Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

srácok én is kipufogon töröm a fejem, úgy néz ki h jardine gp1 + KN szűrő hozzá! kérdés ha így használnám a motort, h padon nincsen összehangolva lehet e vmi baja, okozhatok e kárt benne, v pedig kötelező összehangolni a motoromat? Nemértek sokat hozzá ezért kérdezem!
Elmész raptorhoz és 50-60k-ból összedob nekegy egy dobot összekötőcsővel és csá :)
Sajnos oda van kegesztve, tök gáz..A rendszer meg drága.
csá!
én tegnap rendeltem repsol moto racing 10W-50-es olajat az olajshop oldalán elég jó áron adták most! én megvagyok elégedve ezzel az olajjal, most lesz tavasszal a második olajcserém, a crossmotorjaimba is ezt az olajat használtam nekem ott is bevállt! de ha igazán jó olajat akarsz akkor vegyél motul-t!
Szerintem is kapd le a középdobot. De a K8-on oda van hegesztve? K6-nál a szelep után csak össze van fogva egy bilinccsel. vasárnap perdültem vele egy röpke karikát mert még nem is hallottam igazán milyen hangja van a pufónak. hát amit mond columbiai is hogy kurva jó ahogy durrog csattog meg rohadt hangos...
Szerintem meg szerezz hozzá egy másik leömlőt, ha már amúgy is szét kell szedni a rendszert....
Üdv Tutis!
Mindenféleképpen ki kell iktatni a katalizátort, mert a hangélmény sokkal jobb lesz + a visszaduranások brutálisak. Én is gondolkodtam anno a csőcserén, de most, hogy motorcsere előtt állok az lesz az első dolgom, hogy bombázom szét a katalizátort és nyitott lesz a rendszerem, mint a mostani gépemen!
Ha sikerült kivitelezned, dobj fel képet róla.
Tutis: az én véleményem az, hogy k8-as gixerre nincs értelme végdobot venni. Ereje semmivel sem lesz több, hanga meg alig lesz tőle jobb (mivel marad a középdob és a katalizátor). Ezért kiadni több mint 100e ft-t értelmetlennek tartok. Ha már cserélsz akkor flexeld le a f@szba azt a szar középdobot és mehet az összekötőcső
Sziasztok Srácok.
Hozzá jutottam egy 2001es 600 as srad pályaidomhoz.tuti állapotban van.Haérdekel valakit 30000 körül keressen bátran.06 30 341 45 92
nah ez az a tipikus eset aamikor csak jó döntés születhet.
tudom, de szétvágdosni a középdobot kicsit húzós..de majd meglátom..
Hamár pént áldozol a dobra szerintem érdemes a középdobot kiiktatni. Előnye a hang meg talán némi lóerő, hátránya hogy a műszakira nem árt visszaalakítani.
bármilyen olajat vegyél csak castrolt ne. Én fuchs silkolene-t fogok venni, az nagyon tuti olaj.
én meg nagy dilemmába vagyok mert nincs kedvem szétfűrészelni, de félek hogy a katalizátorral meg kicsi lesz a hangja.
csövi Tutis!

Láttam, hogy az olaj topic-ban írogatsz.
Te mire jutottál? Milyen olajat teszel a gépbe? Mit ajánlasz esetleg?
(Castrolt mondták, nekem eddig, a Power 1-et)
(első szervizes lesz tavasszal, szóval valami jó olaj kéne)

Választ köszi előre is.
Valami ilyesmire gondoltam. Nade ez még nagyon a jövő zenéje, ha nyár égére elkészül akkor meg leszek elégedve magammal.
Ráadásul a szín is u.a. Jó izlésre vall.
Olyan hatalmasnagy különbség az eredetihez képest nincs szerintem. Valamivel karakteresebb a hangja. Majd töltök fel vidijót.
majdcsak lesz rá megoldás.
www.janodob.hu
Ancsy, párod ott van a közelbe? msn?
Nekem is ilyen a dobom.hihi
amúgy így milyen a hangja?
van egy rossz hírem, a középdob rá van hegesztve a leömlőre..
jah meg az a vicc hogy egyszer ilyen 1szer nem ez volt a 2. ilyenje amiota meg van kb háromnegyed éve