Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló gab900!
Elsősorban gratula az új vashoz.
Igen megvannak a gyári dobok is ,de nem szeretném eladni külön viszont ha viszik a vasam akkor adom azokat is hozzá mint minden más motyót is amiket kicseréltem rajta.Egyébként a gyári dobok zörögnek rendesen szerintem ki van égve rendesen.
Hello Lala!
Láttam a hirdetésben, hogy neked eredeti dobok is voltak a mocin. Külön nem eladók esetleg, ha még megvannak?
550-ért eladnám a gépem ha érdekelne valakit.Költségmentes, gyári fényezés és tele új motyókkal.Suzukiban leszervizelve.
Csak akkor tudod átiratni, ha van rajta műszaki és biztosítás :)
Szevasztok!

Karácsonyi ajándék tipp: www.motoros-polo.hu

Én már berendeltem mindenkinek a névre szóló pólóját.
Hatalmas lesz az öröm!
Hello!
Dehogy akarok ilyen pocsék időben motorozni (két kislányom és a párom is hazavár). Talán ha egy kicsit megenyhül az idő, olyan 10 fok körül lesz valamikor, akkor tudok legálisan kerülni egyet a géppel (feltéve ha most átmegy műszakin), anélkül hogy támogatnám egy szép összeggel a rendőrséget ha véletlenül pont akkor igazoltanának. Így remélem nem kell tavaszig várnom az első körre a géppel. Balgaság, de úgy veszem meg, hogy nem tudtam vele menni egy métert sem. 19-re lapot húztam, remélem nem lesz szívás vele. Hétvégén szerelgetek, aztán meglátom hogyan tovább: műszakin is áttolom, vagy most csak átíratom a gépet, aztán tavasszal műszakiztatom. A feltárás indul.... Egy kérdésem rögtön lenne is: a kormánystabilizátor szerintem semmit nem csillapít , lehet vele kezdeni valamit?
Sz.tem ne akarj most motorozni!

Vagy szerezz egy hátsókerekes autót!
Hello Indy!
Hát igen, az embernek ne legyen túl sok illúziója egy 18 éves, abszolút ismeretlen sportgéppel kapcsolatban. A hirdetés szövege kicsit nagyzoló volt, hogy: "szinte tökéletes állapotú", de az ára viszont csábítóbb, és reális. Írtam is egy korábbi hozzászólásban, hogy szerintem is fényezett itt-ott a gép. Sajnos ebből a típusból ez az első nekem, de azért talán nem túl rossz. A Boldoron már minden apróság azonnal szemet szúr, ami nem passzol az adott évjárathoz, igaz abból volt 8 db. A Trabi szerencsére nem az enyém hanem fateré, mivel náluk tudom tartani a motort a garázsban. A harmadikra kicsit macerás lenne felcipelni a gépet. Volt időszak, amikor kitúrtam a Trabit és ilyen volt a garázs, mindenki legnagyobb örömére. Hétvégén terveim szerint kicsit karbantartom a gépet, ott majd kiderül ez-az . Átíratás előtt elviszem műszakira, így talán tudok vele egy kis kört kerülni, ha az idő megengedi.
Valami nem volt kóser így nézve ezen a fényezésen.
Előkerestem az egykori gyári enyémet.
Bocs, nem szőrszálhasogatni akarok, csak feltűnt. :)

Főleg a fejidom és az oldalidomokon futnak másképp a vonalak illetve az átmenetek.

Trabant? Istenem... Van egy két ilyen ismerősöm a bmw fórumon. Mellette meg bmw-jük van. Ki érti ezt? :S
Hali!
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat. Az igazság az, ahhoz hogy ezt a gépet megvegyem el kellett adnom az öreg Boldort, ami jó társ volt, de váltani akartam, így mennie kellett. Készítettem néhány képet még full koszosan a tigrisről, aki nem eszi meg a papírjaguárt . Ja és Indy kérésére itt az utolsó Boldor is.
gratula a géphez .majd megmutatom az asszonynak,hogy itt miket kapnak karácsonyra egyesek
Mindenkinek szép estét kívánok! Ja! Természetesen mély álmokat motorkáinknak!
Néha lehetnél humorosabb is nem csak mindig ilyen antiszociális!
Sok sikert a motorhoz!
Nem igaz! Az enyém nem eszi az olajat!
Láttam a fórumon, hogy Indy ismeri a géped, de nem akartalak kikerülni. Ha személyesen megnéztem volna, ott kiderült volna minden amire kíváncsi lettem volna. A te géped biztos meglepetésektől mentesebb lett volna, de már döntöttem.
Holnap bankszámla támadás lesz, mert még ugye ki kell köhögnöm a gép árát. Szegény Boldor teteme ki sem hűlt, de már itt a pótlás Asszony mondta karácsonyra ezt kaptam aztán csönd.
A meglepetések a gépben pedig a szükséges plusz, amiért lehet majd szerelni, káromkodni, aztán végül szeretni. 94 óta magyarországi a gép, ez azért veszélyes a sorsára nézve. A srác 39ekm-rel vette, most 48-at mutat az órája. Nem tudom hányadik tulaj volt Mo-on, majd ocsmányirodában rákérdezek.
Indy1100: küld át az e-mailed az enyémre, aztán küldök egy rövidke (1 óra alatt elolvasható:-) szórakoztató(néha már én sem tudtam sírjak vagy röhögjek a Boldoros dolgaimon) történetet, képekkel illusztrálva. A Gixer vadítást egyelőre még kihagyom, látom ez a te igazi világod. Én szerintem egy darabig magázni fogom a Tigrist, biztos ami biztos. Ha esetleg Boldorra fájna a fogad, szívesen megszakértem, láttam már eleget.
Más: a srác volt olyan rendes, hogy ma du elhozta Egomból Tatára a gépet. Csak a házszámot nem kereste meg(sajnos előbb ért fateromékhoz mint én), azt gondolta a 111 már igazán közel van a 106-hoz. Hát nem... csapágyasra toltam a 250 kg élősúlyú gépet mivel ugye az akkuja kukás(röpke 200 méter, a végén a garázsbejáró is lejtős persze). Milyen meredek tud lenni egy olyan utca, ami nem is látszik hogy emelkedik. A gumik is két éve lehettek felfújva, ami nem javított a helyzetemen. Enyhén szólva pihegtem utána....
Jobban megnézve a gépet az idom alsó része mindkettő már fényezett, de azért nem rossz. A jobb kormánysúlyon van árulkodó karcolásnyom. A bal teló szimmerigje is izzad, cserés lesz. Az összes folyadékot+szűrők+gyertyák cserélem majd a télen, meg mindenféle apróságot megcsinálok amit találok. Remélem kevés felfedezést teszek... A kiput is gyárira tervezem visszaalakítani. Szóval lesz rá költés, csak elsőre olyan szép a 350 amibe került. Képet is dobok majd, csak a fényképező nem volt nálam ma du.
a légszürö érdekel
Bol'd Or (aranysisak)
Dobj már képet lécci a Boldourokról!
Most is tudok.

Jó szar

Viccet félre téve, kevés ennyire egyben lévő wizest ismerek!
Ami a gyári állapotnak megfelel!
Ha adhatok tippet némi vadítással kapcsolatban ;)

Vedd meg a K&N belső kúpszűrőt. Mintha valaki épp hírdetett volna itt egyet 5000-ért. Bele a legnagyobb "szűkítőt" az airboxnál.
A főfúvókákat meg ,cseréld ki 150-esre. A tűket meg emeld ki legjobban a schuberben! Lesz változás és a fogyid is teljesen normális keretek közözz marad! Viszont menni is fog! ;)
A kartert meg kösd le és rá egy szűrőt!
És mindig nagyon figyelj az olajszintre! És mindegyik eszi az olajat

Szép gépek voltak a boldourok is ,csak hát ... az a futómű. Tipikus megalomán japán 80-as évek eleje, 70-es vége. Bigblock, erő, de fék és futómű nuku. Z1300 és CBX1000 :) Ettől függetlenül összetenném a kezem, ha a garázsomban állnának.
Sokáig volt egy CBX550 -en a kuncsaftkörömben. Jájj. Legnagyobb bajaim , folyton a karbival voltak. Szívem szerint rádobtam volna valamelyik újabb típusét, csak hát törekedni kellett az eredetíségre.

Gsx-rel kapcsolatban még. Ha nem elég a gyári 4 dugós (bár a cb900 után sz.tem elegendőnek fogod találni nem gúnyolódni akarok. ), akkor a vizesé vagy a hayabusa 6 dugósa egy az egyben felmegy, csak a nyomáspont változik, ha nem cseréled hozzá a főfékmunkahengert is fent. De engem nem zavar. Olyan mintha szervós lenne :) Mintha nem lenne nyomáspont, pedig....

Ha kell segítség azért itt a számom: 20/3745144
Na fasza
De semmi gond...
Mint mondtam a telefonba akkor megtartom..
Jo lessz duhajkodni ha rámjön
Indy tudott volna mesélni az én gépemröl hogy milyen állapotba van..
Hello!
Köszönöm a jókíváságot és a felajánlást.
Remélem sokat nem kell kérdeznem, bár az utóbbi 5 évben szerelésügyileg elég jól megedződtem a Boldorokon. Nem volt egy sem amelyikből ne kellett volna kivenni a blokkot (néha többször is kellett). Vehettem volna én is fiatalabbat, de amennyit tudok majd menni a család mellett, ahhoz teljesen felesleges sokat áldozni egy újabb gépre. Egy ilyen koros gép is brutális, az újabb sem ad több élvezetet szerintem. Ezek legalább már legendás gépek. És ez jó dolog:-)
Akkor isten hozott az olajosok között. :)

Ha bármi kérdésed van ,nyugodtan. :)

A legjobb motorok a legjobb korból! Nem hiába vagyok elkötelezettjük. Lehetne új is, de köszönöm nem!