Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Conti sport attack, 50-ért adják párban ha új gumit akarsz. Használt gumikból meg sokkal jobbat is tudsz venni ilyen árban, Te döntöd el mit szeretnél.
Öööö, izééééé. Akkor a BT14 a kivétel...
Szerkezete túl kemény, ami sajnos a rossz tapadás alapfeltétele. Hajlamos a túlmelegedésre is forszírozott tempónál, ami megint a nulla tapadás feltétele. Egyenesfutásban nagyon jó, de ezért fel kellett áldozni a kanyarodást. Darabosan kanyarodik, mivel a gumi lapos szerkezetű. Csúszáspontja nem határozott, ezáltal nem lehet jól kontrolálni. Sorolhatnám még de a lényeg ennyi..
És mit vettél?
Melyik continentál amit javasolsz?
Illetve a Michelin gyárt olyat aminek a közepe keményebb kompozitból van mint a széle, de ezek gondolom aranyárban vannak...
Mi a hibája a bt 014-nek?
Nem értek a gumikhoz, komolyan kérdezem.
A bt-014 pont egy nagyon elcseszett gumi. 2x dobtam el a vasat miatta. Második perec után rögtön a gumishoz mentem lecserélni.
hát igen, az örökös dillema.
Nekem okosok azt mondták hogy a keményebb gumik ( összetétel ) tartósabbak. Ez valahol igaz is, viszont a tartósságért cserébe le kell mondanod a tapadásról. Ez szerintem megfontolandó mielőtt keményebb összetételű gumit teszel fel. A gumi még mindíg olcsóbb mint egy esetleges baleset következményei.
Én általában azt a gumit preferálom ami eredetileg rajta volt, kivétel ha valami nagyon elcseszett gumival jön ki a gép.
Menj be egy gumis boltba, csukd be a szemed, aztán fordulj körbe 4x, nyújtsd ki a kezed előre magad elé mutatóujjaddal előre és bökj rá egy gumira. Na az jobb lesz mint a BT-014
Viccet félretéve, sajna a 14-es tényleg rossz gumi, ráadásul drága is. Inkább akkor Conti-t válassz, olcsóbb és jobb.
Nekem otthon egy pár bt-14-em, elsőbe kb 10000km-ert, hátsóba kb 2000-et lehet még beletenni. Akinek kell, 5000 Ft-ért odaadom a kettőt
Sziasztok,

Ha már gumik, akkor én is kérdeznék.
A k7 esemen BT 014 van. Sajnos kopik rendesen, és mivel sokat kell autópályán mennem, egyre kockább is:(
Mit javasoltok, ha megadja magát mire cseréljem ami hasonló mint a BT 014 (én szeretem, nem pályázok vele, kisebb túrákon nagyon tetszett amit mutatott) de kevésbé kopik?
rendesek vagytok de szerintem ezt átteszem tavaszra mert még a büntim sincs kifizetve
Ez hülyeség. Egyik ember elkezdi a hülyeséget terjeszteni, aztán terjed mint a pestis, de bizonyíték nincs rá.
Pont hogy úgy reklámozzák mindenhol hogy 3 komponensű. Kis leírás nektek is:

A GSX-R-re fejlesztett Bridgestone BT-016 M Hypersport némileg eltér a Yamaha YZF-R6-on már próbált kiváló BT-016 R-től. Az R változat első abroncsa valamivel hegyesebb a könnyebb dönthetőség érdekében, az M formája inkább kerek a stabil egyenes futásért. A hátsó abroncsok kialakításában is található némi eltérés, ráadásul az M a két szélein puhább, míg középen keményebb keveréket tartalmaz.

Nem hinném hogy egy Bridgestone méretű gyár úgy hírdetné a papucsait hogy 3 komponensű, aztán kiderül hogy 1.. Én ezt használom, nálam tökéletesen bevált. Ráadásul én úgy vettem észre hogy tényleg 3 komponensű, közepe keményebb, míg a szélei felé haladva puhábbak.
Olvastam róla magyar tesztet is, ott kiderült hogy a 600-as kategóriára való gumi, feljebb már csúszkál. de 600-asra nagyon jó, pályán is próbálták. (persze nem pályagumi) Nagyon jól vizsgázott.
Ha esetleg Bécsben olcsóbb a hazaszállítást meg tudjuk beszélni ( hétköznap kint vagyok ).
megtaláltam de az ára elvette a kedvem
Legutóbb B.bogláron láttam a full-gsnál, ill. a Louisban.
nem tudja valaki hol lehet kapni gsxr feliratos csutkákat?
Ja az nem mondtam, hogy zsír (40 körös) SC1-et ajánlottam neki 15-ért.
Haverom akinek eladtam a gixert felhívott telefonon. "Pilot Sport előre 5000Ft-ért. Szerinted?" Erre én:"Annál szarabb gumi még nem volt a motoromon." De azért csak megvette. Aztán jöttek a történetek hogy mekkorákat csúszott az eleje. Váltott Diablo Corsara és egyből ő lett a Rossi.
Így jártam én is ( bridgeston ). Ráadásul egy kedves ismerősöm sózta rám a cuccot. Azóta persze nem kedves ismerős...
Köszi szerintem az én tudásomhoz bőven elég lesz. Szerintem én is áttérek az ilyen féle gumi vásárlásra mert az elején nem nagyon értettem hozzá aztán még a bridgeston bt20-ast is rámsozták utánna meg csodálkoztam hogy kanyarban olyan mintha jégen mennék!
Ügyes vagy! Az volt a legjobb a három közül. Bár még sosem volt Michelin pályagumim.
Csináld úgy mint én. Pályaidom, előre autólámpa, hátulra jó lesz a gyári, bukógomba, talán verseny lábtartó. Egy sima csúszásnál még nem is az idom a fő gond, hanem a gyári lámpa. A Tizedeshez még bontóban is 50 000Ft már ha találsz egyáltalán.
Ja és rendes fényezést fog kapni a gépezet.
Vettem gumát megtudod nézni a motorgumi topikban a michlein választottam a brian barátunktól
De nem úgy árulják. Rá van írva, hogy BT16M oszt kész. Ők nem mondják, hogy az a 3 komponensű verzió. Az valszeg a BT16X.