Conti sport attack, 50-ért adják párban ha új gumit akarsz. Használt gumikból meg sokkal jobbat is tudsz venni ilyen árban, Te döntöd el mit szeretnél.
Szerkezete túl kemény, ami sajnos a rossz tapadás alapfeltétele. Hajlamos a túlmelegedésre is forszírozott tempónál, ami megint a nulla tapadás feltétele. Egyenesfutásban nagyon jó, de ezért fel kellett áldozni a kanyarodást. Darabosan kanyarodik, mivel a gumi lapos szerkezetű. Csúszáspontja nem határozott, ezáltal nem lehet jól kontrolálni. Sorolhatnám még de a lényeg ennyi..
És mit vettél?
Melyik continentál amit javasolsz?
Illetve a Michelin gyárt olyat aminek a közepe keményebb kompozitból van mint a széle, de ezek gondolom aranyárban vannak...
hát igen, az örökös dillema.
Nekem okosok azt mondták hogy a keményebb gumik ( összetétel ) tartósabbak. Ez valahol igaz is, viszont a tartósságért cserébe le kell mondanod a tapadásról. Ez szerintem megfontolandó mielőtt keményebb összetételű gumit teszel fel. A gumi még mindíg olcsóbb mint egy esetleges baleset következményei.
Én általában azt a gumit preferálom ami eredetileg rajta volt, kivétel ha valami nagyon elcseszett gumival jön ki a gép.
Menj be egy gumis boltba, csukd be a szemed, aztán fordulj körbe 4x, nyújtsd ki a kezed előre magad elé mutatóujjaddal előre és bökj rá egy gumira. Na az jobb lesz mint a BT-014
Viccet félretéve, sajna a 14-es tényleg rossz gumi, ráadásul drága is. Inkább akkor Conti-t válassz, olcsóbb és jobb.
Nekem otthon egy pár bt-14-em, elsőbe kb 10000km-ert, hátsóba kb 2000-et lehet még beletenni. Akinek kell, 5000 Ft-ért odaadom a kettőt
Ha már gumik, akkor én is kérdeznék.
A k7 esemen BT 014 van. Sajnos kopik rendesen, és mivel sokat kell autópályán mennem, egyre kockább is:(
Mit javasoltok, ha megadja magát mire cseréljem ami hasonló mint a BT 014 (én szeretem, nem pályázok vele, kisebb túrákon nagyon tetszett amit mutatott) de kevésbé kopik?
Ez hülyeség. Egyik ember elkezdi a hülyeséget terjeszteni, aztán terjed mint a pestis, de bizonyíték nincs rá.
Pont hogy úgy reklámozzák mindenhol hogy 3 komponensű. Kis leírás nektek is:
A GSX-R-re fejlesztett Bridgestone BT-016 M Hypersport némileg eltér a Yamaha YZF-R6-on már próbált kiváló BT-016 R-től. Az R változat első abroncsa valamivel hegyesebb a könnyebb dönthetőség érdekében, az M formája inkább kerek a stabil egyenes futásért. A hátsó abroncsok kialakításában is található némi eltérés, ráadásul az M a két szélein puhább, míg középen keményebb keveréket tartalmaz.
Nem hinném hogy egy Bridgestone méretű gyár úgy hírdetné a papucsait hogy 3 komponensű, aztán kiderül hogy 1.. Én ezt használom, nálam tökéletesen bevált. Ráadásul én úgy vettem észre hogy tényleg 3 komponensű, közepe keményebb, míg a szélei felé haladva puhábbak.
Olvastam róla magyar tesztet is, ott kiderült hogy a 600-as kategóriára való gumi, feljebb már csúszkál. de 600-asra nagyon jó, pályán is próbálták. (persze nem pályagumi) Nagyon jól vizsgázott.
Haverom akinek eladtam a gixert felhívott telefonon. "Pilot Sport előre 5000Ft-ért. Szerinted?" Erre én:"Annál szarabb gumi még nem volt a motoromon." De azért csak megvette. Aztán jöttek a történetek hogy mekkorákat csúszott az eleje. Váltott Diablo Corsara és egyből ő lett a Rossi.
Köszi szerintem az én tudásomhoz bőven elég lesz. Szerintem én is áttérek az ilyen féle gumi vásárlásra mert az elején nem nagyon értettem hozzá aztán még a bridgeston bt20-ast is rámsozták utánna meg csodálkoztam hogy kanyarban olyan mintha jégen mennék!
Csináld úgy mint én. Pályaidom, előre autólámpa, hátulra jó lesz a gyári, bukógomba, talán verseny lábtartó. Egy sima csúszásnál még nem is az idom a fő gond, hanem a gyári lámpa. A Tizedeshez még bontóban is 50 000Ft már ha találsz egyáltalán.
Ja és rendes fényezést fog kapni a gépezet.
Melyik continentál amit javasolsz?
Illetve a Michelin gyárt olyat aminek a közepe keményebb kompozitból van mint a széle, de ezek gondolom aranyárban vannak...
Nem értek a gumikhoz, komolyan kérdezem.
Nekem okosok azt mondták hogy a keményebb gumik ( összetétel ) tartósabbak. Ez valahol igaz is, viszont a tartósságért cserébe le kell mondanod a tapadásról. Ez szerintem megfontolandó mielőtt keményebb összetételű gumit teszel fel. A gumi még mindíg olcsóbb mint egy esetleges baleset következményei.
Én általában azt a gumit preferálom ami eredetileg rajta volt, kivétel ha valami nagyon elcseszett gumival jön ki a gép.
Viccet félretéve, sajna a 14-es tényleg rossz gumi, ráadásul drága is. Inkább akkor Conti-t válassz, olcsóbb és jobb.
Nekem otthon egy pár bt-14-em, elsőbe kb 10000km-ert, hátsóba kb 2000-et lehet még beletenni. Akinek kell, 5000 Ft-ért odaadom a kettőt
Ha már gumik, akkor én is kérdeznék.
A k7 esemen BT 014 van. Sajnos kopik rendesen, és mivel sokat kell autópályán mennem, egyre kockább is:(
Mit javasoltok, ha megadja magát mire cseréljem ami hasonló mint a BT 014 (én szeretem, nem pályázok vele, kisebb túrákon nagyon tetszett amit mutatott) de kevésbé kopik?
Pont hogy úgy reklámozzák mindenhol hogy 3 komponensű. Kis leírás nektek is:
A GSX-R-re fejlesztett Bridgestone BT-016 M Hypersport némileg eltér a Yamaha YZF-R6-on már próbált kiváló BT-016 R-től. Az R változat első abroncsa valamivel hegyesebb a könnyebb dönthetőség érdekében, az M formája inkább kerek a stabil egyenes futásért. A hátsó abroncsok kialakításában is található némi eltérés, ráadásul az M a két szélein puhább, míg középen keményebb keveréket tartalmaz.
Nem hinném hogy egy Bridgestone méretű gyár úgy hírdetné a papucsait hogy 3 komponensű, aztán kiderül hogy 1.. Én ezt használom, nálam tökéletesen bevált. Ráadásul én úgy vettem észre hogy tényleg 3 komponensű, közepe keményebb, míg a szélei felé haladva puhábbak.
Olvastam róla magyar tesztet is, ott kiderült hogy a 600-as kategóriára való gumi, feljebb már csúszkál. de 600-asra nagyon jó, pályán is próbálták. (persze nem pályagumi) Nagyon jól vizsgázott.
Ja és rendes fényezést fog kapni a gépezet.