Fék.. Rendszeres probléma, hogy a főféktartály ferdén áll a kormánycsutkán és a fitting csatlakozás magasabban van ,mint a pumpa rész a tartályon belül. Ott megáll a levegő, mert az a legmagasabb pont, gondolkodj a "levegő eszével".
Próbáld ki, hogy rápumpálsz és megnyitod a csatlakozásnál (munkahenger, fékcsőfitting) a csavart! Persze csavard az egészet rongyba, hogy mikor rányitsz , ne a műszerfalad locsold telibe fékolajjal! Utána rázár. Ismét rápumpál, nyomva tartod, és rányitsz, míg ismét bepuhul és zárás. Olaj rátölt felpumpál.
Ha ezután sem megy nem tom mi lesz. Munkahengerek le és kipucol, vagy át van szakadva a főfékmunkahenger (kormányon lévő) és elengedi a nyomást. Lehet hozzá javítószettet kapni.
Én épp ezért vettem most légtelenítős csavarokat Van bennük egy + légtelenítő szelep az ilyen esetekre.
Szevasztok! Régóta nézegetem az 1100-as gsxr-eket és rájöttem hogy nekem ilyen gép kell. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mit kell nagyon megnézni ilyen motor vásárlásánál. 90-91-es évjárat körülire gondoltam. Valamint azt,hogy mi a reális ára egy vámpapíros, korának megfelelő állapotú,nem lelakott motornak.
Már légteleni tette ma féket és semmi változás!
A lánc pedig azért esett le mert BALFASZVAGYOK
már csutkára után volt állitva és ugy esett le!
Amugy meg tavaly hoztam el a mocimat de azóta nem volt cserélve lánc és lánckerék!EZEKET MOST FOGOM!
pedig fujva is volt de igy megnyult!IGYJÁRTAM SAJNOS!
Akkor annyira nem vészes a dolog. A gyári púpos virsli kerekek már száműzve lettek
Légtelenítsd a féket!
Vajon miért is esett le a lánc? Mikor volt rajta lánc, ill. lánckerék csere? Mennyire nyúlott a lánc? szakaszosan nyúlott? Milyenek a lánckerekek fogai? Mikor állítottál utoljára láncfeszességet? Szoktad fújni?
Igen hátul is elől is 17es 92es gixeré!
Kivan jukadva az olajhütőm,akkor az elsőfékem akkor fog csak ha tövig behuhzom!de a fékbetétek pedig majdnem ujjak!
Jam eg szerencsétlenistenfaszamodon lesett a lánxom mint egy rossz bicikliről és szétdarált egy két dolgot a fogaskerék deklin
vagyis a kuplunkdeklin lent tudod ahol a fogaskerék és a válto is van!
nem fényezem azt a vasat aki ismeri az Erdős Csabit az tudja miröl beszélek, verhetetlen volt akkoriban egy motor volt ami tudott jönni , az pedig az R1volt a többi mind kapott
Tudom mit megy egy Hayabusa mellettem
Zx-12R ellen még nem mentem. Állok elébe!
200-ig mondjuk
Légszűrő tisztításhoz még:
Én a startautónál veszem a sparco tisztító lötyit és a sprayt (van kék és piros, kinek melyik tessék). De teljesen lényegtelen ,hogy melyik ;) Az én szűrőm is K & N , csak belsős. Nem tom a tiéd milyen. Én a belsősre esküszöm , jobban koszolódik a külsős. Esőben meg végképp nagy élmény, mikor az 1-4 henger vizet "eszik"
Mosáshoz még! Csak is szűrő mosó folyadékot használj, mert a többi baromság szétszárítja a szűrőt! Ami nem előnyös! Láttam már tusfürdővel, mosogatószerrel mosottat is...neeeee
Én átszoktam tölteni spricnis flakonba és úgy fújom rá. Hagyod állni vagy 5-10 percet, oldja, azt bő melegvizzel (én zuhany alatt szoktam) lemosod! A szívási oldallal ellentétes irányból! Tehát ne belemossuk a koszt ,hanem kifelé! Ez fontos! A kúpszűrőnél belülről szív így értelemszerűen kívülről mosom! Hagyod kiszáradni teljesen, azt utána spray (a szívó oldalról).
volt nekem is kihegyezett gixerem, ERDŐS féle blokkal NITRÓ nélkül, 1998-ban amikor a SRAD-ok voltak a királyok aláztam mindet, föleg mert egy 750es segédváz volt fent idomokkal , terészetesen maradt a 750es felirat is, volt ám kostolgatás, utána meg a nagy meglepődés
Fék.. Rendszeres probléma, hogy a főféktartály ferdén áll a kormánycsutkán és a fitting csatlakozás magasabban van ,mint a pumpa rész a tartályon belül. Ott megáll a levegő, mert az a legmagasabb pont, gondolkodj a "levegő eszével".
Próbáld ki, hogy rápumpálsz és megnyitod a csatlakozásnál (munkahenger, fékcsőfitting) a csavart! Persze csavard az egészet rongyba, hogy mikor rányitsz , ne a műszerfalad locsold telibe fékolajjal! Utána rázár. Ismét rápumpál, nyomva tartod, és rányitsz, míg ismét bepuhul és zárás. Olaj rátölt felpumpál.
Ha ezután sem megy nem tom mi lesz. Munkahengerek le és kipucol, vagy át van szakadva a főfékmunkahenger (kormányon lévő) és elengedi a nyomást. Lehet hozzá javítószettet kapni.
Én épp ezért vettem most légtelenítős csavarokat Van bennük egy + légtelenítő szelep az ilyen esetekre.