Nem tök mindegy h milyen a festés ha normális, amúgy meg ha gyári lenne az sem biztos h nem vázhúzatott amit nemigen vennél észre, meg ár alatt van, vegyél újat, ha így állsz hozzá.
Hát ugy döntöttem hogy nem nézem meg mert K5 600 nincs ilyen festésben a faridomon a mtrica meg nagyon kamura sikerült! Ha már ennyi pénzt rászánok a vásárlásra akkor veszek egy (remélhetőleg) normáliast!
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Nézzétek már meg légyszi mert nekem a festése gyanus ilyen festéssel adtak ki 600-ast ha azt mondjátok hogy érdemes megnézni akkor holnap délelött hivom a faszit! K4-K5 750-nek volt ilyen festése nem? de lehet hogy tudatlan vagyok!
van 1 tetükopasztó megoldás, megnézitek hogy melyik jeladónak milyen színü a vezetéke, és egyértelmüen adódik h mi mi, amugy a k1-k2 1000 es müszerfala meg a 750 esé is müködik a 600 asba, nyilván csak a számlap kalibrációban van eltérés, legalább is a 600 meg 750 nél. Tegyétek át másik moccba , kiderül azon mit csinál.
Sziasztok
Érdeklődnék nincs-e valakinek, vagy esetleg ismerősének, törött gsx-r600 as gépe, vagy csak váza,tk-s is lehet, a lényeg hogy ne legyen kivonva a forgalomból. Ha esetleg tud valaki segíteni, az jelezze ide vagy az emai címemre.
htibi87@freemail.hu
Köszi neked is! Örülök neki hogy ezeket hallom töletek! A minap majdnem kisértébe vitt egy cbr600rr de egy kis agyalás a tesómmal és eldöntöttem hogy csak a gixxer 600 K4-K5 jöhet szóba :)
Igen jol birja a joszag, de azert ehhez gondozni is kell. MOndjuk tenyleg utom vagom, van benne ugy 7-8e palya km a maradekkal meg lassan 50e. Es meg most is kozel ugy huz mint uj koraban. Nem is fogom lecserelni :) De azert megemlitem hogy par dolog elhullott benne. A fektarcsaim kezdenek megdogleni (elore hatra kotyog, palya hansznalat az oka), a hatso rugostagom kimult (rebound allito csavart beleszakitottam elvileg hehe) igy azt kicsereltem. VEzermulanc feszitovel is lassan kuka. szoval nem gondozasmentes a cucc :)
És az enyémhez mit szólsz?
Azt hallottam indulsz Madarason...mikor?meg milyen kategóriában?