Indy ! igy van a" halgatoság " sem mai vasak , de abban egyet értünk 1999-töl a motor gyártok 2-3 idényes ,minél könnyebb szarokat csinálnak. , ezzér is csak veteránokal foglalkozom. a mühelyen látszik szereted ezt csinálni " le a kalap "
Köszi,én is jártam már így.A nagy sörhasam miatt eléggé előre kell tenni a tanktáskát.Meg nem mellesleg jobban néz ki mint a gyári.Amúgy az FJ -project -tel hogy állsz?Mostanában láttam egy-két eladó példányt a neten, elég ocssoé.
Paraszt nem paraszt a gyári szellőzőnek a tetejét levágtam, majd abba a fékfittingnek megfelelő méretű menetet vágtam és fékcső.
Úgymond a gyári alu szellőző mire a gumicsövet húzod ,csak egy közbetét maradt a két menet közé.
Annó jártam úgy, hogy megállt a motor. Majd hosszas fárasztó és szánalmas agyalás után rájöttem, hogy a tanktáska elnyomta a gumicsövet és a vákum fenntartotta a benzint. :)
Most ilyen nincs és igényesebb is sz.tem.
hali mindenkinek.néztétek a híreket ?Sajnos pár embernek elég rövid volt a szezon.mindenki vigyázzon magára, mert úgy látszik még pár embernek meg kell halni hogy az autósok megértsék , itt a jó idő és mi is a világon vagyunk.Részvétem a hozzátartozóknak.Az én gépem még nincs összerakva(váz porfestve matt feketére),de lehet nem is bánom.Úgy látom még kell egy kis idő az autósoknak,hogy tudatosuljon bennük,itt a jó idő és a motorosok .is
Jó hallani ezeket a híreket.. Örülök, hogy rendes gazdája volt a gépnek Rossz hangja tényleg nincs a blokknak, nekem sajnos ez az első Gixerem, így igazán nem volt mihez viszonyítanom. Az ára nyomott volt, az állapotát tükrözte. Tényleg Conti gumik vannak már rajta, a fényezés csak részben eredeti, a láncszett cserés lesz-ez csúnya lesz tudom, de hát ne vegyen használt 19 éves sportmotort aki nem tud úriemberként szívni. Közel lakunk, egyszer akár összefuthatnánk, megnézni egymás pénznyelőjét....
ismerem ezt a mocit kapot a szájára rendesen , de gyári a fény ., és legutoljára nem volt rossz a hangja sem , lánc +leömlö+egykét csavar ami kelett rá azt hiszem uj conti gumát is tetek rá , Remélem sok örömed lesz bene baleset mentes kilométereket kivánok
Rátapintottál a lényegre, igen onnan vettem. Hát, hogy mennyire volt jó döntés az majd kiderül, mert eddig még egy métert sem mentem vele. Úgy néz ki végre kilábalok az influenzából is, és remélem a napokban végre ki tudom próbálni a gépet. Volt vele némi tennivalóm, ugrott rá némi pénz....Ahogy korábban is írtam használt motort lehet rosszul és kevésbé rosszul venni. Utóbbiban reménykedem
sziasztok ma mentem pár kilométert, alaptomos dolog ,de meg van inditasz be huzod a kuplungot ,aztán behuzod ujra és váltás fel fel és fel sokak nem váltogatsz vissza csak ha hajtü kanyar van mész igy tiz- husz perc kuplung behuzz és rakod vissza egyre szarabb ,, a felsö munkahenger valamenyit vissza eresz a tisz -husz perc alat és kész , köszönök minden jo tanácsot Ha valaki pannoniával ,csepelel meg akkad csak szoljon profi vagyok benne
Azt kellene megnézni, hogy a lamellák tudnak-e szabadon mozogni a bordázott házakon. Ha bemaródik a ház, márpedig a használat során kikezdheti a házat a lamella (mindkét típus), akkor nem fog oldani teljesen a kuplung, és nehéz lesz a váltás. Az öreg CB-ken is volt ilyen jelenség, onnan az ötletem. Sajnos ehhez szét kell szedni a kuplungot, akkor lehet a hibát kideríteni. Egy légtelenítés azért nem árt előtte, biztos ami biztos.
Akkor gyakorlatilag minden fokozatba csinálja csak áttételfüggő.
Én megnézném a kuplungkosarat a belsőt ami aluból van ,hogy nincs-e beverődve. De jártam már hasonló képpen Valvoline olaj miatt is.
szia Jani 1100 5- 4 be még el megy , 4- 3 nem simán 3-2 hangosabb 2- üres vagy egyes katasztrofa . álohelyzetbe nincs baj se felfele se lefele. a hátso lánckerékben a szilent is jo /nem kotyog , a lánc is tuti . nem tudok már mire gondolni, válasz köszi
Hello!
Minden csapnbak ez a hibája mert megszorul a müanyag kúp benne és a túl nagy nyomatékot nem viseli el az a két kis pöcök és letörik, egyébként szimering van benne. Én most csináltam meg a sajátomat egy új tengelyt esztergáltam bele + felújítókészlet és jónak tűnik!
KÉRDÉS Indihez ! a kuplung normálisan ki emel hidegen -melegen , felváltásnál vajkrém! viszaváltásnál nem tuti, /be veszi de nem halkan/ 15 olaj van bene nem széthajtott a járgány. SZERINTED ? Gépészként ,csak azzért merek kérdezni mert látom mágus vagy , valami tip? Köszi
Hello!
A RES a tartalék állás, az ON amikor normál állapotban használod a gépet és a vákuum nyitja, a PRI pedig szabadon engedi a benzint. Ezt hosszú állás után célszerű használni, amikor fel akarod tölteni a karbikat. Üdv
Az a baja az enyémnek,hogy nem lehet elforgatni mert 1pöcök letörött meg ha kicsit hozzáérek akkor folyat gondolom a gumigyűrűnél.Mindig le kell engednem a benzint mert lassan de biztosan elfolyik.Vki el tudja mondani,hogy a 3 állás közül mi micsoda?:RES:ez gondolom tartalék mert mindig kifogy teljesen:DON:?PRI:? Vmeik a kettő közül az,hogy csak ha van vákuum akkor van nyitva a csap.(ha jól tudom)
Még jó, hogy átnézésre kerül/került a gép ezen része! Így rendben lesz rajta minden! Hiába, az idő vasfoga! Látom rendesen darabokban van/volt!
Paraszt nem paraszt a gyári szellőzőnek a tetejét levágtam, majd abba a fékfittingnek megfelelő méretű menetet vágtam és fékcső.
Úgymond a gyári alu szellőző mire a gumicsövet húzod ,csak egy közbetét maradt a két menet közé.
Annó jártam úgy, hogy megállt a motor. Majd hosszas fárasztó és szánalmas agyalás után rájöttem, hogy a tanktáska elnyomta a gumicsövet és a vákum fenntartotta a benzint. :)
Most ilyen nincs és igényesebb is sz.tem.
De Jani válaszolt ;)
Lacinak:
Van / volt gond.
Bowden szorul, alapjárat állító bowden egy tekerésre elpattant a rozsdától, kehelycsövek eldugulva.
Én megnézném a kuplungkosarat a belsőt ami aluból van ,hogy nincs-e beverődve. De jártam már hasonló képpen Valvoline olaj miatt is.
Minden csapnbak ez a hibája mert megszorul a müanyag kúp benne és a túl nagy nyomatékot nem viseli el az a két kis pöcök és letörik, egyébként szimering van benne. Én most csináltam meg a sajátomat egy új tengelyt esztergáltam bele + felújítókészlet és jónak tűnik!
A RES a tartalék állás, az ON amikor normál állapotban használod a gépet és a vákuum nyitja, a PRI pedig szabadon engedi a benzint. Ezt hosszú állás után célszerű használni, amikor fel akarod tölteni a karbikat. Üdv