Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vadonatúj!Power commmander 2008/09 gsx-r600-hoz. ár;60000ft
hát az ilyen kütyük mindig hasznosak Arra számíts hogyha kiszeded a katalizátort, érdemes beletenni power commandert vagy tfi commandert..
Rendben, csak azt olvastam, hogy beépített gyújtás térkép optimalizáló abból gondoltam, hogy megfelelne De akkor a tfi mellé nem árt berakni 1 ilyet is? Mert én is most tervezem a kipurendszer teljes átalakítását
Köszi szépen, ismerem,sőt ágóval is beszéltem már ezzel kapcsolatban De most egy TFI commander fog ugrani a vasba.
Egyébként az általad említett power box a környezetvédelmi tiltás kiiktatására szolgál, gyujtáshangolásra nem alkalmas
tutis. láttam, hogy a fasza kipudhoz kéne vmi jó elektronikai cucc, nézd meg ezen az oldalon az x-tre power boxot állítólag az is jó link az ago motors árulja 18ezer ért.
én 50-el akartam menni, de vmiért gyorsabban ment a bringa és nem jövők rá, h miért hehe
Állandóan ez a gyorshajtás Hát hova sietünk ennyire? Szépen lassan, 50-el kell venni a kanyart, ahogy tanultuk, csak semmi huligánkodás
srácok feldobtam pár videot a mai napról ha gondoljátok nézzétek meg még pár órát lesznek fent!:)
nem akarlak riogatni de akár még a szelep is leszakadhat, szóval csak csínján.. Én gyűjtenék rá a helyedben, persze lehet hogy semmi baja nem lesz, de ki tudja..
Háát az sok! Annyit má nem akarok rá költeni,mert így is sok lóvé van már benne! Csak nem lesz gond ezzel a durrogással..
A commander jót tesz neki mivel a motornak most nem ideális a gyújtása, nem ég el minden benzin, azért durrog. a commanderrel be lehet lőni. Ráadásul a nyitott rendszer miatt alul kicsit gyengébb lett, a commanderrel ezt lehet kompenzálni.
Sajnos a power commander kb 70-80 ezer ft és a beállítása plusz 50 ezer. De a porp-tech-esek árulják a TFI commandert, 75ezer ft fékpadi beállítással, szóval én annyit még rászánok hogy ideális legyen a gyújtás és visszakapjam az elveszett nyomatékot alul..
ja,de a commander sem egészséges a mocinak,én úgy tudom,ezért nem is vettem bele eddig sem!Csak az egészséges határokon belül akarok/tam mozogni..
Banderas, enyém is durrog de az nem jó, akár még a szelepek is tönkre mehetnek a nagy nyomás miatt, én teszek bele tfi commandert hogy helyreálljon a gyújtás
Ezt tudtam én is de az első fogaskeréknél egy fog még nem olyan nagy változtatás vogy annyival visszaessen vége sőt jobban kipőrőg és bizonyitottan jobb a vége! Még annyit hogy nem az én órám alapján nézem ezt mert ezt is tudtam hogy csal! Ha elől egy foggal kissebb van akkor 100km/h--5km/h 200km/h--10km/h-át csal ezt is megnéztem már !
Nálam azért nem annyira durva a helyzet... Én leveszem a gyújtást, újraindítom a mocit, és már jó is... Szal nálam valami érintkezési hibára gyanakszom, majd egyszer megnézem.... Hát most sikeresen elmondtam, hogy mivan velem, de a kérdésedre nem adtam semmiféle választ ... De sajnos nem tudok
Remélem többen felébresztettétek a bringákat téli álmukból,mert ma nagyon jó volt az idő! Én kerültem is egyet! Nagyon vágytam már erre!A kipuff meg nagyon brutál!Csak úgy mennek előlem az autósok! Amikor meg elveszem a gázt akkorákat durrog,hogy csak na!Szóval nagyon állat!
Hahó valaki!

Gyújtásnál míg végigszalad a kontroll, normálisan világít a tompított illetve a refi is, de mihelyt elindítom a moccot csak helyzetjelzőm van. Hol keresgéljek hiba után?
De többet is mutat az óra.
kisebbel a gyorsulásod nő, nem a végsebességed!
Én most télen cseréltem le a láncot és a lánckereket elől a gyári 16 helyett volt 15 hátul megvolt a gyári 45 én hülye vettem rá gyári méretütelőre és hátra is de megbántam mert az eggyel kissebb elsőfogaskerékkel nagyobb volt a végsebessége ezért vehetek megint lánckereket persze csak előre mert az az olcsobb (3000ft kb) és csrélem vissza egy foggal kissebbre!