Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is csinálja!Nem kell vele törődni állitólag ez "betegségük".
Már 6000 fölött abbahagyja hálistennek.:)
Megoldás: Húzzad neki, 10.000 rpm felett nem rezonál
Akkor jó
Érdekes módon nemrég kezdte el csinálni. 3500 km után...
nem kell megijjedned, ez az idom zaja. megszokod, majd ha kipuff lesz rajta akkor nem fogod hallani, elnyomja a zaj..
Uraim, lehet, hogy hülye kérdést teszek fel.
Júniusban vettem k7-es hatszázas gsxr-t. Hozzávetőlegesen 3 és 5 ezres fordulat között olyan rezonanciát hallok valahonnan "előről-alulról", hogy megijedek. Mi lehet ez? Meg lehet szüntetni valahogyan?

Köszi a választ:)
tedd rá egy campingbicoét ! talán akkor jo lesz
köszönöm
Szerintem.
Egyszerű számítási művelet. 15/16=0.9375. 45/0.9375=48.
Sziasztok! A téli álom előtt lecseréltem a láncomat meg az első fogaskereket ( a hátsót azért nem mert szinte teljesen új volt még) elől egy foggal kissebb volt 16 helyett 15-ös most utólag már rájöttem hogy kár volt visszaváltani a gyári méretre a 15-sel jobban harapott. A kérdésem felétek a következő: szerintetek hátul hány foggal nagyobb lánckerék kell ahhoz hogy kb elérjem azt az áttételt amit a 15-ös első lánkerékkel volt?
Én is sv-ről ültem át és ugyan ezt éreztem!Köszi a xenon infót!Széles utat!
Jah, még csak annyi, hogy tegnap minden rendben volt, ma reggel pedig mikor indítom, felváltva villog a hőfokjelző és az FI jelzés, és az olajlámpánál ég a piros folyamatosan. Szerintetek mit csináljak? Márkaszervíz, vagy ráér tavaszig? Ha jól sejtem ez az exup bowden amiről beszéltünk korábban. A manual azt írja járhat a motor csak vigyem el szervízbe...
Sziasztok!

Tegnap elhozztam a vasat, NAGGYON KEMÉNY. Imádom! Soha nem lesz más motorom ;)
Bear: Ma tudtam meg hogy az enyémben is van xenon, ezért sajna hazafelé úton nem égett a tompított fényszóróm (ami sötétben az autopályán nem volt kellemes az 5 fokban), de mostmár ég, mert a trafóházhoz (ami nekem baloldalt van az idom belső része és a hűtő közé rögzítve egy szivacsba tekerve) nem kapcsolódott az egyik kábel rendesen...
Zárásként, íme 3 kép:
köszi
köszi
Hali!

Elvileg a tank alá teszik a trafót,de a Krissz a szervizesem,nem tudta úgy megoldani ezért a légbeömlőbe van!
azért ne sírj nem a te hibád a motorod gyenge de ne offoljuk a topikot
most megbántottál de akkor is csak 599 cc
ha így tettem volna akkor nem tudnád meg soha hogy milyen motor gyalázza te 900ccm békádat báááááááááááá
remélem a gsxr matricát ragasztottad az idomon belüre
Szia! Én bal oldali idomba regesztottam bele.
cső skacok!
ma sikerült jó pár győnyőrű egykereket összehozni! 2-ben felvettem gázzal, leforogta magát majd húztam neki egy 3-ast mentem még vmennyit azt letettem, 1ben viszont nem tudok egykerekezni, túl hamar leforogja magát majd rakok egy 2est neki és utána annyi így nem tudok sokat menni, de mindenesetre örülök, h összejött végre az egykeró!
Sziasztok!Csak azt szeretném megkérdezni,hogy a xenonnak a trafóját hova lehet tenni a motoron?A fejidomban nincs hely,próbáltam a vázra tenni de akkor meg rövid lett a kábel!Valakinek valami ötlet?Láttam a Banderasnak van xenon a mociba csak azt nem tudom,hogy a trafó hova van téve!
nekem is gyanus ez a dolog