Imádkozz hogy ne az injektorsor legyen a saras, mert az ezekben típushiba és elég borsos a javítása... FI lámpa világított menet közben amikor újraindítottad?
sziasztok!Nagyon nagy szügségem van a tanácsotokra! ma kigurultam 1 picit a mocimmal és ut közben leált............. nem töltött be az automata szivato vagy nem tom mi az a érdekes hang amikor lenyomod a piros gombot xD !hátul a csomi alatt meg piszkáltam pár kábelt és elindult de sztem nem érintkezési hiba..........szerintetek mi lehet a gond.......a moci k4 600-az német.o i magyar papirokkal!köszi elöre is!
Elbeszélünk egymás mellett!
Nem veszekedni akarok!
Arra gondoltam hogy H4 vagy H7 megy bele abba a kurva foncsorba!
De én is úgy tudom hogy refik H7-esek és a tompított H4-es!
értem én de Te nem érted A h4-es vagy h7-es izzónak ugyanolyannak kell lenni a foglalatnak is, mivel ezek szabványok. nem fognak kifejleszteni egy tuning foglalatot, főleg nem a 2006 vs 2008 as széria között
Jajj tutis!
Érted hogy gondoltam?
Vagyis tudod Te csak rosszul fogalmaztam....a tompított izzó foglalata egyezik az évjáratokban?
Erre lennék kiváncsi!
Meg az idombontás relytelmeire!
Haver állítólag 1-2 óra alatt kicsrélte a K6-ban
Hali!
Valaki megmondhatná nekem,hogy a szériák között van e különbség a tompitott izzó foglalatában!?
Arra lennék kiváncsi,hogy a K6-osba és a K8-asba is ugyanolyan típusú H4-es tompított van?
Haver még autós xenont vett,fele az Ő gépsárkányába került a K6ba és a másik felét odaadja meg be is szerelné,de ha nem ugyanolyan akkor nem bontjuk le az egész elejét!
A másik kérdés...ahhoz hogy a xenon-t beszereljük az enyémen a K8-ason sok mindent kell lebontani?
A fejidomot ha mindenigaz és jól néztem a visszapillantók csvarjai és még 2 csavar fogja és még az egyik oldalidomot is le kell szedni,hogy a trafó fel legyen téve belülre,meg a kábelt az aksiig elhúzni!
Ha valaki műtött már be xeonot K8-ba az pici útba igazítást írhatna!
Sokmindenen múlik az ilyen, de leginkább a pilóta a szűk keresztmetszet. Látszólag aláztak meg már engem is gyengébb motorral városban. Pl. robogóval is...
ha jó a sofőr, akkor az a 2001es balde az azé már sokkal erősebb! Faternak is volt egy 2000-es évjáratú ezüst-fekete, már az injektoros (929es) ami már papiron 150Le-s, de mint tudjuk nem volt annyi,de azért haladós masina!
Nem lehet olyan bonyolult megnézni, a K4-K5-ben búrán keresztül is látható.
Nem veszekedni akarok!
Arra gondoltam hogy H4 vagy H7 megy bele abba a kurva foncsorba!
De én is úgy tudom hogy refik H7-esek és a tompított H4-es!
Érted hogy gondoltam?
Vagyis tudod Te csak rosszul fogalmaztam....a tompított izzó foglalata egyezik az évjáratokban?
Erre lennék kiváncsi!
Meg az idombontás relytelmeire!
Haver állítólag 1-2 óra alatt kicsrélte a K6-ban
Valaki megmondhatná nekem,hogy a szériák között van e különbség a tompitott izzó foglalatában!?
Arra lennék kiváncsi,hogy a K6-osba és a K8-asba is ugyanolyan típusú H4-es tompított van?
Haver még autós xenont vett,fele az Ő gépsárkányába került a K6ba és a másik felét odaadja meg be is szerelné,de ha nem ugyanolyan akkor nem bontjuk le az egész elejét!
A másik kérdés...ahhoz hogy a xenon-t beszereljük az enyémen a K8-ason sok mindent kell lebontani?
A fejidomot ha mindenigaz és jól néztem a visszapillantók csvarjai és még 2 csavar fogja és még az egyik oldalidomot is le kell szedni,hogy a trafó fel legyen téve belülre,meg a kábelt az aksiig elhúzni!
Ha valaki műtött már be xeonot K8-ba az pici útba igazítást írhatna!