Sztem valami dugulás lehet mert vagy levegőt, vagy üzemanyagot nem kap. Esetleg valaki betömte a kipuft, vagy ha van katalizátor, és szénné égett akkor az is produkálhat hasonlót ( így már jártam ).
hát amúgy a felvetés nem teljesen lehetetlen csak nem ebben a formában. Láttam már autóból kiszedve TESCO-s olajat. 10000 km után szedték ki egy swift-ből. Ki kellett belőle kaparni, mer olyan volt mint a por, a folyékonysággal még köszönőviszonyba se volt.. Igaz ez elég szélsőséges példa, de tudnak csodákat művelni a gyengébb minőségű olajok..
De lehet h ez valamilyen új fajta genetikai mutációból összeálló olaj, önálló tudattal. Ha már cserére érett, akkor nem engedi a motort 160 fölé menni. Hallottam már ilyenről. A Star Trek Voyager-ben.
Ha van benne olaj akkor attol biztos nem. Ha nem csereled az olajat attol nem fog hirtelen tokremenni hanem szep lassan. Es az se ugy nez ki hogy nem megy 160 fole a motor. EGyebkent orulj neki igy legalabb nem szaguldozol. :)
Hétvégén bedobtuk a Gear2Dash-t a mociba (speedbox). 1-2-3-ban érezhetően agresszívabb lett. Direktebb gázreakció, picivel több lóerő, de csodákat persze nem kell várni! Jah és a modul berakása egyáltalán nem egyszerű, szerelővel javaslom a beszerelését!
Azé mer le kellett szedni a hűtő miatt.
Ja figy. a légbeömlőknél az a két szar gumi ami a váznál van nincs benne mert akkor nem menne a helyére az idom.
Lehet az a baj?
A légbeömlőket minek kellett leszedni egyáltalán? Nézd át az illesztéseket meg a beömlőt jól tetted-e vissza.. Nekem a K&N szűrő nagyon pozitív változást hozott beszerelés után..
segitsetek nagyon levagyok törve........olajcsere elött jár a mocim már rég lekellett volna cserélni de faszvoltam meg nem volt rá pénzem ...............most a motor nem megy 160-nál többet mitöl lehet?az olajtol? vagy mi a fasztol volt már vkinek haszonlo gondja?
Császtok!
Beleraktam hétvégén a bmc légszűrőt a gépbe
DE amikor a légbeömlőt leszedtem érezhetően jobban ment és ha elengedtem a gázt nem durrogot akkorákat és amikor újra rácsavartam nem torpant mint szokott.
Gondoltam a régi koszos papírszűrő miatt volt. Aztán visszaraktam az idomot meg a beömlőket is és egy kicsit újra torpan, nem annyira mint a másik szűrővel de valami nem kóser. Nem kapna elég levegőt rajtuk? szedjem le inkább a faszba?
Sziasztok, mitől gyuladhat ki az F1? Villog a hőfokmérővel felváltva az F1, fölötte lévő piros led is kigyúladt és nem engedi a fordulatot 12000 fölé. Most van a gépben 18070km. Az F1 jelzi, hogy eljött a szervíz ideje?
Próbálkozni lehet mindennel. Ki lehet húzni a vázat. De ha kettétörik alattad egy egykerék után és elszállsz 150-nél akkor az a Te felelősséged. A normálisan kinéző motoroknak is lehet rejtett hibája nem még egy ilyen romnak. Nem akarlak megbántani de ha nincs pénzed ne vegyél ekkora motort.
ezeknél a motoroknál nem gyerek játék ez, inkább felejsd el a törött motorokat, és gyüjts még, hidd el te fogsz jobban járni! és aztán nem vered a fejed a falba hogy megokkora balf,,, voltál
Kár a gőzért. De azért mondom. Gyári idom lámpákkal bontva is 3 kiló körül van. Futómű felnikkel fékekkel másik 300. Tank műszerfal olyan 100-as egybe. Kormány minden kezelőszervvel lábtartók másik 100-as.
Szerintem 800 000Ft alatt nem úszod meg. Mondjuk ha használt pályaidomot veszel meg nem gyári lámpákat akkor abból lejöhet sok. De ha gyári motort akarsz akkor az biza ekörül van. http://racsidepo.com/
már várom a 17-ét
Hétvégén bedobtuk a Gear2Dash-t a mociba (speedbox). 1-2-3-ban érezhetően agresszívabb lett. Direktebb gázreakció, picivel több lóerő, de csodákat persze nem kell várni! Jah és a modul berakása egyáltalán nem egyszerű, szerelővel javaslom a beszerelését!
lehet így farsot szív azé torpan egy kicsit. voltál fent a hétvégén?
Ja figy. a légbeömlőknél az a két szar gumi ami a váznál van nincs benne mert akkor nem menne a helyére az idom.
Lehet az a baj?
Beleraktam hétvégén a bmc légszűrőt a gépbe
DE amikor a légbeömlőt leszedtem érezhetően jobban ment és ha elengedtem a gázt nem durrogot akkorákat és amikor újra rácsavartam nem torpant mint szokott.
Gondoltam a régi koszos papírszűrő miatt volt. Aztán visszaraktam az idomot meg a beömlőket is és egy kicsit újra torpan, nem annyira mint a másik szűrővel de valami nem kóser. Nem kapna elég levegőt rajtuk? szedjem le inkább a faszba?
Szerintem 800 000Ft alatt nem úszod meg. Mondjuk ha használt pályaidomot veszel meg nem gyári lámpákat akkor abból lejöhet sok. De ha gyári motort akarsz akkor az biza ekörül van.
http://racsidepo.com/