Nekem tetszik az ötlet, összefuthatnánk valahol egy dumálásra, elvégre nem lakunk egymástól túl messze szerintem. Bár fogy a csapat, Jani1100 már adogatja el a gépeit....
Találjunk ki valamit, hol legyen a tali. Megnézném szívesen a vizes Gixered, annakidején szemeztem vele, de aztán más lett belőle.
Persze volt még 1-2 apróság:kormány kiemelve, index,narancs matrica fehérre,(csak fedve)
2db tríovál karbon cső,..így hirtelen ennyi.
Aztán ment vissza minden gyárira.
Ha érdekel megvan a kormánykiemelő szett+kormány
Most ismét ilyen:---
Ennyire azért nem alakítanám át (egykarú villa, felhúzott kipufogó, teljesen más farokrész), csak levenném az idomokat, egyhasonló első lámpa menne fel, egyenes kormány, lábtartók kicsit kényelmesebbre téve, műszerfalnak egy másik panel készítve. Ez még a jövő zenéje persze. A gép mellett az szól, hogy már a nevemen van, rendberaktam, és a blokk is jónak tűnik, 700 km alatt nem evett olajat. A színe persze maradna, a dupla gyári kipuf is, nem kell semmi festegetés, cicoma.
Most néztem meg a forgalmit,74 kw!A család előtt titkos ez a gép,csak amikor lejárt az ideiglenes kivonás,akkor küldött egy papirt az önkormányzat.A fiam szerint ekkora teljesitménnyel legalább 600ccm a gép.Én persze játszottam a hülyét:ez biztos tévedés! Nekem ilyen gépem nincs is!
Szép,szép
De egy gyári tigris csíkost így lerombolni..
Inkább add el és vegyél egy idomsérültet "szakadtabbat"
És legyen abból fighter
Én sokáig kerestem Olajost de sajna nem találtam gyárit így maradt a vizes "gyáriba"
Ha most nem lenne meg azonnal megnézném a tied!
Papíron 98 LE, ám a valóságban .....
Ugye így kedvezőbb az adó... (alvázszám alapján német piacos gép, kértem igazolást teljesítményadatról átíratás előtt és így lett ennyi a forgalmiban) Az előző tulajnál 14-es, gyárinál 1 foggal kisebb első lánckerékkel 260-at ment Én még nem néztem meg a végét.
Mint írtam korábban Boldor-om volt, és visszaülnék egy kényelmesebb naked bikera. A gép alapvetően bejön, az 1100 köbcenti nem hazudik, igazából csak a kényelmesebb motor hiányzik. Még nem biztos hogy rövid életű lesz nálam, ha nem megy el, idom nélküli lesz belőle a télen....
Találjunk ki valamit, hol legyen a tali. Megnézném szívesen a vizes Gixered, annakidején szemeztem vele, de aztán más lett belőle.
Én is pont így nézek ki a motor mellett mintha egy romet pony lenne.
(195cm)
2db tríovál karbon cső,..így hirtelen ennyi.
Aztán ment vissza minden gyárira.
Ha érdekel megvan a kormánykiemelő szett+kormány
Most ismét ilyen:---
Igazából meg 156LE
De egy gyári tigris csíkost így lerombolni..
Inkább add el és vegyél egy idomsérültet "szakadtabbat"
És legyen abból fighter
Én sokáig kerestem Olajost de sajna nem találtam gyárit így maradt a vizes "gyáriba"
Ha most nem lenne meg azonnal megnézném a tied!
Nem jön szembe minden sarkon az tuti.
Ugye így kedvezőbb az adó... (alvázszám alapján német piacos gép, kértem igazolást teljesítményadatról átíratás előtt és így lett ennyi a forgalmiban) Az előző tulajnál 14-es, gyárinál 1 foggal kisebb első lánckerékkel 260-at ment Én még nem néztem meg a végét.
Ez nem volt hosszú életű nálad
Nelem is van egy eladó gépem.
Bővebben itt: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...