Egyébként pontosan ezért írtam azt, hogy aki nem ért hozzá az ne erőltesse ezeket a dolgokat. Aki nem tudja mi a különbség egy endurance meg egy medium-soft gumi között az ne vegyen vágott slicket mert pofára fog esni.
Ha az ember megvesz egy 2,5 millás motort és pont a gumin akar spórolni és olyat tesz fel ami nem használható utcán mert tiltja a kresz is és a slickeket nem utcára tervezték (más az ideális hőmérsékletük és máshogy érik el mint az utcai gumik) hát csinálja. Max majd ha perecel vagy netán megfogja a rendőr, ne sírjon a szája, magára vessen. 1 évig jártam vágott slickel, nem mondom hogy nem volt rossz, de egy új motor megérdemli a rendes papucsot..
Ez így nem teljesen igaz. Hátul tavaly óta vágott Dunlop van. Az orrom előtt vágta a pacák. 4 pályanap van benne és még kibír 1-2-őt.
Egyszerűen ha nem értesz hozzá akkor az ilyen dolgokat nem kell erőltetni. Mint ahogy használt motort se vegyen olyan ember aki nem ért hozzá mert átbasszák. Kimész a pályára veszel valakitől használt slicket és megvágatod. De az ilyen olaszból behozott dolgokat én kerülném.
Vazze ha nem kanyarodsz minden gumi kockásra kopik. Amúgy meg a megfelelő embertől kell venni. Ha megnyomkodsz egy gumit rögtön lehet érezni, hogy mennyi hús van rajta. Ha kopog mint a kő akkor felejtős. De amúgy ha nincs kis lyukacska rajta akkor az is gyanús.
A vágott slick annyit tesz hogy slick gumit vágnak utólag mintásra, miután pályán már elhasználták a futófelület jórészét. Szóval felejtsd el mert csak bajod lesz belőle, utcán elvileg nem használható, ráadásul ahsznált gumiról beszélünk..
Tutis,köszi szépen!
Még egy hülye kérdésem lenne....vágott szlikel hogy álltok?
Ez a hírdetés tetszetős,de érdemes?(Rendőrt leszarom)
Engem a technikai része érdekel,ha utcán koptatom ez is kockásra kopik?
Battlax vagy Corsa lesz az már biztos,csak érdemes vágott mintásat venni?Ezzel nem vagyok tisztába.....gondolom a pályagumit vágják mintára,tapadása van gondolom,csak az nem az a gumi amit 40-50-60-ért megveszek!Igaz?
Itt néztem amúgy: http://www.kepesmotor.hu/sport...
kb egy árban van, pár ezer forint az eltérés, lényegében ez szerintem nem fog dönteni.
A bt-16 felépítése úgy néz ki, hogy a szélei megegyeznek a Bt002-vel, tehát döntésnél ugyanúgy tapad mint a bt002. A Bt002 pedig mintás versenygumi...
Köszi a segítséget!
Hát az biztos,hogy ami fent van nem kockásodik,de viszont lehet a tapasztalatlanságomnak is köszönhetem,de nem merem annyira még dönteni!
Ha meg neki állok egyszer utcán is lejebb rakni,akkor inkább tapadjon,végülis a gumin múlik az életünk!
Utána nézek ennek a Battlax-nak és a corsának,melyik van jobb árban!
Köszike!
Szia Tomi! Ajánlom Neked A Bt-016 ból a fullos változatot, vagy pedig a pirelli corsa III-at. Többi gumival az lesz a bajod hogy el fog kockásodni utcán...
A mostanid ami fent van az se szar csak a butitott változat. Én ezzel is voltam hungaroringen, semmi gondom nem volt vele.
Újonnan a fullos bt-016-ot vettem.
egy kis kedvcsináló a Bt-016-hoz
Pirelli corsa 3-al meg a gixxer kupában mennek
Újfent köszönet!
Egyszerűen ha nem értesz hozzá akkor az ilyen dolgokat nem kell erőltetni. Mint ahogy használt motort se vegyen olyan ember aki nem ért hozzá mert átbasszák. Kimész a pályára veszel valakitől használt slicket és megvágatod. De az ilyen olaszból behozott dolgokat én kerülném.
Még egy hülye kérdésem lenne....vágott szlikel hogy álltok?
Ez a hírdetés tetszetős,de érdemes?(Rendőrt leszarom)
Engem a technikai része érdekel,ha utcán koptatom ez is kockásra kopik?
Battlax vagy Corsa lesz az már biztos,csak érdemes vágott mintásat venni?Ezzel nem vagyok tisztába.....gondolom a pályagumit vágják mintára,tapadása van gondolom,csak az nem az a gumi amit 40-50-60-ért megveszek!Igaz?
Itt néztem amúgy:
http://www.kepesmotor.hu/sport...
A bt-16 felépítése úgy néz ki, hogy a szélei megegyeznek a Bt002-vel, tehát döntésnél ugyanúgy tapad mint a bt002. A Bt002 pedig mintás versenygumi...
Hát az biztos,hogy ami fent van nem kockásodik,de viszont lehet a tapasztalatlanságomnak is köszönhetem,de nem merem annyira még dönteni!
Ha meg neki állok egyszer utcán is lejebb rakni,akkor inkább tapadjon,végülis a gumin múlik az életünk!
Utána nézek ennek a Battlax-nak és a corsának,melyik van jobb árban!
Köszike!
Szép a vasat, gratulálok! Használd egészséggel és balesetmentesen!
A mostanid ami fent van az se szar csak a butitott változat. Én ezzel is voltam hungaroringen, semmi gondom nem volt vele.
Újonnan a fullos bt-016-ot vettem.
egy kis kedvcsináló a Bt-016-hoz
Pirelli corsa 3-al meg a gixxer kupában mennek