Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánc: ok....okozat. Többet nem mondok

Fék.. Rendszeres probléma, hogy a főféktartály ferdén áll a kormánycsutkán és a fitting csatlakozás magasabban van ,mint a pumpa rész a tartályon belül. Ott megáll a levegő, mert az a legmagasabb pont, gondolkodj a "levegő eszével".
Próbáld ki, hogy rápumpálsz és megnyitod a csatlakozásnál (munkahenger, fékcsőfitting) a csavart! Persze csavard az egészet rongyba, hogy mikor rányitsz , ne a műszerfalad locsold telibe fékolajjal! Utána rázár. Ismét rápumpál, nyomva tartod, és rányitsz, míg ismét bepuhul és zárás. Olaj rátölt felpumpál.
Ha ezután sem megy nem tom mi lesz. Munkahengerek le és kipucol, vagy át van szakadva a főfékmunkahenger (kormányon lévő) és elengedi a nyomást. Lehet hozzá javítószettet kapni.
Én épp ezért vettem most légtelenítős csavarokat Van bennük egy + légtelenítő szelep az ilyen esetekre.
Szevasztok! Régóta nézegetem az 1100-as gsxr-eket és rájöttem hogy nekem ilyen gép kell. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mit kell nagyon megnézni ilyen motor vásárlásánál. 90-91-es évjárat körülire gondoltam. Valamint azt,hogy mi a reális ára egy vámpapíros, korának megfelelő állapotú,nem lelakott motornak.
Már légteleni tette ma féket és semmi változás!
A lánc pedig azért esett le mert BALFASZVAGYOK
már csutkára után volt állitva és ugy esett le!
Amugy meg tavaly hoztam el a mocimat de azóta nem volt cserélve lánc és lánckerék!EZEKET MOST FOGOM!
pedig fujva is volt de igy megnyult!IGYJÁRTAM SAJNOS!
Akkor annyira nem vészes a dolog. A gyári púpos virsli kerekek már száműzve lettek

Légtelenítsd a féket!

Vajon miért is esett le a lánc? Mikor volt rajta lánc, ill. lánckerék csere? Mennyire nyúlott a lánc? szakaszosan nyúlott? Milyenek a lánckerekek fogai? Mikor állítottál utoljára láncfeszességet? Szoktad fújni?
Igen hátul is elől is 17es 92es gixeré!
Kivan jukadva az olajhütőm,akkor az elsőfékem akkor fog csak ha tövig behuhzom!de a fékbetétek pedig majdnem ujjak!
Jam eg szerencsétlenistenfaszamodon lesett a lánxom mint egy rossz bicikliről és szétdarált egy két dolgot a fogaskerék deklin
vagyis a kuplunkdeklin lent tudod ahol a fogaskerék és a válto is van!
Ok, csak elég kicsi a kép és nem láttam. Akkor nem szóltam.

Futóművel? ;)

Most lehet ,hogy én vagyok hülye, de hátul 17-es kereked van?
hát mert te vagy a kiráááJ ,na megyek innen nem illik más topikját teleirkálni ostobaságokkal .
Ööööööööööö ne mszivacs ilyen nem is tudom szürőlapos vagy mi!DE TUTI NEM SZIVACS ANNYIT MÁRCSAK TUDOK
SZERINTEM!

NEkem most van egy pár problémám vele sajnos!
És a futómüvel mit lehet csin?
Ránéztem az adatlapodra. Igen külsős! Sok sikert. Ezt belülről kifelé mosd. Bár az nem szivacs?
A púpossal egy gond van. A futóműve
Ja még annyi hogy szerintem külsős mivel nincs rajta boritás!
Vagy ezt is rosszul tudom?HA IGEN AKKOR BOCS A TUDATLANÁSOMMIATT
Okés Indi! kajak okosabb lettem mint egy 5ikes!
rendelek is!
nem fényezem azt a vasat aki ismeri az Erdős Csabit az tudja miröl beszélek, verhetetlen volt akkoriban egy motor volt ami tudott jönni , az pedig az R1volt a többi mind kapott
Nekem akkor lehetett SRAD-om... Nemsokan ettek meg akkor sem, de volt 1000F meg GSX-R1100 ami elég rendesen...
a legjobb. mai napig odabasz az a gép csörgös igaz de kit érdekel
kiscsávó amiröl én beszélek, te akkor még a csörgövel játszadoztál a járókádban amikor én már aláztam a sradokat
nyújtott villával könnyű rajtolni .annak nem ugrál az eleje ,én oda állok szívesen,de csak ha 1100es,mert ha már valami big-bore kittes akkor nem .
A tiéd ellen 2szer meggondolnám, h kiálljak-e...
Főleg most a hosszabb lengőkarral. Jobban leviszi a nyomatékot...
nekem 88-as púpostevém van Én kúrvára elégedett vagyok vele!
kilátta , .
Tudom mit megy egy Hayabusa mellettem
Zx-12R ellen még nem mentem. Állok elébe!

200-ig mondjuk

Légszűrő tisztításhoz még:

Én a startautónál veszem a sparco tisztító lötyit és a sprayt (van kék és piros, kinek melyik tessék). De teljesen lényegtelen ,hogy melyik ;) Az én szűrőm is K & N , csak belsős. Nem tom a tiéd milyen. Én a belsősre esküszöm , jobban koszolódik a külsős. Esőben meg végképp nagy élmény, mikor az 1-4 henger vizet "eszik"
Mosáshoz még! Csak is szűrő mosó folyadékot használj, mert a többi baromság szétszárítja a szűrőt! Ami nem előnyös! Láttam már tusfürdővel, mosogatószerrel mosottat is...neeeee
Én átszoktam tölteni spricnis flakonba és úgy fújom rá. Hagyod állni vagy 5-10 percet, oldja, azt bő melegvizzel (én zuhany alatt szoktam) lemosod! A szívási oldallal ellentétes irányból! Tehát ne belemossuk a koszt ,hanem kifelé! Ez fontos! A kúpszűrőnél belülről szív így értelemszerűen kívülről mosom! Hagyod kiszáradni teljesen, azt utána spray (a szívó oldalról).
A pupos jobb volt
volt nekem is kihegyezett gixerem, ERDŐS féle blokkal NITRÓ nélkül, 1998-ban amikor a SRAD-ok voltak a királyok aláztam mindet, föleg mert egy 750es segédváz volt fent idomokkal , terészetesen maradt a 750es felirat is, volt ám kostolgatás, utána meg a nagy meglepődés