Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló érdeklőnék hogy szerintetek melyik gsxr 1100 a megbízhatóbb a víz hűtéses vagy az olajos.
Ez mind ELADÓ!
Hali
Még mindig keresek villahidat a GSX-R 1100 W-hez
Kösz,van 6motor a portán,a 7. illegalitásban mint Ságvári Endre.Egy 8.-ért biztos kinyir az asszony.
A tuning cuccok egyike sem eladó külön, csak ha valamelyik motort is viszed, a motorok ára 325/darab , karbisor 130ezer , meg van még egy komplett blokk szétszedve, idomok, yoshimura rotor, váltók, gyári karbi, stb
Nocsak,mi történt? A karbisor külön?Ird meg privátban!
Hello!

Eladó 2 db GSX-R 1100, illetve rengeteg alkatrész+ MIKUNI RS 40 karbi az egész szett ára 800e forint.
Sziasztok fiúk!
Suzuki GSXR 1100 '92-es évjáratú vízhűtéses motoromhoz keresek eredeti (használt) alkatrészeket: plexi, irányjelző búrák, visszapillantó tükrök, lábtartó gumi.
Szia!
Engem érdekelne pár alkatrész, ha lehet személyesen megnézném. Konkrétan a plexi, lábtartó gumi irányjelző búra+tükör. Inkább esti órákban érek rá! Hogy mikor és hová kellene mennem, írd meg légyszi a címemre: mikike.kis@gmail.com

Köszi előre is!
Miki
06304665771
szia érdekelne a cucc tudnál adni egy tel számot békéscsabai vagyok elöre is köszi
Gsxr 1.1 alkatrészek gyári idom verseny idom lábtartók kormánycsutkák stb eladók egyben 70e. ft
Helló!Nem tudjátok véletlenül hogy ilyen magasított plexit hol lehet vásárolni?
Ja annyit még, hogy 1990-1991-es vázat keresek!
Sziasztok!

Jó állapotú papíros vázat keresek GSX-R 1100-hoz, külföldi is szóba jöhet (persze úgy jóval olcsóbban mintha magyar) - ha megvannak rendben a papírjai!

Esetleg van ötlete valakinek hogy hol, merre érdemes keresni?
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni! Nemrég kitakarítottuk a karbit, picit állígattunk a súbertűkön, de minimálisat. Nagyon fasza lett , szépen jár fasza alapjárat, gyönyörűen megy 8-9 l-es fogyasztás lecsökkent 6,5l környékére(bár ezt nem értem). nem is ez a lényag hanem az hogy egyszerűen a szivatóm mintha nem is lenne (ahhoz nem nyúltunk) alig lehet elindítani a motort ha csutkára kíhúzom a szívatót akkor meg le is áll. Ahelyett, hogy felemelné a fordulatszámot hidegen 3-4 e környékére 800 körül alig pörög csak a gázkar megtartásával tudom bemelegíteni a gépep ha mindjár huszadjára be tudom índítani. Ha megmelegszik valamennyire és visszatolom a szívatót akkor megemelkedik a fordulatszám.Melegen semmi gond gyönyörűen indul! Járt már valaki így, estleg valami ötlet? Köszönöm!
Szevasztok!
Az a helyzet hogy az egyik karbimból néha napján szivárog a benzin,az úszófedélnél!Arrol szeretnék érdeklődni hogy ilyne tömitést vagy szettet honnan tudnék én rendelni,és mennyi fáj ez?
előre is köszi
üdv
Eladó!Ha minden igaz akkor 1100F- re való,de nem biztos...
Viszont egy ilyet láttam eladót...
Ez is elég komoly árban mozog.
http://cgi.ebay.de/Yoshimura-N...
Sztem nincs annyi pézed, amennyiért egy olyan kuplungot lehetne venni.