utcában lakó fickó kb 15 perc alatt megcsinál. Ill. olajcserével egybekötve majd (2000 km van csak benne) cserélem a kupplunglamellákat, mert nyélgázon csúszik kb annyit , mint amennyire elindulásnál csúsztatni kell (előzésnél nem a legideálisabb), normálisan kezelve viszont nem érezhető, 1-2ben próbálva. Hála Istennek ennyivel megúsztam.
Hali!
Elcsúsztam egy balosban és csúsztunk 160 m-t.
A tenyeremen lévő sérülés volt a legnagyobb,kesztyű volt de a csúszás végén átfordultam ahogy megtapadt a ruha és ahogy tompítottam az út széli zúzottkőbe tenyereltem.
Sajnálom a mocit, meg téged is.
Hogyan sikerült összetörnie a haverodnak?
Bakker az a képen a telóban az első felni?
Nem próbálod meg összerakni?