ha nagyon kell ezres motor beviszed a 6 kilóst egy kereskedésbe,vagy szalonba,vagy akárhova és beszámolják
a többit meg kifizeted kp-ba vagy behitelezteted
Kicsi az esélye,hogy valaki megvegye tőlled kp-ra,ha csak nem nagyon olcsón adod...
nincs hitel a motoron jobban örülnék a kp-nak de ha vki hitelre venné akkor megveheti úgyis de azt neki kell elintéznie vagy max tudnék én is segíteni benne
Én pl nagyon jól tudom, amikor a barátom ott van a seggemben a ZX6R-el, én meg a GSX-R1000-el ott kűzdők a kanyarban, és arra gondolok, h neki milyen könnyű is kanyarodni avval...
Kizárólag 200 felett tudok ellépni tőle, de addig ott van a hátam mögött. Sztem ezek a 600-asok elég jók!
Én maximálissan megértem a srácot, fiatal robbanékony bevállalós és ez így van jól ( hasonló voltam én is ). Kis szerencsével túléli a hülyeségeit és 10 év múlva majd ossza az észt a fiatalabbaknak hogy mekkora barmok. Remélem helyén az esze, bár kicsit én is aggódok.
Tőllem aztán mindenki azt csinál amit akar..hidd el...
csak aggódom...mármint ugy,mint motoros a motorosért...
De nem kételkedem benne,hogy tudna kezelni egy ezrest
Én 600-assal kezdtem..ezzel ami most van
nekem is írogattak,hogy így meg úgy,de nem vettem zokon....
Én nem bántásképp írom
bocs hogy bele szolok, meg biztos elküldesz a halál faszára, de te tipikus öngyilkos jelölt vagy
több kommentet nem füzök
azért sok sikert az uj gépedhet,balesetmentes közlekedést,,,,
úgyse hiszi el senki amit mondok, nekem kevés a 600kilos kanyarból nm úgy jön kifelé szarrá forgatom akkor is még csak ásitozok a sisak alatt nem élvezem már rövidebb áttételt nem teszek rá, mentem egy leátételett r6r-el jóvolt élvezetes de atempo az nem volt meg hozzá!
Köszi Tutis!
Hát,ha csak ennyi lenne a probléma,hogy az összekötő nem passzol majd a dobhoz amit szeretnék(annyi gond legyen)
Szerintem nem lehet olyan vészes egy összekötő,ha csináltatok.
Az elektronika még várat magára...most sportszűrőt sem veszek...egyenlőre gondolkozok,hogy elektronika vagy szűrő
Idegesít az a rángatás,szóval az mellett voksolnék,csak sajna meg van kötve a kezem(anyagilag)
Gumicsere a legfontosabb és a benzin még mindig
Nem kapkodok el semmit
Én nem kötekszek,de úgy tudom nem olyan régen vetted meg ezt a 600-ast....
Hol gyenge Neked?Mert szerintem kanyarba ugyanúgy be lehet esni mint egy ezressel és aki ügyes és ismeri a mociját,biztos hogy körbe tud motorozni még egy ezrest is...
Egyenesbe elfogy?Na és?270 kb a vége...ezresnek meg 310-320?Számít ez vmit?
Én utálok 260-al menni,max 2-3percig jó,utána már csak szenvedés.
Haverom se hallgat rám....másodszor törte össze(sajnos) az ugyanolyan 600-asát mint az enyém,még színre is...és most akar egy r1-et Ő annyival indokolta,hogy nem kell rángatni,ha kerekezni akar...
Szerintem egy 600-asnál elrontott gázfröccsöt(akárhol,akármilyen helyzetben) "simán" lehet korrigálni,de ha egy ezresen elkúrod és többet tépsz....
Egy apró példa....
tavaly a szalonba láttam egy törött ezrest,ami szabályosan a tetején csúszott meg....az illető lámpáknál mindig keréken indult el és egyszer elkúrta...mert 2-3-ban kuplungal emelte ki mindig(nem tudom,miért,de kuplungal) hát véletlen egyesbe kuplungolt rá a motor csinált egy szaltót és a feje tetején csúszott tovább.
Szerintem egy 600-asnál kevesebb az esély hogy ekkora baj történik,még ha az ember figyelmetlen is!
a többit meg kifizeted kp-ba vagy behitelezteted
Kicsi az esélye,hogy valaki megvegye tőlled kp-ra,ha csak nem nagyon olcsón adod...