Rendben, csak azt olvastam, hogy beépített gyújtás térkép optimalizáló abból gondoltam, hogy megfelelne De akkor a tfi mellé nem árt berakni 1 ilyet is? Mert én is most tervezem a kipurendszer teljes átalakítását
Köszi szépen, ismerem,sőt ágóval is beszéltem már ezzel kapcsolatban De most egy TFI commander fog ugrani a vasba.
Egyébként az általad említett power box a környezetvédelmi tiltás kiiktatására szolgál, gyujtáshangolásra nem alkalmas
tutis. láttam, hogy a fasza kipudhoz kéne vmi jó elektronikai cucc, nézd meg ezen az oldalon az x-tre power boxot állítólag az is jó link az ago motors árulja 18ezer ért.
nem akarlak riogatni de akár még a szelep is leszakadhat, szóval csak csínján.. Én gyűjtenék rá a helyedben, persze lehet hogy semmi baja nem lesz, de ki tudja..
A commander jót tesz neki mivel a motornak most nem ideális a gyújtása, nem ég el minden benzin, azért durrog. a commanderrel be lehet lőni. Ráadásul a nyitott rendszer miatt alul kicsit gyengébb lett, a commanderrel ezt lehet kompenzálni.
Sajnos a power commander kb 70-80 ezer ft és a beállítása plusz 50 ezer. De a porp-tech-esek árulják a TFI commandert, 75ezer ft fékpadi beállítással, szóval én annyit még rászánok hogy ideális legyen a gyújtás és visszakapjam az elveszett nyomatékot alul..
Banderas, enyém is durrog de az nem jó, akár még a szelepek is tönkre mehetnek a nagy nyomás miatt, én teszek bele tfi commandert hogy helyreálljon a gyújtás
Ezt tudtam én is de az első fogaskeréknél egy fog még nem olyan nagy változtatás vogy annyival visszaessen vége sőt jobban kipőrőg és bizonyitottan jobb a vége! Még annyit hogy nem az én órám alapján nézem ezt mert ezt is tudtam hogy csal! Ha elől egy foggal kissebb van akkor 100km/h--5km/h 200km/h--10km/h-át csal ezt is megnéztem már !
Nálam azért nem annyira durva a helyzet... Én leveszem a gyújtást, újraindítom a mocit, és már jó is... Szal nálam valami érintkezési hibára gyanakszom, majd egyszer megnézem.... Hát most sikeresen elmondtam, hogy mivan velem, de a kérdésedre nem adtam semmiféle választ ... De sajnos nem tudok
Remélem többen felébresztettétek a bringákat téli álmukból,mert ma nagyon jó volt az idő! Én kerültem is egyet! Nagyon vágytam már erre!A kipuff meg nagyon brutál!Csak úgy mennek előlem az autósok! Amikor meg elveszem a gázt akkorákat durrog,hogy csak na!Szóval nagyon állat!
Gyújtásnál míg végigszalad a kontroll, normálisan világít a tompított illetve a refi is, de mihelyt elindítom a moccot csak helyzetjelzőm van. Hol keresgéljek hiba után?
Én most télen cseréltem le a láncot és a lánckereket elől a gyári 16 helyett volt 15 hátul megvolt a gyári 45 én hülye vettem rá gyári méretütelőre és hátra is de megbántam mert az eggyel kissebb elsőfogaskerékkel nagyobb volt a végsebessége ezért vehetek megint lánckereket persze csak előre mert az az olcsobb (3000ft kb) és csrélem vissza egy foggal kissebbre!
Egyébként az általad említett power box a környezetvédelmi tiltás kiiktatására szolgál, gyujtáshangolásra nem alkalmas
Sajnos a power commander kb 70-80 ezer ft és a beállítása plusz 50 ezer. De a porp-tech-esek árulják a TFI commandert, 75ezer ft fékpadi beállítással, szóval én annyit még rászánok hogy ideális legyen a gyújtás és visszakapjam az elveszett nyomatékot alul..
Gyújtásnál míg végigszalad a kontroll, normálisan világít a tompított illetve a refi is, de mihelyt elindítom a moccot csak helyzetjelzőm van. Hol keresgéljek hiba után?