Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a lamellák jobb oldalt vannak, a gép pedig balra dől, így csak minimális olaj fojna ki. Tehát engedj ki keveset a blokkból és nem lesz veszteséged. Egyébként a régi olajat símán hsználhatod az új lamellákkal.
Sziasztok, véleményt kérnék. Megheggesztettem a lábtartókonzolt 2 forintért, ma mentem a géppel, mnden oké váltóügyileg. Viszont, ha kb fél gáznál többet húzok, akkor felpörög, mint atom, csúszik a kupplung, kb 1 másodpercig, utána felveszi a rendes fordulatot, na de így előzni nem igen tudok. A kérdés, h lamellaszett megoldja-e a dolgot, és az olajam ugrik-e akkor, vagy vissza lehet tölteni? Kösz
Az utángyártott burkolatszettről mi a véleményetek? Az tudom hogy kínában csinálják őket, de ez is úgy törik mint a ropi? Mert erősen gondolkodok egy rizlás szetten!
Helló! Suzuki Gsxr 600 K2 alkatrészei eladók!K1,K2 és 750-re, 1000-re is jók! A motor a bal oldalán csúszott! Minden eleme gyári, még sohasem javított! Gyári plexi(csúszásnyom), műszerfal tartó konzol(sérült, de javítható), fejidom( a felső két része letörve, az alja hibátlan), bal oldalidom( minden fül megvan, csak erősen lehorzsolódott), jobb oldalidom, farokidom( bal oldalt kissebb horzsolás)! Elérhetőségem az adatlapomon!
Sajnálom a történteket, részvétem a családnak. Motort, autót, nőt kölcsön soha!
Hát sajnálom a motorodat meg a haverodat is.
Részvétem a családnak!
Csá!
Nekem 105-nél kapcsol be és 99-nél ki!Nekem is olyan mit a tiéd csak k7. K6=K7-el én így tudom szóval szerintem neked is kéne hogy kapcsoljon.
Na most már kajak gyíiknak érzem magam! parádézok azt kiderűl, h semmi gáz csak én vaok a hülye hozzá
117 fokos hőgombának kell benne lenni.ott kell kapcsolnia
No problem. Ha 120-ig sem kapcsol be akkor lehet valami gáz. De annyira meg ritkán melegszik fel...
Oks! Igazad lehet!
Sztem meg miért parázol? 120 fokig nem kell rágnod a kefét...
Nem mert nézem és nem pörög, lehet elkéne néznem egy computeres vizsgálatra mert azt mondják az "okosok", hogy az kidobja bármi baja van!
Ha felforralod az a vízhőfokjelző jelzi. Amu lehet csak nem érzed, de bekapcsol...
Értem hát végülis kb 100-ig felmegy de alapból mondjuk már gebasz jó idő van de ott még nem kapcsol be! Egy spanom mondta(gixeres), hogy ha nagy a gáz akkor úgy is jelzi! Szal most kicsi para van de remélem nem lesz gáz!
Mármint hogy nem megy a ventid pl? Mert azt nem írja ki hibakódban, de kidobja a kijelzőre a víz jelet, h forr...
Tegnap nekem a felvonuláson 115 fokos lett és jelezte, a vízjellel...
De ha gáz van akkor szted kiírhat hiba üzit vagy letilthat?
Nekem 100 fok körül kapcsol be...
Hali Mindenkinek!
Lehet, hogy hülye kérdés de jobb félni mint megijedni!
Vettem egy k6-os gsxr 600-at(fekete) elég kezdő vagyok még szal tanúlgatom a dolgokat!
N a a lényeg, h mondja már meg nekem vki hány foknál kapcsol be a hűtő ventillátor!? előre is köszi
Bazzz... így már érthető!

Részvétem!
Már csak a családnak tudom mondani, majd idővel... Ennél rosszabban nem jöhetett volna ki...

2006os forgalombahelyezés, volt benn 11ezer km, szervízkönyv, elég sok extra... mikor lesz legközelebb ilyen motorom....nemtudom.

Barátomnak jobb, h így lett. Már nem lett volna tökéletes ember sajnos.
Nyugodj Békében!
Ahogy mondod, az az első felni volt vmikor...

Városban elvileg elékanyarodott széles úton egy kocsi, vagy szimplán letért az útról, nincs szemtanu. A bökkenő, 200al ment kb hang alapján. Hogy miért ennyivel, ott lakott 500 méterre, már nem árulja el senkinek... Kedden temetjük
hát én meg mondanám a haverodnak hogy van egy töröt motorja meg egy csekély tartozása az biztos ..........
Én is... Tuti, h bekísérném a bankba a hitelfelvételéért...
hát én tuti mondanám havernak hogy van egy gixered egymillioötért.