Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor csináltak v.mit az elektronikával és nyertem vele pár pacit ennyi hát remélem..........................
de világit de az már rég ota el vittem a hosubához és ott csináltak vele v.mit azota joo csak az f1 benne maratd
Még azt a randa középdobot kell kicserélni valamikor.
kinek van már valamilyen dob a k8-asán?
szerintem meg érintkezési hiba. Nekem pl a gsr állt le 1x alattam menet közben. kontakthiba volt mert mosásnál beázott valami..
Imádkozz hogy ne az injektorsor legyen a saras, mert az ezekben típushiba és elég borsos a javítása... FI lámpa világított menet közben amikor újraindítottad?
Az az érdekes hang az injektor, ami beszívja a benyát induláskor
sziasztok!Nagyon nagy szügségem van a tanácsotokra! ma kigurultam 1 picit a mocimmal és ut közben leált............. nem töltött be az automata szivato vagy nem tom mi az a érdekes hang amikor lenyomod a piros gombot xD !hátul a csomi alatt meg piszkáltam pár kábelt és elindult de sztem nem érintkezési hiba..........szerintetek mi lehet a gond.......a moci k4 600-az német.o i magyar papirokkal!köszi elöre is!
A H4 az tompított és refi is egyben. A helyzetjelző meg külön égő.
Nem lehet olyan bonyolult megnézni, a K4-K5-ben búrán keresztül is látható.
A K6-K7-ben a tompitott az H7-es a refi pedig HB3 vagy HB4 ha jól emlékszem!A tompitott az tuti H7 mert most szenvedek a xenon berakásával!
gépkönyv lesz a megmondója ennek
hehe tényleg elbeszétünk egymás mellett
Ennyi!
Elbeszélünk egymás mellett!
Nem veszekedni akarok!
Arra gondoltam hogy H4 vagy H7 megy bele abba a kurva foncsorba!
De én is úgy tudom hogy refik H7-esek és a tompított H4-es!
értem én de Te nem érted A h4-es vagy h7-es izzónak ugyanolyannak kell lenni a foglalatnak is, mivel ezek szabványok. nem fognak kifejleszteni egy tuning foglalatot, főleg nem a 2006 vs 2008 as széria között
Nem úgy van,hogy H7 az a refi és H4-es a tompított?
Jajj tutis!
Érted hogy gondoltam?
Vagyis tudod Te csak rosszul fogalmaztam....a tompított izzó foglalata egyezik az évjáratokban?
Erre lennék kiváncsi!
Meg az idombontás relytelmeire!
Haver állítólag 1-2 óra alatt kicsrélte a K6-ban
Szerintem H7-es izzo van a motorodban!Meg a K6-ban is!
Ott a 2 pont.
rosszul közelíted meg. A H4-es izzó az minden motorban H4-es izzó..szabvány.
Hali!
Valaki megmondhatná nekem,hogy a szériák között van e különbség a tompitott izzó foglalatában!?
Arra lennék kiváncsi,hogy a K6-osba és a K8-asba is ugyanolyan típusú H4-es tompított van?
Haver még autós xenont vett,fele az Ő gépsárkányába került a K6ba és a másik felét odaadja meg be is szerelné,de ha nem ugyanolyan akkor nem bontjuk le az egész elejét!
A másik kérdés...ahhoz hogy a xenon-t beszereljük az enyémen a K8-ason sok mindent kell lebontani?
A fejidomot ha mindenigaz és jól néztem a visszapillantók csvarjai és még 2 csavar fogja és még az egyik oldalidomot is le kell szedni,hogy a trafó fel legyen téve belülre,meg a kábelt az aksiig elhúzni!
Ha valaki műtött már be xeonot K8-ba az pici útba igazítást írhatna!
így van
Sokmindenen múlik az ilyen, de leginkább a pilóta a szűk keresztmetszet. Látszólag aláztak meg már engem is gyengébb motorral városban. Pl. robogóval is...
ha jó a sofőr, akkor az a 2001es balde az azé már sokkal erősebb! Faternak is volt egy 2000-es évjáratú ezüst-fekete, már az injektoros (929es) ami már papiron 150Le-s, de mint tudjuk nem volt annyi,de azért haladós masina!
nem tom valami régi 1000-es lehetett, olyan 2001-es körül