Hali!
Nekem Dunlop d208-cal van tapasztalatom, az nagyon jó gumma. Gyorsan melegedik, jól tapad ~ kb 7ezret elmegy hátul. Ennek van egy durvább változata a d208rr ami ~ 4-5 ezret megy de masszívabban is tapad.
Sziasztok!
Valaki segítsen már milyen gumit vegyek hátra!
Még a gyári 016-os van fent,még van belőle 7300km-et mentem idáig!
Tudom a jobb tapadás általában csökkenti az élettartamot!
Supercorsa III. vagy Dunlop-ot nézegettem esetleg Continak valamelyik gumija?Sport vagy Race atack?
Azt mondták,hogy ez a gyári szar ami rajt van azaz nem tapad jól,ha már veszek másikat valaki segítsen mit érdemes ami azért nem kopik túl gyorsan!
Nem voltam még pályán inkább utca...de ha beugrok pályára(tervbe van) akkor 10 kör után ne keljen gumit cserélnem!
Várom a válaszotokat!
Ja persze, 2000 ft-os castrolt mi? Aztán lehet vinni a vastelepre a vasat leadni kilóra.. Castrolt még véletlenül se, maximum igazolt, utánajárt forrásból!
Silkolene-t meg nagyon sok versenyző használ, referenciának pl Brian-t említeném
Sziasztok segitség kellene sürgösen és nincs idöm most visszaolvasni a forumban.
2004 gsx-r 600-as szeretnék venni külföldi papirokkal, mennyibe lenne nekem a forgalomba helyezés. Minden költség kellene reg. dij, müszaki, rendszám, átirás.... Aki tudja irja meg legyenszives.
köszönöm
ÁÁÁÁÁ! Kizárt hogy ennyi idő alatt lemerüljön! Még két hónap után is indítania kell, főlag ha zselés aksid van. Egyébbként lehet tölteni ezeket is, hasonlóan mint a savasat, csak időnként rá kell nézni (saját tapasztalat), nehogy túlmelegedjen. A töltési áram ugyan az mint a normál aksinál a kapacitás egy tizedével ( pl: 10 Ah akkut 1 A-al tölteni 10 órán keresztül) ha jól tudom.
sziasztok!
2hete nem volt beindítva a mocim. egy kb új zselés akksi van benne. holnap megyek haza, szerintetek van rá esély h 2hét alatt annyira lemerült, hogy nem indul be a gép? ha igen akkor lehet e az ilyen akksit tölteni, vagy bikázni a motort? még nem volt dolgom ilyen zseléssel... előre is köszi!
Nekem Dunlop d208-cal van tapasztalatom, az nagyon jó gumma. Gyorsan melegedik, jól tapad ~ kb 7ezret elmegy hátul. Ennek van egy durvább változata a d208rr ami ~ 4-5 ezret megy de masszívabban is tapad.
Valaki segítsen már milyen gumit vegyek hátra!
Még a gyári 016-os van fent,még van belőle 7300km-et mentem idáig!
Tudom a jobb tapadás általában csökkenti az élettartamot!
Supercorsa III. vagy Dunlop-ot nézegettem esetleg Continak valamelyik gumija?Sport vagy Race atack?
Azt mondták,hogy ez a gyári szar ami rajt van azaz nem tapad jól,ha már veszek másikat valaki segítsen mit érdemes ami azért nem kopik túl gyorsan!
Nem voltam még pályán inkább utca...de ha beugrok pályára(tervbe van) akkor 10 kör után ne keljen gumit cserélnem!
Várom a válaszotokat!
Nagyon örülök, hogy végre rátaláltál az igazira!
Képzeld, másfél óra múlva megérkezik hozzám valaki!
Silkolene-t meg nagyon sok versenyző használ, referenciának pl Brian-t említeném
nekem 15w-50-es olajom van Tőle
2004 gsx-r 600-as szeretnék venni külföldi papirokkal, mennyibe lenne nekem a forgalomba helyezés. Minden költség kellene reg. dij, müszaki, rendszám, átirás.... Aki tudja irja meg legyenszives.
köszönöm
Innen rendelt már valaki? Kutya mennyiért hozza?
Keresd kutyát fuchs silkolene olaj miatt, az profi cucc.
2hete nem volt beindítva a mocim. egy kb új zselés akksi van benne. holnap megyek haza, szerintetek van rá esély h 2hét alatt annyira lemerült, hogy nem indul be a gép? ha igen akkor lehet e az ilyen akksit tölteni, vagy bikázni a motort? még nem volt dolgom ilyen zseléssel... előre is köszi!