Sziasztok srácok! Ma volt a vas szerelőnél megnézettem a szelephézagokat szinte megegyeznek a gyárival a vezérmű láncon kellett egy kattanásnyit feszíteni és annak sincs már hangja ideáig sem hallotta más csak én de mostmár megszünt az is olyan szépen jár mint újkorában (boldog vagyok szezonra fullra felvan készitve)!
Hy! Egy kis segítségre lenne szükségem! Egy egyetemi feladat kapcsán szükségem lenne 2003 utáni Gixxer motorjánaka súlyára. Sajna nem találtam a szervízkönyvben ilyen jellegű infot, ha valaki tudja, akkor megköszönném, ha megosztaná velem
Hát már el van pakolva a kicsike, de oda van felfogatva ahova a hátsó konzol volt, 4 gyári csavarral.
A hátsó konzolnál azon a részen van egy U alakú fém, én azt visszatettem rá mert az a része süllyesztett az idomnak, és ez a fém miatt lesz szintbe a tartó.
De majd lehet nemsokára lemegyek egy kép erejéig
Köszi szépen az infókat a rendszámról.
A gyorscsatlakozót énis láttam az ülés alatt.
Tutis, ha nem lenne nagy kérés, alulról lehetne egy képet kérni a kicsike faráról?
Köszönöm!
A tiéd nagyon szépen néz ki rajta és jól áll. Így meg főleg jó, ha rendőrök sem kötnek bele a világítás miatt.
Én is savállóból itthon akarom megcsinálni, minden megvan hozzá.
A csati tényleg ott van, de nekem pl nem mozdult,mert elég rövid volt a vezeték,de igazad van, lehet , hogy egy másikon ki lehet húzni.A rendszámot már én is lejjebb hajlítottam, mert egyik haveromat is csesztette a rendőr, bár neki vízszintesen állt a rendszám .
Üdv!
Szerintem nem kell szétbontani,elég leszedni a hátsó ülést és menetirány szerinti jobb oldalon kb a zár "magasságában"(az bal oldalon v) ott figyel a csati.Egy kis kampóval feljebb húzod és már jöhet és szét.Van rajta egy kis biztosító amit aszem fel kell húzni úgy csúszik szét.
tutis nehogy seggre ülj én a full-gasban 38ezerft-os árat kaptam kisrendszámtáblatartó világítással együtt, azt hittem rosszul leszek! én savállóból szeretnék csinálni majd hozzá és pont olyat mint a tiedé mert az télleg jó, nem köthet bele rendőr!
Hello!
A k8-on nem tudom, hogy jön le az idom, de szerintem annál is vannak bolhák.A világítást nekem nem sikerült szétszedni a gyári rendszámtartóban, ezért szedtem le az idomot.A rendszámtartót kollégám csinálta laposvasból, de ez csak ideiglenes megoldás, mert állíthatót szeretnék rá.Egyébként egyszerű u alak, feljebb meghajlítva, olyanra, amilyenre tetszik, és asszem keresztben még egy merevítő behegesztve.Képet sajna egyenlőre nem tudok küldeni, mert most költöztem el otthonról, a moci pedig az ősöknél maradt, mert itt sajna nincs garázsom .
nem nagy macera, de sajnos a hátsó farokidomot is bontani kell 1 percre, a vezetékek miatt. ezután tudod csak levenni a konzolt. A hátsó világitás tök felesleges, engem rendőr megállított és külön szóba került, de mondta hogy jó az úgy, a hátsó lámpától kap fényt.
Én ugye csináltam a konzolt, ergo nem került pénzbe.Boltba pl a waltermotos 10.000 Ft a full-gasban, ha jól tudom abba van világítás is. Én kb 2 ft-ból megoldottam Lemez, fúró, csiszológép, fújós festék, ennyi kellett. (csiszológép a lemez fémtisztára csiszolásáért kellett.) Pár méricskélés, kalapálás, hajtogatás, fúrás, félórás meló s kész is..
Én is erősen gondolkodom, hogy a rendszámtartót kicserélem a friss gépen.
De én nem venni akarok hozzá, hanem savállóból elkészíteni hozzá, ami nem is gond.
Még nem szedtem szét a paripát, de nagyon nagy macera? Mire kell ügyelni a K8ason?
4 csavar tartja az egész műanyag tartót vagy egyéb más is? (egyéb műanyag dolgokat kell még kipattintani?)
A rendszámtartó világítást én meg szeretném tartani, csak az újon fel lesz tolva kicsit.
A tiétek bolti tartó, vagy egyedi megoldás? (ha bolti, hol merre mennyiért?)
Tudnátok nekem képeket csinálni és küldeni a tiétekről?
Főleg a tiédről érdekelne a kép tutis, mert úgy látom nagyon jól áll a motoron.
Hello!
A műanyag bolhákat is ki kell szedni, meg azt hiszem, hogy az első ülés alatt is vannak csavarok, de most nem emlékszem, miután rájössz, 5 perc.Ja a bolháknak be kell nyomni a közepét, úgy jönnek ki(bocs, ha ezt tudtad)miután szétszedted, a rendszámvilágítás stekkerén a pöcköt ne lenyomd, mint általában, hanem szét kell húzni.
hát a vezetékeket sem árt széthúzni, mert ugye abban van a rendszámvilágítás. Ehhez sajna meg kell bontani a hátsó idomot, de nem gond, 5 perces meló..
cső tutis!
hogyan tudom eltávólítani a rendszámtáblatartot? azt hittem, h kicsavarom a két csavart amiről úgy gondoltam, h csak azok tartják, de kiderült hamar, h így nem tudom levenni!
Köszi. Most hogy érezhető közelségbe került az évvégi szabi neki is állok az átalakításnak. Mondjuk rutintalannak számítok a fémmegmunkálás terén, ugyhogy legalább 2 nap lesz a művelet...
2db 3cm széles és kb 15-20cm hosszú lemezt meghajlítottunk szépen, kifurkáltuk a lyukakat, szépen lefestettük, előtte a széleit levágtuk formára hogy illeszkedjen. Félórás meló.
Bocsi hogy ennyire zargatlak a képpel, de szeretném esztétikusra megcsinálni, mert a tiéd is jól néz ki és jól áll a gépeden.
Köszi
A hátsó konzolnál azon a részen van egy U alakú fém, én azt visszatettem rá mert az a része süllyesztett az idomnak, és ez a fém miatt lesz szintbe a tartó.
De majd lehet nemsokára lemegyek egy kép erejéig
Köszi szépen az infókat a rendszámról.
A gyorscsatlakozót énis láttam az ülés alatt.
Tutis, ha nem lenne nagy kérés, alulról lehetne egy képet kérni a kicsike faráról?
Köszönöm!
A tiéd nagyon szépen néz ki rajta és jól áll. Így meg főleg jó, ha rendőrök sem kötnek bele a világítás miatt.
Én is savállóból itthon akarom megcsinálni, minden megvan hozzá.
Szerintem nem kell szétbontani,elég leszedni a hátsó ülést és menetirány szerinti jobb oldalon kb a zár "magasságában"(az bal oldalon v) ott figyel a csati.Egy kis kampóval feljebb húzod és már jöhet és szét.Van rajta egy kis biztosító amit aszem fel kell húzni úgy csúszik szét.
A k8-on nem tudom, hogy jön le az idom, de szerintem annál is vannak bolhák.A világítást nekem nem sikerült szétszedni a gyári rendszámtartóban, ezért szedtem le az idomot.A rendszámtartót kollégám csinálta laposvasból, de ez csak ideiglenes megoldás, mert állíthatót szeretnék rá.Egyébként egyszerű u alak, feljebb meghajlítva, olyanra, amilyenre tetszik, és asszem keresztben még egy merevítő behegesztve.Képet sajna egyenlőre nem tudok küldeni, mert most költöztem el otthonról, a moci pedig az ősöknél maradt, mert itt sajna nincs garázsom .
Én ugye csináltam a konzolt, ergo nem került pénzbe.Boltba pl a waltermotos 10.000 Ft a full-gasban, ha jól tudom abba van világítás is. Én kb 2 ft-ból megoldottam Lemez, fúró, csiszológép, fújós festék, ennyi kellett. (csiszológép a lemez fémtisztára csiszolásáért kellett.) Pár méricskélés, kalapálás, hajtogatás, fúrás, félórás meló s kész is..
Én is erősen gondolkodom, hogy a rendszámtartót kicserélem a friss gépen.
De én nem venni akarok hozzá, hanem savállóból elkészíteni hozzá, ami nem is gond.
Még nem szedtem szét a paripát, de nagyon nagy macera? Mire kell ügyelni a K8ason?
4 csavar tartja az egész műanyag tartót vagy egyéb más is? (egyéb műanyag dolgokat kell még kipattintani?)
A rendszámtartó világítást én meg szeretném tartani, csak az újon fel lesz tolva kicsit.
A tiétek bolti tartó, vagy egyedi megoldás? (ha bolti, hol merre mennyiért?)
Tudnátok nekem képeket csinálni és küldeni a tiétekről?
Főleg a tiédről érdekelne a kép tutis, mert úgy látom nagyon jól áll a motoron.
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm.
A műanyag bolhákat is ki kell szedni, meg azt hiszem, hogy az első ülés alatt is vannak csavarok, de most nem emlékszem, miután rájössz, 5 perc.Ja a bolháknak be kell nyomni a közepét, úgy jönnek ki(bocs, ha ezt tudtad)miután szétszedted, a rendszámvilágítás stekkerén a pöcköt ne lenyomd, mint általában, hanem szét kell húzni.
hogyan tudom eltávólítani a rendszámtáblatartot? azt hittem, h kicsavarom a két csavart amiről úgy gondoltam, h csak azok tartják, de kiderült hamar, h így nem tudom levenni!
Köszi szépen
hogy is oldottad meg a rendszámtartót? Sima lemezzel, vagy van valami barkácsolásmentes megoldás?
Domino