Érvek / ellenérvek. Ez a szép a fórumban.
A pályára felkészítés nálam egyenlőre annyi hogy erőssen gondolkodok egy pályaidom szett vásárláson mert ha törik a műanyag akkor a v.idom mégiscsak olcsóbb mint az utcai. Azért csak gondolkodok a beruházáson mert elég macerásnak tűnik a csere, gondolok arra hogy v.idommal nem egészséges közúton közlekedni. Ha a páyán szerelem össze akkor meg van egy csomó pakk amit cipelni kell, szóval bonyolult és ez vonatkozik a gumira is. Lehet az a legjobb megoldás a pályázásra hogy be kell szerezni egy pályagépet és cipelni utánfutón. Nade egy pályagép fenntartása sem gyerekjáték, arról nem is beszélve hogy a gépet is meg kell venni valamiből. Viszont ha azt nézem hogy veszek egy öreg gixert vagy akármit ~ 300 000 pénzért ráköltök mondjuk még 100-at még mindig jobban járok ha neadjisten rommá töröm mintha a zsír gépet verném a betonba. Nagyon messze járok az igazságtól?
De ez tök fura lenne hogyha úgy árulnák hogy 3 komponensű hátsó gumi, erre nem azt kapod. A fogyasztóvédelem itt súlyos pénzeket szabna ki, én nem hinném hogy ezt így megkockáztatnák. Nem értem a lényegét hogy miért árulnák más gumit mint amit hírdetnek hogy olyan..
Még annyit, hogy nézd meg jól mindig, hogy mikori gyártású a gumi. Én nem értek hozzá szóval tőlem hiába kérdezed. De páran árulnak bennragadt 3-4 éves gumikat. Ne biztos, hogy baj van velük de ugyan annyiért kapsz 1 éveset vagy még újabbat is és akkor nyilván érdemesebb azt megvenni.
Ez a legtöbb esetben így van. Már mint, hogy a gumi jóval többet tud mint a használója. De éppen azért mert béna vagyok ezért könnyebben kerülök olyan helyzetbe amiből egy csúcs gumi még kit tud hozni egy utcai meg nem. Pl. lapon megijedek és belenyúlok az első fékbe, esetleg túl nagy gázt húzok. Persze az nyilván az én hibám de egy rommátört motor mellet ülve ez nem vigasztal. És ha csak egy 1% esély van rá, hogy egy jobb gumi megmenthetett volna. Háát... asszem agyvérzést kapnék. És mivel használt pályagumit annyiért kapok mint használt utcait (vagy még olcsóbban) ezért miért ne venném meg a jobbikat?
Pontosan nem tudom. Ha használt mintás gumit veszel akkor a felső határ 40 000Ft/pár. Annál többet nem adnék használt gumiért. Lefelé lemehet 5000Ft/párig is. De persze az olyan is. Általában előre 10e ft-ért már kapsz totál zsír gumit, hátra meg 10-20-30-e között. A 30e/pár az reális. Ha nem mész 2 perc közelében akkor egy jó első gumi elbír egy idényt 8-9000km utca meg 20 pályanap. A hátsó 600-on is jobban bírja. 2-3 medium v. medium-soft keverékűvel végigcsinálhatod az évet.
Sajnos jól hallottad, ami gyárilag van a K8-ra szerelve nem azonos az 5 sávos gumival, a lebutitott verzióval kapja a földi halandó. Ennek ellenére szerintem utcára teljesen jó, pályán még nem próbáltam talán jövőre. Itt meg is jegyezném hogy szerintem a gumi jóval többet tud mint szerény személyem, ezért is gondolom hogy meg fog felelni az elvárásaimnak pályán is.
Én ezentúl előre mindig D209Gp racer-t fogok rakni. 10 fokban szar aszfalton is összejött vele a stopi. Hátulra meg ami jön.
BT002, SC2, D209Gp. Ha az ember vegyesbe használja a motorját akkor mindenképpen a csúcs pályagumit kell felraknia. Egyszerű az oka. Pályán hamarabb eléred az utcai gumi határát mint utcán a pályagumiét. Persze tudom a szakik jönnek, hogy nem éri el az üzemi hőmérsékletét. Na városban még az utcai gumi sem éri el. Még a pályázás előtt volt elöl Pilot sport, BT14, Diablo corsa. Mindig néztem mennyire melegszik. 30 foknál feljebb nem ment városban (Persze ez annyira pontos, hogy nem volt olyan meleg mint a kezem). Viszont ha meghajtottam akkor meg elkezdett olvadozni. Pl. autópályán 2 személlyel úgy felmelegedett mint a kipufogóm. Városban 3X ment el majdnem az eleje vészfékezéskor.
Aztán D209Gp Racer soft verzió. Elindulok otthonról a 10 fokban. Max. speed 60km/h. 10km megtétele után befordult elém egy autó. Soha életemben nem stopiztam azelőtt. Behunytam a szemem mert már nem hittem, hogy meg tudok állni. Menekülési lehetőség nem volt. Aztán egyszer csak hopp! Feljött vagy 1 méterre a hátsókerék. Ennél több bizonyíték nekem nem kell. Azt veszel amit akarsz. Ha utcai sport gumi kell vegyél Metzeler M3-at, Pilot power 2CT-t, vagy Supercorsa pro-t.
Egyébként azt hallottam, hogy az a BT16 ami gyárilag van a K8-ra szerelve nem azonos azzal az hipper-szuper 5 sávos gumival amit az SBK-ban teszteltek. Bár nem tudom igaz-e.
ok.ok...értelek...egyébként irtam is,ha jólemlégszem Crazy Joe-nak,hogy nem kötelezö megfogadni amit irtam,mindenki azt csinál amit akar,és csak próbáltam beokoskodni...asszem valami ilyesmi..már nem olvasok visza...és szó sincs arról,hogy valakit fére akarok vezetni,vagy belebeszélni valamit...Ez is csak egy lehetőség...van aki él(t) ezzel van aki nem....és mégegyszer elnézést...csao
Nem vitatkozok, csak kolléga feltett egy kérdést A és B variációval, Te sajnos a rosszabbik variáció mellett erősködtél úgy hogy nincs rálátásod a dolgokra. Míg neked ez egy mondat, kollégának súlyos pénz. Nem szóltam volna bele ha nem próbálod bizonyítani is a mondandódat. Segítsük egymást, de ne fals infókkal, mert az valakinek a gatyájára megy
Elhiszem hogy magadnak olyan hitelt intézel amilyet szeretnél, de ne felejtsük el hogy kolléga sajnos mezei halandó banki téren, akik sajnos ezrével vannak. Ő sajnos semmilyen kedvezménnyel nem rendelkezik. Így maradnak a sima konstrukciók..
Most ezen röhögjek vagy sírjak? Ne nevettesd már ki magad ember. Azt se tudod hogy én mit csinálok a bankban. Nyugi én sem a fiókban ülök és ügyfelezek. Csak megsúgom (bár nem kellene) a teljes lakossági hitelezés támogatása alánk tartozik Kiskaput akarsz nekem bemutatni? pont mi találjuk ki azokat
Elhiszem hogy a spanod nagy tudású, de nem egyedüli az országban hidd el.
Ez most olyan, amikor odamész pl Dúzs Peetihez, és el akard neki magyarázni hogy kell pályaidomot csinálni
Egyébként is, kolléga motorvásárlása a téma, nem a spanod tudása. Ha kolléga bemegy a bankba, azt a tájékoztatást fogja hallani, mint a többi másik százezer ügyfél. Ha tisztában lennél egy kicsit a hitelezés folyamatával, akármilyen szinten, akkor nem erősködnél olyanban amihez jelenleg kevés a tudásod.
bt 14-el jött ki az én k7-em és 3500km-ert bírt középen vászonig oldalt még volt rajta egy hangyafasznyi, és nem tapadt csúszkált véleményem szerint egy szar gumi volt! túrázásra tökéletes de 200al kanyarban már nem állta meg a helyét eléggé dobálta magát eleje hátulja csúszott!
kedves tutis..én elhiszem,hogy bankban dolgozol,viszont te meg hidd el nekem,hogy olyan szintén bankban dolgozó spanom van(aki nem egy sima kis alkalmazott havi 200 ezerért)szóval ez az emberke...bármelyik banki alkalmazottnál jobban,de sokkal jobban tudja,hogy mit is jelent az a kifejezés"kiskapu"...és magyarul hogyani is lehet ezeket a kiskapukat kinyitni....Nem vitatkozom sem veled,sem mással,bár megmosolyogtam az általad leirtakat,de csakis azért,mert bár bankban dolgozol mégis csak a szabályokat ismered...de vannak azok a bizonyos kiskapuk.....Én elfogadom amiket itt felhoztál érvként....de hidd el....vannak furcsa dolgok is ebben a furcsa világban... csak példaként....a kisemberek pont ezért szivják meg a hitelfelvételt...mert a nagyok nem mutatják meg a "kiskapukat"....nem érdekük....de jobb ha elhiszed.....azok a kiskapuk vannak....nagyon is...én már csak tudom......
A BT016 úgy hypersport mint egy GSR600. Egyébként senki nem mondta, hogy nem jó. Csak kell a kutyának. A K4-et meg BT14-el árulták. Annál is találtak már ki jobb gumit.
A pályára felkészítés nálam egyenlőre annyi hogy erőssen gondolkodok egy pályaidom szett vásárláson mert ha törik a műanyag akkor a v.idom mégiscsak olcsóbb mint az utcai. Azért csak gondolkodok a beruházáson mert elég macerásnak tűnik a csere, gondolok arra hogy v.idommal nem egészséges közúton közlekedni. Ha a páyán szerelem össze akkor meg van egy csomó pakk amit cipelni kell, szóval bonyolult és ez vonatkozik a gumira is. Lehet az a legjobb megoldás a pályázásra hogy be kell szerezni egy pályagépet és cipelni utánfutón. Nade egy pályagép fenntartása sem gyerekjáték, arról nem is beszélve hogy a gépet is meg kell venni valamiből. Viszont ha azt nézem hogy veszek egy öreg gixert vagy akármit ~ 300 000 pénzért ráköltök mondjuk még 100-at még mindig jobban járok ha neadjisten rommá töröm mintha a zsír gépet verném a betonba. Nagyon messze járok az igazságtól?
BT002, SC2, D209Gp. Ha az ember vegyesbe használja a motorját akkor mindenképpen a csúcs pályagumit kell felraknia. Egyszerű az oka. Pályán hamarabb eléred az utcai gumi határát mint utcán a pályagumiét. Persze tudom a szakik jönnek, hogy nem éri el az üzemi hőmérsékletét. Na városban még az utcai gumi sem éri el. Még a pályázás előtt volt elöl Pilot sport, BT14, Diablo corsa. Mindig néztem mennyire melegszik. 30 foknál feljebb nem ment városban (Persze ez annyira pontos, hogy nem volt olyan meleg mint a kezem). Viszont ha meghajtottam akkor meg elkezdett olvadozni. Pl. autópályán 2 személlyel úgy felmelegedett mint a kipufogóm. Városban 3X ment el majdnem az eleje vészfékezéskor.
Aztán D209Gp Racer soft verzió. Elindulok otthonról a 10 fokban. Max. speed 60km/h. 10km megtétele után befordult elém egy autó. Soha életemben nem stopiztam azelőtt. Behunytam a szemem mert már nem hittem, hogy meg tudok állni. Menekülési lehetőség nem volt. Aztán egyszer csak hopp! Feljött vagy 1 méterre a hátsókerék. Ennél több bizonyíték nekem nem kell. Azt veszel amit akarsz. Ha utcai sport gumi kell vegyél Metzeler M3-at, Pilot power 2CT-t, vagy Supercorsa pro-t.
Egyébként azt hallottam, hogy az a BT16 ami gyárilag van a K8-ra szerelve nem azonos azzal az hipper-szuper 5 sávos gumival amit az SBK-ban teszteltek. Bár nem tudom igaz-e.
Elhiszem hogy magadnak olyan hitelt intézel amilyet szeretnél, de ne felejtsük el hogy kolléga sajnos mezei halandó banki téren, akik sajnos ezrével vannak. Ő sajnos semmilyen kedvezménnyel nem rendelkezik. Így maradnak a sima konstrukciók..
Elhiszem hogy a spanod nagy tudású, de nem egyedüli az országban hidd el.
Ez most olyan, amikor odamész pl Dúzs Peetihez, és el akard neki magyarázni hogy kell pályaidomot csinálni
Egyébként is, kolléga motorvásárlása a téma, nem a spanod tudása. Ha kolléga bemegy a bankba, azt a tájékoztatást fogja hallani, mint a többi másik százezer ügyfél. Ha tisztában lennél egy kicsit a hitelezés folyamatával, akármilyen szinten, akkor nem erősködnél olyanban amihez jelenleg kevés a tudásod.