Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én 1 hónapja kötöttem cascot az Alliaznál 4540ft-ért ez csak törésre jó! loás meg ...nincs benne de a motoromat sose hagyom egyedül. 15-20ft az a full-os casco!
Én is így számoltam, talán 6-7száz ezret is...
Nekem sincs. Hasonló esetben ugyan itt lennék. Sajnálatos eset.
5-600ezret ki tudsz belőle árulni
Bizony, nem volt meghúzva rendesen a hátsó exup bowden.

ddt: sajnos nem volt... havi 15-20ezret nem ért nekem. Most már persze érne többet is...
emlékszem, FI hibajelzéssel vetted
Casco?
Sajnos nem, október végén vásároltam...A látszat ellenére viszont iszonyatosan szerettem, nagyon vigyáztam rá és mindent megadtam neki ami kellett...ezért is fáj úgy a szívem érte (azon túl hogy minden keresetem ebben volt)
hááát..nem volt meg sokáig ez a motorod
Jah és még akkor nem beszéltem a karcmentes első hátsó lábtartókról konzollal, a hátsó faridomról és a féktárcsákról.
Hali, sajna én nem tudok segíteni a gear2dash beszerelésben, de inkább szerelőt javasolnék mindenképpen, mert pici szerszámokkal kell macerálni a kapcsolóháznál.
gear2dash érdekelne engem!
600K7em van otthon, megoldható a beszerelés?
3 helyen tört ketté és csavarodott szét a f@szba... :( Ezért is bontom szét a motort. A villák is picit meghajoltak, azzal még nem tudom mi lesz,de így többet ér ha eladom. :(
Váz?
Természetesen ezek csak így első ránézésre mondtam. Amúgy van 4db cr9ex (iridiumos)vaccsi új gyertyám is amit köv héten akartam berakni. 10ért lehet vinni, de még jelentkezem részletekkel árakkal.
akkor cseréltetem a lamellákat sűrgősen mielőtt nagyobb lesz a baj:) mennyibe fáj egy lamellaszett csere? és hol tudnám megrendelni? szervizt inkább kihagynám!
Köszi, srácok én is örülök hogy így alakult. Az esés után én a legjobban jártam, a motor viszont a legszerencsétlenebbül, mert kb 30cal csapódott be... Köv hétre szét lesz bontva a vas, és beírom az összes alkatrészt ami van árral képpel mindennel! A motor egész hátsó része karcmentes. Tank, blokk, hátsó teló, rugós tag, hátsó felni, lánc- lánckerék, első fékrendszer, hátsó fékrendszer, tán még a kuplunk is jó. A fejidomom meg az első lámpám 1000db-ra tört. Még a műszorfalom is jó szerintem mert az az ölemben volt és úgy ahogy van kitört a fejidomtartó koznolból, tehát sértetlen

Ilyenkor az ember már az apró dolgoknak is nagyon tud örülni :)
Szerkezetet akkor kell cserélni, ha a lamellák helye már berágódott a kosárba, és folyton betapad, nem tudod rajtolásnál csúsztatni.
Tegnap voltam gyorsulni 600 k6om van és a nap végén elkezdett csúszni a kuplungom.
Elég cseréltetnem a lamellákat? Vagy pedig komplett kuplungszerkezetet kell cserélni benne?
én nemtudom ki hogy van vele,de ennek a rakokbele tuningot dolognak,csak abban az esetben van értelme,ha ijen-ojan szinten pályázgat valaki,és netalántán eredményt akar elérni,miután megfutotta a 2.00 körüli időket.mert még gyári vassal is elérhető ez az idő,ami ugye beszarásélvezet lehet,aki igy tud menni.utcára meg ne mondja senki,hogy mijen sokat vesz észre azon a +8-10 lóerőn,amit 2-300 ezer forintból kihoz belőlle!többet ér vele,ha azt az összeget beletankolja,és azzal a kilóméterrel a hátamögött ojan rutint szerez,amit utcán nem pótol a rendszer,meg a commander!de ez csak a véleményem,ami egy a több ezerből!
Hát ez tényleg gáz baszod de örülhetsz hogy így megúsztad seggel a vízbe. na akkor indul az árverezés. érdekelne a hátsó lámpád ha egybe maradt, illetve a bukógombák.
hú bazdmeg,,,,,,,ez komoly....örülök,hogy nem lett bajod....csak lelki,,,,de másik motort tudsz venni,,,,,,gerincet nem tudnál
gear2dash érdekelne engem!
600K7em van otthon, megoldható a beszerelés?
Recsken bementem egy annyira nem is vészes kanyarba, 70nel, döntöttem, szélén murva, így lentebb már nem tudtam dönteni, hogy ne csússzak el -- fék, feljött egyenesbe, kifutottam a fűre, ami megint csak nem lett volna katasztrófa, ha nincs egy kő ami kidobta az első kereket, majd eztán egy 2 méter mély vizesárok aminek a végén egy betonfal, na ebbe szált bele a motor, én mikor láttam már az elkerülhetetlen árkot lerúgtam magam róla, így átrepültem az úttesten és szó szerint seggel beleseggeltem a vizes patakba, ölemben a műszerfallal . Így aztán rajtam 1db karc sincsen, nem úgy mint a motoron ami konkrétan szétnyílt...