Mint a Rudi haverom. Simán váltott 4-ig egy keréken. 220-230-ig elment a mocival úgy. Aztán tavasszal utassal a háta mögött hanyatt esett. A moci megkapta a magáét rendesen. Fasza volt így kezdeni az idényt.
egyedül a váltással vannak problémáim, ha ezres lenne simán menne a felfelé váltás kuplungal, de a 6kilósnál ha elveszem a gázt utána nem nyeri olyan gyorsan vissza az erejét mint egy 1000-es
de hogy szakmai is legyek. Az egykerekezéstől megszűnik a kenés a motortér belsejében bizonyos helyeken, mivel a gravitáció következtében az olaj nem tud minden helyre eljutni. HA nem engeded vissza a gázt, azzal erőlteted a váltást, ami szintén nem egészséges. Hosszútávon igenis károsítod a motort...Mint minden más nem rendeltetésszerű használat..
cső skacok!
mostanában rákaptam az egykerekezés ízére! károsodhat a motorom váltója, azért mert én kuplung nélkül váltok 2-3.. levegőben és a gázt se sikerül mindig elvennem? lehet ettől majd a későbbiekben vmi baja?
mert adtak jótanácsot, mert ha megveszed akkor fel kell tenni minél előbb mert a friss idom akár 1 hónapig is szikkad kifele, és deformálódik ha nem a motoron van, akár centiket is elmozdulhat, és máris nem fognak stimmelni az illesztési pontok ha újra fel akarod rakni.
nekem ilyennel nincs gond, legalább suhan alattam a haccáz. már fasza lenne ha a festésnél járna az idom de mire ezeket a kurva lámpákat belefaricskálja... csomó idő. a desing pedig király lesz
Meló? Az meg mi?
Há akkor tök eccerű! Fogsz kér darab L alakú műanyagot, beregasztod belülre a megfelelő helyre, aztán mehet bele a lámpa meg a csavar!
Amúgy tegnap beszéltem a fényezővel, Ő mondta hogy a pályaidomnál a farokidomot érdemes megerősíteni, mert azon csücsülsz és hamar elrepedhet! Ajánlom Neked is a megerősítést belülről!
hát az hogy lehet a gyári idomba van helye azaz a lámpának van két kis műanyag fül amire felcsavarod két oldalt. na a pályaidom az tök üres. sehol semmi. úgylátom a bankba is megy a melo ezerrel
mostanában rákaptam az egykerekezés ízére! károsodhat a motorom váltója, azért mert én kuplung nélkül váltok 2-3.. levegőben és a gázt se sikerül mindig elvennem? lehet ettől majd a későbbiekben vmi baja?
Há akkor tök eccerű! Fogsz kér darab L alakú műanyagot, beregasztod belülre a megfelelő helyre, aztán mehet bele a lámpa meg a csavar!
Amúgy tegnap beszéltem a fényezővel, Ő mondta hogy a pályaidomnál a farokidomot érdemes megerősíteni, mert azon csücsülsz és hamar elrepedhet! Ajánlom Neked is a megerősítést belülről!