Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megtudnátok mondani,mi célt szolgál a hengerfejen az összekötő cső,
Szerintem ilyen igényeid ne legyenek, hogy kimondottan ilyen színben.. Keddre meg mondom van -e.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!van egy 89' évjáratú fekete-piros 1.1-esem,bal alsó idomot keresek hozzá!
Az alábbi szín kombinációban!
Előre is köszönöm!
Köszi
1100:

86-88 Főfúvóka 130 levegőcsavar : 2 teljes fordulat
89-90 Főfúvóka 122.5 levegőcsavar : 2 teljes fordulat
91 Főfúvóka 125 levegőcsavar : 2 teljes fordulat


Legyen egy kis titok. Szűkítő kibasz, k&n szűrű 150-es fúvóka v. 160 levcsav. pedig 2,5 ford és no.1 ;)
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnékl kérni karburátor beállításban!
Minden beállítási (esetleg gyári) érték érdekel de leginkább a levegőcsavaré!
Mert idióták elálígattak mindent és már csak ez az egy hiányosság van a motoron a teljes felujjításbol .
Előre is minden segítséget köszönök.

(Egy kép félkészen a gépröl.)
Kösz!
Kérlek ne cseszd el szerencsétlen motort egy RS 250 idomzattal

Bontóba próbálkozz! A ragasztó pedig hő hatására old! Csak csinyán, mert ott ugye műanyag-műanyag hátán.
helyesírásért sorry
halihó!
Nem tudom az ezeregyes lámpálya milyen, de a 400asomon repedt a foncsor, két helyen is, nem tudom mitől, de ugy láttam mikor ki volt véve, hogy 4 darab fémcsat fogja össze a lámpát a foncsorral, levettem őket, de nem jött szét, gondolom ragasztva is van, hogy ne ázzon be... lehet valahol beszerezni, vagy keressek bontóban koplett lámpát? bár gondolkodom egy rs 250-es idomzaton, lámpával...
Nem hagyja belinkelni
Nah

http://www.scoot.bg/arhiv_na_o...(GSXR1100%20GV73
A%201991-1992).pdf
Szerintem nem, nincs külön cikkszáma ha jól látom.

http://www.scoot.bg/arhiv_na_o...(GSXR1100%20
GV73A%201991-1992).pdf
tolattyúk foglalat műanyagját lehet valahol külön venni? mert az én régi karbisoromnak az a baja kb. 2mm-t lógnak a vákuumdugattyúim
jól néz ki!
...
Karbim letudva.

A tolattyúim jól megették a foglalat műanyagját az évek alatt, kicsit lesorjáztam, már csak a levegőáramlás végett is.
Yamaha v-max tűket kidobtam, visszatettem a gyáriakat, legnagyobb kiemeléssel + alátéttel. A stage tűkre rá sem merek gondolni
Átmosva, kitakarítva, tömítések kicserélve, fúvókák, kehelycső dörzsárazva....

Van különbség
A barom...
GSX-R1100-as felnik eladók!
Ment a lista a mail cimedre
minimálisan tányéros a 12es tárcsája, de az a 320as is 12-esé csak 2005 elötti évjárat, tehát egy az egyben fel lehetrakni, a távtartók miatt igaz hogy ki kell venni a kereket is de ez már az én gondom, hosszabb csavar oszt mehet fel a nyereg. a fékhatás brutálisan változik, de ezt te is pontosan tudod.
Ok.

De a tárcsa ugyanabban a síkban fut? Nem vágom a zx-12 r tárcsát, hogy most sík vagy domború. Ha ez passz ,akkor a többivel semmi gond. Meg ugye kell 4 hosszabb csavar
Én nem szeretem a gyáriakat. Én CBR 400 asét tettem fel
Még pihen ,én tul nyaloka vagyok hogy ilyen idöbe motorozzak,
Bár már rohadtul kiváncsi vagyok milyen lett az uj kormánnyal ...
Majd akkor kiderül hogy jo ez a tükör vagy sem
üdv a moci zx12r 2006-os évjárat, gyárilag 300as tárcsákkal radiális féknyereggel, mivel a 320as tárcsát raknám fel amit fel kéne szabályozni 1 cm-es távtartóra lenne szükségem. méreteket majd személyesen, (lehet tudok kölcsön mintát szerezni), ha belefér a budzsébe akkor lehet hogy fel is kéne csipkézni a tárcsákat, meglátjuk a számodat elmentettem jövö héten jelentkezem. üdv