Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

utassal elég nagy felelötlenség volt egykerekeznie!
Mint a Rudi haverom. Simán váltott 4-ig egy keréken. 220-230-ig elment a mocival úgy. Aztán tavasszal utassal a háta mögött hanyatt esett. A moci megkapta a magáét rendesen. Fasza volt így kezdeni az idényt.
egyedül a váltással vannak problémáim, ha ezres lenne simán menne a felfelé váltás kuplungal, de a 6kilósnál ha elveszem a gázt utána nem nyeri olyan gyorsan vissza az erejét mint egy 1000-es
az mindegy. Bárkinél megtörténhet a baj, akármennyire profi..
jó de én nem is vele tanultam meg egykerekezni!
Igazad van Tutis! ezért nem csinálom én se! Ahoz túlzottan féltem a Drágámat!
az a baj az egykererezéssel, hogy elég 1x benézni, és máris romokban a vas..nem éri meg..
pedig nagyon szeretek egykerozni! de akkor le kell szókjak róla
de hogy szakmai is legyek. Az egykerekezéstől megszűnik a kenés a motortér belsejében bizonyos helyeken, mivel a gravitáció következtében az olaj nem tud minden helyre eljutni. HA nem engeded vissza a gázt, azzal erőlteted a váltást, ami szintén nem egészséges. Hosszútávon igenis károsítod a motort...Mint minden más nem rendeltetésszerű használat..
én inkább azt javasolnám hogy szokj le az egykerekezésről.
cső skacok!
mostanában rákaptam az egykerekezés ízére! károsodhat a motorom váltója, azért mert én kuplung nélkül váltok 2-3.. levegőben és a gázt se sikerül mindig elvennem? lehet ettől majd a későbbiekben vmi baja?
hát mikor én felhívtam dúzs petit már le volt gyártva, polcról adta. ki tudja mióta rohatd ott
Jah.
de a tied má nem új, én az újra mondtam ám! mer az még fresh! Szóval nem kűkemény száraz!
Az ennyim fél éve ott rohad a havernál! De az amúgy is a műanyagosnál kezdi az évet úgy, hogy tök mindegy.
én szóltam
ajaj. hát egy hnapja már megvan.
mert adtak jótanácsot, mert ha megveszed akkor fel kell tenni minél előbb mert a friss idom akár 1 hónapig is szikkad kifele, és deformálódik ha nem a motoron van, akár centiket is elmozdulhat, és máris nem fognak stimmelni az illesztési pontok ha újra fel akarod rakni.
hát itt is ott is. rajta volt most leszedtem mert csinálgattam de nem raktam vissza. mert?
pályaidom a motoron van vagy mellette tárolod?
nekem ilyennel nincs gond, legalább suhan alattam a haccáz. már fasza lenne ha a festésnél járna az idom de mire ezeket a kurva lámpákat belefaricskálja... csomó idő. a desing pedig király lesz
Há én 100 kilós emberke vagyok, úgyhogy én zártszelvényből csinálom a farokidomot
á nem reped az el, olyan helyen vannak a felfogatások amitől elég erős, na meg az én súlyom alatt...
Meló? Az meg mi?
Há akkor tök eccerű! Fogsz kér darab L alakú műanyagot, beregasztod belülre a megfelelő helyre, aztán mehet bele a lámpa meg a csavar!
Amúgy tegnap beszéltem a fényezővel, Ő mondta hogy a pályaidomnál a farokidomot érdemes megerősíteni, mert azon csücsülsz és hamar elrepedhet! Ajánlom Neked is a megerősítést belülről!
hát az hogy lehet a gyári idomba van helye azaz a lámpának van két kis műanyag fül amire felcsavarod két oldalt. na a pályaidom az tök üres. sehol semmi. úgylátom a bankba is megy a melo ezerrel