A k7-es 750-esre gondolsz? Ha igen, kérek munkatársamtól elérhetőségeket. Az idomszerelő száma kellene?
Azt azért tudjad hogy Te az ország pont ellenkező részén vagy mint Ők
mi lett a baja a gsr-nek, h ennyi kellett ráköltened? mennék én is pályára ha nem kb. 165km-re lenne tölem a hungaroring, lábon felmenni elég necces, másik erre a vmi transportert fenntartani v bérelni mindig az elég költséges, h azzal vigyem a motoromat!
Köszi a felhomályosítást!
Amúgy ha a katalizátor levesz nem változik nagyon meg a motor kezelhetősége? Gondolok arra hogy súlypont eltolódás vagy hasonló? Dobcsere után szerintem kicsit változott a motor viselkedése, pedig csak a dobot cserélték éshát olyan hatalmasnagy súlykülönbség nincs az eredeti meg a yoshi közt.
Bocs ha hülyeségeket kérdezek.
Te hogy vetted fel a kapcsolatot tegnap azokkal akik idomozták azt a mocit? mert szeretném zaklatni őket egy kicsit. a másik meg hogy hol és milyen ragasztót tudok venni amivel az üvegszálas idomhoz műanyagot tudok ragasztani de az jó erősen odafogja?
én gázzal rakom le egykerék végén, folyamatos gázzal nem, nem pedig úgy, h lecsapom elejét! haverom r1-én is csúszott a kuplung pedig sohasem egykerekezett, hanem mindig nyomatékból gyorsult vele kis fordulatról szerelő azt mondta, h valószínűleg ezért lett kuka a kuplungja!
Ha már egykerék +a hideg időben vadulás a téma, én is hozzáteszem a saját kis történetemet. ~ 14 éves voltam amikor abbahagytam a mutatványozás, merthogy megkaptam életem első ( egyben utolsó... ) simsonját amivel a második napon dobtam egy akkora hátast hogy én is és a motor is rommá tört. Lett belőle pár nap kórházi ellátás, + egy motornak alig nevezhető romhalmaz.
Rá pár évre megvettem életem első nagymotorját egy napfényes novemberi reggelen aminek annyira megörültem hogy kedvenc kanyaromat ki is próbáltam egy olyan tempóban ami nyáron is kétesélyes. Na ennek is meglett az eredménye ami több mint egy hónapos kórházi ellátásban abszorválódott amiből az első hetet mélyaltatásban töltöttem ( motor természetessen kuka ).
Na többek közt ezért nem egykerekezek, és a vadulást próbálom visszafogni még nyáron is. Ősz beálltával odalakatolom a masinát a garázshoz a kulcsot pedig párom eldugja, és csak tavasz közepe-vége fele találja meg.
Uff...
tutis- nak teljesen igaza van. régen én is akartam egykerekezni de egyzser felmentünk pályára azóta egyre csak többet akarok és teszek róla hogy mennyek is sokkal nagyobb élvezet ( nekem )
kerekezésnél alap hogy kuplung nélkül váltunk felfelé kicsi gázelvétellel. De nem is ez a gáz. Ha túltöltöd az olajat nem jó. Ha nem töltöd túl akkor meg kerekezésnél nem elsz mindenhol olaj. Kormánycsapány 1-2 éven belül tuti elszáll. Sorolhatnám még, de felsleges. Ez a télen is úgy megyek mint nyáron felelőtlenség. Hidd el, én se ma kezdtem. a GSR-t úgy nyúztam mint Te. Minden lámpánál egykerék, állandóan nyélgáz stb. Míg el nem jött az a bizonyos nap. 400.000 Ft lett a kár. Szerencsére a végére 100.000 Bukással ki tudtam jönni belőle. Azóta a motorjaim nem tudnak egykerekezni és nem is fognak megtanulni
Baráti jótanácsként mondom, szoksz já utcán a normális közlekedésre. HA hajtani akarsz, menj ki egy pályanapra. Hidd el, 1x kimennél, nem akarnál többet nagyon utcán jaszkarizni.
Ja és nekem azt mondták hogy a blokk nem károsodik ha kerózol,csak addíg kell tölteni bele az olajat hogy a maximum szint közelében legyen az olajszint.vagy át kell alakítani az olajteknöt.
www.janodob.hu
750-es gixerre nemrég csináltak összekötőcsövet.
Namajd a Balatonring megoldja a problémát. Az valamivel közelebb lesz.
Azt azért tudjad hogy Te az ország pont ellenkező részén vagy mint Ők
Amúgy ha a katalizátor levesz nem változik nagyon meg a motor kezelhetősége? Gondolok arra hogy súlypont eltolódás vagy hasonló? Dobcsere után szerintem kicsit változott a motor viselkedése, pedig csak a dobot cserélték éshát olyan hatalmasnagy súlykülönbség nincs az eredeti meg a yoshi közt.
Bocs ha hülyeségeket kérdezek.
Te hogy vetted fel a kapcsolatot tegnap azokkal akik idomozták azt a mocit? mert szeretném zaklatni őket egy kicsit. a másik meg hogy hol és milyen ragasztót tudok venni amivel az üvegszálas idomhoz műanyagot tudok ragasztani de az jó erősen odafogja?
a középdobot én is rajta hagytam, jójazúgy.
Felraktam Yoshi-barátot a gépre, pfú de cépen muzsikál!
Rá pár évre megvettem életem első nagymotorját egy napfényes novemberi reggelen aminek annyira megörültem hogy kedvenc kanyaromat ki is próbáltam egy olyan tempóban ami nyáron is kétesélyes. Na ennek is meglett az eredménye ami több mint egy hónapos kórházi ellátásban abszorválódott amiből az első hetet mélyaltatásban töltöttem ( motor természetessen kuka ).
Na többek közt ezért nem egykerekezek, és a vadulást próbálom visszafogni még nyáron is. Ősz beálltával odalakatolom a masinát a garázshoz a kulcsot pedig párom eldugja, és csak tavasz közepe-vége fele találja meg.
Uff...
Baráti jótanácsként mondom, szoksz já utcán a normális közlekedésre. HA hajtani akarsz, menj ki egy pályanapra. Hidd el, 1x kimennél, nem akarnál többet nagyon utcán jaszkarizni.