Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ürítettem a telefonomról a fotókat. Ez talán érdekelhet Laci.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
most vettem meg a szettet alig 1 hete 57e-ért.
nemérdekel
Akit érdekel gyári 532-es lánc meg lánckerekek jó áron.

http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX-...
A csörgés gondolom a vezérműlánc és a haverja a feszítő.
Nem hinném, h olcsó lenne.
Nem is akartam hogy most nézd meg, majd csak ha ráérsz valamikor:) Az enyém is egy lengőkaros
Ma már le nem megyek a jó meleg vackomból a garagéba :)

Mit tom én. Bontott ,olyan! :) Amúgy RVF400 a hajtókar és a tárcsa is. Nem tom van -e eltérés a központi kerékfelfogatáson és a 17-18-as kerékátmérőn felül. Sz.tem a tárcsa ugyanaz.
Ha egy lengőkaros a tiéd persze.
e-bayen találtam ilyen 4 csavarosat vfr-re ami nekem kéne, csak az átmérő nem stimmel. Ami neked van az milyen méretű 220 v. 240? illetve hány csavaros? Mert több félét találtam hozzá...Évjárat függő
Vfr 400 hátsó tárcsám van itthon (minta végett). :)
Nem olyan ritka darab (89-es Honda vfr 400) Annyira nem fontos az egyediség, csak eddig nemigazán láttam hozzá ilyen fajta hátsó tárcsát mint ami nekem van, de majd még szétnézek kicsit jobban. Nagyon szépen köszi a tippeket, és ha végképp nem találok hozzá, akkor megkereslek:)
Hali.

Kellenének a pontos méretek. Belső átmérő, külső átmérő, lyuk kiosztás és ,hogy mekkorák a csavarlyukak.
Ha ez megvan akkor megkapod ezzel a mintával.
25.000 -öt. Ebben benne az anyag a vízelvágatás, a horgany és a síkolás. Vagy e-bay. Igazából annak ajánlom így ,aki nem tud másképp a motorjára szerezni tárcsát vagy nem kap ,de egyedit akar jó fékhatással.
A kínai ebayes árakkal nem akarok versenyezni. Ha nem ritka a motorod inkább keresgélj a neten hozzávalót.
Ha másképp nem megy 20/3745144

;)
Heló, a motorépítős topikban érdeklődtem egyedi féktárcsa után, és téged ajánlottak:) A kérdésem az lenne, hogy pénzügyileg mibe kerülne nekem egy 240-es tárcsa elkészíttetése, valami hasonló mintázattal. Előre is köszönöm.
Üdv, Dani
Ellenvélemény van?


Nálam most semmi különös az olajosok elcsomagolva.
Addig is nesztek hayabusa elkopott 4. fokozat.
Hali
Na még 1 vizes....
Ő az
Üdv mindenkinek egy kis segítségre lenne szükségem.Nemrég vásároltam egy gsxr1100w-t.Elöljáróban elmondom amiket már ellenőriztem szelephézagok jók,vezérműlánc+feszítő rendben ,karbisor rendben.A hibák a következők hidegen durrog és ha 1500 alá engedem az alapjáratot lánccsörgés szerű hang a blokkból ha felemelem az alapjáratot 1900-re gyönyörűen egyenletesen jár no csörgés TIPP ? Ja és magas fordulaton is tiszta hangja van.
Jani - Ne szenvedj az itthoni csótányokkal. 500-ért szép gyárias állapotúak vannak kint. Ezek pl. 1750 és 1900 Eur IRÁNYáron....
A feketét , és az tuti jó volt nem volt piszkálva 450-ért :( !
A fehér az nem túl jó és tanyán van!
Hát sajnos ez az sportgépek sorsa. Szomorú tapasztalatok alapján mondom a gépeknek nem tesz jót a minél régebbi magyarországi lét. A kóklerkodásnak nincsenek határai. Szerencsével, kitartással ki lehet fogni jót is persze, de az ritka, főleg a 15-20 éves korúak között. Nemrég én is vettem egyet, jónak tűnő áron , de kell is vele fogalkozni. Igazán milyen lesz, majd tavasszal fog kiderülni, mert eddig még nem mentem vele. Remélem, hogy örömöm is lelem majd benne. Amit írtam linkeket, melyiket vitték el: a fehéret vagy a feketét? Üdv
Van pár 1100-as alkatrészem is, csak azt elfelejtettem.
Blokk alkatrészek, lengővilla, hátsó lábtartó kompletten jobb-bal,műszerfal, központi rugóstag, kutyacsontok, kormánycsutkák.
Az a baj elég lepusztultak vannak és mindnek ki van hajtva a lelke!
Szia!
A www.kepesmotor.hu -n nézz szét, ott találtam párat.
Sok sikert!
Erről már lecsúsztam hétvégén elkelt!
Hát csörögj rájuk Azért félelemetes, milyen állapotú motorokat bontanak el...
Sziasztok.
Van pár 2004-es Bandit 1200 alkatrészem.
Pl: lábtartók, motorikus alkatrészek, ülés, idom, lámpa, gyújtás, karbi, légszűrő, fék- kuplung munkahengerek, kormánytartó, km óra.