Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CSá!
meséljél már mi történt a motoroddal? láttam a képeket az adatlapodon nagyon csúnyán néz ki:( mi történt?
Én nem értek a lovakhoz, csak tudom, h nem lehet, vagy nem akarják.
Mert lánggal nem is lehet, csak AWI-val...
Emlékszem az nsr-m fékkarját akartuk hegesztetni, de nem vállalták, fickó megközlített a lánggal, ás mintha vízbe fújt volna, úgy viselkedett az anyag. Azért megpróbálom, ha nem kapok újat/bontottat max 5 forintért.
pont ugyanigy tört ép az ennyém is csak nekem a fékarok is ..... saimán meg csinálják egy alu hegesztösss öntény ötvözetel vagy mivel.....
az enyém k1,teljes tuninggal,135ló volt,padon mérve,mikor megvettem kiszedték a vezműtengelyt,gyári ment vissza,a hengerfejmunka benne maradt nyitott rendszer sportlégszűrő,elektronika,igy is maradt 120 paci biztosan
De szar aluöntvény...nem nagyon szeretik hegeszteni...
Nem spiéter ez a kis biszbasz 3szög alakú konzol? Azt nemigen hegesztik meg..
nekem is el tört hasonlon meg a hátsok is.... kb 2000 böl meg hegesztetteték és már pik pak is ..
k4 - 120 LE (118LE) 88 KW
K8 - 125 LE 92 KW
tudtad hogy a k4- felfelé sokkal gyengébbek a gixxerek mit az elött és hogy a k4 a legerössebb?
minek?
jár valaki a hollóshoz szervizbe?
Na ja, igazad van! Jobb ez így.
Reméljük a legjobbakat. Amúgy boldog vagyok, mert felrémlett előttem egy rommá tört autó/motor képe, és egy átmotorozatlan szezon... Ehhez képest ez semmi. Ja, ketten álltak meg segíteni... (+ a gyalogos srác)
Az lehet az miatt volt, h össze-vissza folyt benne az olaj. 1 hét használat után majd meglátod a kupplung kérdést.
szia, kösz a rajzot, majd megném, de előb konzolcsere, és próba. Eleinte kézzel tudtam rakosgatni fel-le, de az ürest nem találtam, az egész hóbelevanc a földön volt, a csonkot mozgattam kb két ujjal, aztán felpattintottam a rudat, h megpróbáljam az ürest megkeresni, de nem találta továbbra se, aztán 3-nál megállt. Hazafele 7ezernél erősen felpörögtt, csúszott, de utána ment rendesen.
Jah, így már jobb. A rudazat miat nem tudtál beváltani sztem...
Sztem a váltócsillagnál lehet valami. Lehet ott elgörbült valami ha oda esett. Ajj pedig igen szép a motorod!
ennyi
Kész: srad600lt@hotmail.com Vegyél fel.
És ne mondd el senkinek!
Megcsinálom most azonnal! Semmi bajom, még a ruha se lett koszos, ennél biciklivel nagyobbakat estem, csakhát az a kurva lábtartókonzol lefittyedt, de azonkívül még karc sincs sehol. A váltó+kuplung még nemtom milyen, lehet lesz egy új lamellaszett bele, majd kiderül, ha lesz konzol és tudok normálisan váltogatni (próbálni). Adj msn-elérhetőséget, akár mail címemre is, sietek megcsinálni.
Ejj Tomi! De legalább Te jól vagy! Msn?
Repsol Moto Racing 10w50
Hali all!
Gsx-r 600 k5 limitált szériához milyen Repsol olajat ajánlotok?