azt tudom hogy a híd és a tengely az 1100 gsxr-é volt. Nekem 93as 750 volt és arra nagy volt mert a 750nek kisebb átmérőjű a telója. A beömlők '93as 750 gixeremen voltak.
CZ X-gyűrűs meghajtólánc (530) CZ
Extra erős kivitel.Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 750-1000
Túra: 650-1200
Enduro: 750-1000
Szakítószilárdság: 43,8 kN
Hossz: 120 csap 27830 Ft / db
DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530)
Alkalmazás: nagyteljesítményű szupersport motorokhoz 1400 ccm-ig, és V2 elrendezésű motorokhoz különösen ajánlott,
Teljesítményhatár: 130 LE felett,
Kivitel: erősített X-gyűrűs,
Szakítószilárdság: 46,3 KN,
Hossz: 118 csap 37900 Ft / db
Ha a nyulast a szakitoszilardsaggal analog valtozokent kezeljuk (ezzel nem tevedunk nagyot), akkor az latszik, h. a CZ lanc kb. 5%-al gyengebb a DID-nel (ennyivel kevesebb ideig birja, ennyivel surubben kell lancot ES lanckerek szettet cserelni), mindezt kb. 25%-al kevesbb penzert.
Nekem a Z750-en a CR250-en es persze magan a Cezeten is volt CZ lanc. 70-80 LE-ig a legjobb vetel, mert ugyanannyit bir, mint a joval dragabb felso osztalyba tartozo konkurensek. Egyedul a Z750-en (110LE) mutatkozott nyulas, de az gyarilag el van b....va, mert 525 lanccal megy a 110LE. A CZ csinal normal piskota alaku szemmel es ovalis szemmel (erositett) lancot is. Utobbi terepmotorokon nagyon hasznos, ahol sokat csuszik a lanc muanyag feluleten (nagyob a felulet). Letezik ovalis, de lyukas szemu is (konnyitett). Azt nem mondom, hogy a CZ lanc a tuti, de abszolut erdemes figyelembe venni, mint opciot. (Regebbi motorosok koreben abszolut legenda a CZ lanc, amerikaban is ezt vettek a motorjukra a nepek a 60-as 70-es evekben.)
Sziasztok! Ha esetleg szertne venni valaki egy csipi-csopit az asszonynak itt a kitűnő lehetőség csomó extrával: bukócső, nyeregtáska gyárilag krómozott kipufogó, mindkét irányba 40-50° fokkal elfogadható kormány.....
Na a lényeg, hogy megszabadulnánk az asszony motorjától . Kihasználatlanság miatt és gondoltam hátha valakit érdekel! Az ár esetleg alkudható
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_vz800_maraud
er-4637050
halli gab 900 a karburátort a gigxin belöni vagy 8-dikra sikerült. /// hozzá teszem 30 éve szerelek/// ha be állitotam a gyári értéket ,alig akart vissza esni a fordulat 1500-1800 alá nem tudtam alapjáratot álitani alul dadogot. szenvedés volt tényleg , szédszedés ujra meg ujra ha javult , akkor meg zabált. Nekem ezvált be , ne neves ! fuvokacsö gyári ,nem kifurt,, subert tüt lereszeltem anyira hogy teljes felsö helyzetében még 3 mm belog a fuvokacsöbe /össze szerelt/ kicsit gömbölyit a vége . 130 zsiguli /lada/ fuvoka ,vetem 125-145 ig 4-4db ezel let a legjobb, dekomp emeltyüt 4mm furo *2 mind , a gyári uszoszintöl 1mm rel kisebb szint. Hidegen melegen pöc gáz nélkül 1000-1200 alapjárat 120 -140 tempo 6.5 lit , enyivel motorozunk a fiamal. Hátrány hirtelen gáz adás 7000-8000 picit torpan nem tudom hol a vége 240-nél még nem huztam tovább tudod engem is két gyerek vár otthon ha kel segitség / 20 2751778/
15 perc alat itt vagy
Hello!
Az nem kevés, nekem gyári karbival nem sikerült 8,5-nél többet megetetni vele! Ne aggódj egyszer jó lesz! Én is szopok velük, mindig van valami, de lehet megválok mindkettőtől.
Hello!
Lassan alakul a gép, már lecseréltem a folyadékokat a kuplungban, fékekben, de még hátravan a telószimmering+olaj csere, és karbiszinkron is erősen ajánlott. Mentem egy keveset a géppel, tegnap záport is kaptam, de nem volt vészes. Ja és várom a láncszettet UK-ból, de még nem küldte az a fránya eladó. Előbb-utóbb összeáll teljesen a gépem, remélem.
Hello!
A porlasztók felől lehet kikötni, felemelni a végét aztán minél hígabb olajat csepegtetni bele(műszerolaj, motorolaj), vagy a gázmarkolat felől kibontani, felemelni-csöpögtetni, 1-2 órát hagyni hogy végigfolyjon az olaj. Csak ennyi lenne, de nekem sem volt még rá időm.
Ezen a blokkon elég durva cuccok vannak.
beömlők gsxr750 '93
CZ X-gyűrűs meghajtólánc (530) CZ
Extra erős kivitel.Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 750-1000
Túra: 650-1200
Enduro: 750-1000
Szakítószilárdság: 43,8 kN
Hossz: 120 csap 27830 Ft / db
DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530)
Alkalmazás: nagyteljesítményű szupersport motorokhoz 1400 ccm-ig, és V2 elrendezésű motorokhoz különösen ajánlott,
Teljesítményhatár: 130 LE felett,
Kivitel: erősített X-gyűrűs,
Szakítószilárdság: 46,3 KN,
Hossz: 118 csap 37900 Ft / db
Ha a nyulast a szakitoszilardsaggal analog valtozokent kezeljuk (ezzel nem tevedunk nagyot), akkor az latszik, h. a CZ lanc kb. 5%-al gyengebb a DID-nel (ennyivel kevesebb ideig birja, ennyivel surubben kell lancot ES lanckerek szettet cserelni), mindezt kb. 25%-al kevesbb penzert.
Na a lényeg, hogy megszabadulnánk az asszony motorjától . Kihasználatlanság miatt és gondoltam hátha valakit érdekel! Az ár esetleg alkudható
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_vz800_maraud
er-4637050
bár castrolnál ez már 20w 50
én a repsolt használom.
Nincs valakinek 1100 W-hez felső villahíd eladó?
Gondolom mindegy hogy 93-as vagy 97-es!?
15 perc alat itt vagy
Az nem kevés, nekem gyári karbival nem sikerült 8,5-nél többet megetetni vele! Ne aggódj egyszer jó lesz! Én is szopok velük, mindig van valami, de lehet megválok mindkettőtől.
Holnap neki is állok
Lassan alakul a gép, már lecseréltem a folyadékokat a kuplungban, fékekben, de még hátravan a telószimmering+olaj csere, és karbiszinkron is erősen ajánlott. Mentem egy keveset a géppel, tegnap záport is kaptam, de nem volt vészes. Ja és várom a láncszettet UK-ból, de még nem küldte az a fránya eladó. Előbb-utóbb összeáll teljesen a gépem, remélem.
A porlasztók felől lehet kikötni, felemelni a végét aztán minél hígabb olajat csepegtetni bele(műszerolaj, motorolaj), vagy a gázmarkolat felől kibontani, felemelni-csöpögtetni, 1-2 órát hagyni hogy végigfolyjon az olaj. Csak ennyi lenne, de nekem sem volt még rá időm.