Na hát ma kifizettem a vasat, pénteken megyek érte -- egy újabb Gsxr tulajjal bővül a tábor (bár ez 750 nem 600 ). Végül ma mikor kipróbáltam már nem is jeleztem az exup hibát De kipróbáltam és rohadtkeményen meg! :)
anyám az okmányirodában dolgozik , meg sem kell mozditanom a seggem se ott se a biztositonál!mindent intéznek .én 6 honapra szoktam kivonatni.kb 3és fél tank benyát sporolok nekem ez jo.
Szép napot mindenkinek!
Ruhavásárlásban vagyok, éshát a louis-ban a probiker cuccok igen jó árban vannak. Van tapasztalata valakinek a minőséget illetően? Régebben volt egy probiker textil dzsekim ami szét nem esett, de az anyaga egy év ritka használat után igencsak viseletes lett. Éles tesztem ( borulás ) nem volt, de nem igazán bíztam benne. Valami ilyesmire gondoltam:
Sziasztok ma itt voltak nálunk a rendőrők és vizsgálgatták a motoromat mert valami fasz balesetet csinált egy ilyennel mint az enyém DE az én motorom sep 18.-ke óta kivan vonva a forgalomból a baleset oktober 24.-én történt állitólag a rendőrnél még ott is volt a papir amin ez le volt irva hogy a motorom mióta nincs forgalomba és képesek kérdőre vonni meg azért mert van egy-két karc a motor jobb oldalán!
Rosszul mondtam, mert ez C46.
Így néz ki, alul is ez az állítási lehetőség. Feszül, vagy túl tág az egyik bowden, és nem engedi a motornak végigjátszani a selftestet.
Ki kell olvasni a hibakódot. Az ülés alatti csatlakozó pirosfehér és fekete vezetékeit kell összekötni, ekkor a műszerfalon CXX formában látod a hibakódot. C30 az Exupot vezérlő motor hibája (nem megy vissza alapállapotba).
Ez Suzuki betegség.
A héten néztem egy gsxr-r 750 k6-ost, és nem tudjátok, hogy azt miért csinálhatja, hogy frissen beindítottam, és a hőfokmérő mutatta a hőmérsékletét, viszont kb 2 mpként kiírta hogy FU vagy valami ilyesmit, aztán ismét a hőfokot 2 mp-ig. Ez miért lehet? Valami hibát jelez, vagy csak annyit hogy még túl hideg hogy elindulj? Köszönöm!
Hát ezzel én is így vok nekem sem éri meg az a pár ezer Ft... Meg sztem megbolondulnék ha kijönne a jó idő és nem tudnék menni mert ki van vonva a moci...(nem mintha izgatna de akkor is)
Ha érdekel valakit van egy sárga GSXR 600 K8 új, o km- es eladó 2.230.000.- ft ért
Ruhavásárlásban vagyok, éshát a louis-ban a probiker cuccok igen jó árban vannak. Van tapasztalata valakinek a minőséget illetően? Régebben volt egy probiker textil dzsekim ami szét nem esett, de az anyaga egy év ritka használat után igencsak viseletes lett. Éles tesztem ( borulás ) nem volt, de nem igazán bíztam benne. Valami ilyesmire gondoltam:
Ha kiderül ki az szerzek egy vascsövet ha gondolod...
Így néz ki, alul is ez az állítási lehetőség. Feszül, vagy túl tág az egyik bowden, és nem engedi a motornak végigjátszani a selftestet.
Ez Suzuki betegség.
Mennyiért mérik a vasat?
A héten néztem egy gsxr-r 750 k6-ost, és nem tudjátok, hogy azt miért csinálhatja, hogy frissen beindítottam, és a hőfokmérő mutatta a hőmérsékletét, viszont kb 2 mpként kiírta hogy FU vagy valami ilyesmit, aztán ismét a hőfokot 2 mp-ig. Ez miért lehet? Valami hibát jelez, vagy csak annyit hogy még túl hideg hogy elindulj? Köszönöm!