Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korábban is volt verseny?Mikor?Legális volt?Azt hittem voltam az összesen..
A csepeli Szabadkikötő úton,kicsit korábban,az nem jó? :-))
Közületek volt valaki annó 92-ben budapesti gyorsulási versenyen a budai rakparton?
Köszönöm!
Indy szétszedtem el lehet tolni a himbát a szeleprugó kötegről ,, enged a két himba közti rugó


mint a pofon ,. EZ KIRÁLY Hali
Gratula! Szép a gép!
Szia Indy ,, Szaki a szakihoz kérdés

szelepet állitanék / korong csere / a hogy nézegetem , szerinted ki lehet tolni a himba tengelyt ? ne keljen itt mindent ki csavarnom ,meg bontanom . előre is köszi
// nem kerepel , csak 42000 után rá mérnék ,úgy is itthon vagyok betegen // taschner@citromail.hu
Szép!
Ezt szándékoztam közzétenni
Jól sikerült..
Gondoltam felrakok egy képet a motorról. Ahoz viszont hülye vagyok hogy azt a képet csatoljam előzőleg,amit szerettem volna..
Helló mindenkinek! Régóta olvasgatom ezt a fórumot.Gondoltam mivel már egy hónap is elmúlt hogy gixxer tulaj lettem,én is írok már valamit. Jó látni hogy nem csak én vagyok ilyen régi vágású, akinek bejönnek ezek régi vasak.
Én zircen vettem(cseréltem)de annál a gyereknél kb 1hónapot volt,az előző tulaj meg Szentmártonkátai de nála is voltam az alkatrészekért ami még volt hozzá.
Szia!
Ezt a motort honnan vetted? Az egyik cimborámnak pont ilyen gépe volt míg le nem cserélte pár éve egy Sv1000-re.
motort - nőt kölcsön nem adunk !
Soha többet senkinek egy körre sem!Haverom akart menni vele..persze odaadtam ment kb 30al első fékre ráhúz út szélén kicsit kavicsos volt a motor pont az útpadkára esett blokkal...
Fogyasztást most mértem kb7,7L/100km elég lightosan mentem 120-130 ahhoz képest sok szerintem,ja és nincs beállítva a karbi szinkron meg a nyáron cseréltem blokkot sajnos és a vezérlést hiába tettem a gyári jelekhez úgy nem volt jó...mindjárt dobok képeket is!
ezért javasoltam ezt a megoldást , egy // y // és kész , maga a csap becsavarozható

de ha a benya becsorog a nyitót szívó szelepeken ., akkor biztos ,hogy nem zár valamelyik tű szelep a karbikban ezt előtte orvosold, mert szar lesz a fogyasztás , ráadásul egy piros lámpánál túl folyhatnak a rossz karbik // ez végzetes is lehet//

itt meg találod motorod serviz manualját , http://www.manualedereparatie....
Huu köszi szépen srácok Én is olyanon gondolkodtam,hogy manuális és kész megállok és elzárom. 20+30ezerért biztos nem veszek akkor inkább valami átalakítóval rakok rá másét.Lehet ez a gsx 250 jó lesz de abból csak 1 cső jön ki.. max elosztom Y-nal.
Esetleg itt is próbálkozhatsz! Sokmindet vettem már itt, jó áron. Korrekt a srác!

CÍM: 6500. BAJA. KÖVIDINKA U. 4.

V. KÖRZET 10361.
TEL.: 06 -70/500 8881 ROBI Skype: Motorbontó-Baja

-MAIL: sugomotor@t-online.hu Web: www.sugomotor.hu

info@sugomotor.hu
bocsánat ho2sszu ,,,,,,,,, elnézést
Amit a huszu mond nagyon jó ,, az való bele vákumosba jó bele gsx 400 ,550 , 750 is. olcsó meg oldás ideglenesen ...........
dugózd le a vákum csövet ,ezt meg vedd meg .
http://auto-motor.vatera.hu/al...
de szerintem az úszószintet is nézd meg,..... vagy a tű szeleped nem zár rendesen ...........jó munkát taschner
http://viewitem.eim.ebay.hu/Su...
ez egy javító készlet!