Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit!
Egyébként a váz is szinte ugyanaz kisebb módosításokkal mint pl: (segédváz hosszabb, telófelfogatás fix, lengővilla hosszabb, tengelye más)
köszi
Igen a légszűrőházat át tudod cserélni
Várjuk Jani 1100-et ;)
Meg tudná valaki nekem mondani, hogy a váz mennyiben tér el 89-ben kiadott 11-es a 92-ben gyártottétól. Az érdekelne igazából, hogy a levegőszűrőház külseje ugyan az-e tudom hogy mások a levegőszűrők és azt is, hogy a a 89-esnek ovális nyílása van a karburátor sor felől a 92-esnek pedig körkörös. Tehát hely és felfogatás szempontjából csereszabatos-e a két légszűrőház?
Úgy néz ki hogy lesz idom,találtam!Fejidom,két oldalsó,két alsó tizenötezer ft,csak még szombaton megyek megnézni!De azért köszönöm szépen!
Köszi, csk érdeklődtem, mert én sem vágom, de nem is akarom kitolni a tiltáshatárt, többet ér nekem a gép.
Ez ííígy van , szerintem előbb széthullanak a mostani gépek... azokban még megvolt az igazi varázs, most meg lanna fel sem kell ülnöd rá, hogy motorozhass , nekem az a motorozás varázsa, ha foglalkoznom kell vele, kicsit bírkóznom, és él alattam.... persze örülnék ha hozzámvágnának egy K9-est, de ezek már nem adják át az igazi fíílinget
Majd ha egy k-5 gixer 12 évessen kibirja, hogy gumi füst közben szét ég a sebring dob na az igen.Ja és az öreg gixer az lég-olajos!
Kösz.A 90-es éveknél nekem is megállt az idő.Akkor még a zxr az zxr volt zzr pedig zzr,ugyan így a gsxr vagy sorolhatnám.Minden motornak megvolt a maga egyedisége.Most meg ha max két évente nem adnak ki új vasat,új "disajnal"akkor elavultnak mondják.Ja, meg a 200 lovak,viszik mint a cukrot.150 ló szerintem bőven elég ezekre a szar traffis utakra,meg az elektronizált öreglányok kőzé.
Még keresés alatt...
Őőő ez egy gyújtás elektronika

Bocs, ha túl okos voltam

Cikszám alapján próbáld beazonosítani valahogy a gyártónál. Tudom, kettőt és könnyebbet. Nem vagyok jártas az elektronikában. Mondhatom azt is ,hogy vedd meg ,tedd fel, azt lesz ami lesz
CBR 900-ra is remekül passzol a 600-as elektronikája, mindaddig amíg nem a dugó helyezi vissza a szelepet a szelepülékbe
(tágabb a tiltás határ). Én ilyenekkel nem szórakozom. Inkább told el a jeladód, ha nagyon a gyújtást akarod babráli... de nem mondtam semmit
1. Mindenkinek más a mércéje , de az ízléstelen giccses szart szerintem bárki észreveszi.
2. Nem nehéz egy olyannal szemben, ki az adatlapjára egy fotót sem volt képes feltölteni.
Még egy kis okoskodás. Voltam Mariborban... Megsúgom: Ugyanabból a csapból "folyik" a castrol, mint a valvolnie. De tagadjuk!
Bár gondolom ez a megállapítás is hosszas kutató munka után fogalmazódott meg benned.
3. Villanyújtás.
Remélem láthatom egy igényes munkádat! Pl. egy villanyújtást, hol avival le tudsz varni , vetemedés nélkül egy villát, úgy ,hogy ne csavarodjon, s utána még síkban is fusson az első tengellyel. Hogy hogy készítesz hozzá sablont, hogy polírozod fel.
Vagy legalább valami ilyen szintű "igénytelenséget". Várom a képeket ;) Vagy esetleg szívesen kinézhetnél ,majd egy talinkra a gépeddel ;)
Innováci, Eolúció és a többi PR maszlag miatt... tudod "fejlődés" ;)
Bár az én képzeletbeli garázsomban 95 után gyártott motorok már nem is állnának ;) Tény, hogy eljárt felettük az idő, persze ez is nézőpont kérdése. Kinek , mi.
Meg manapság meg sem érné már ilyen motorokat gyártani a gyáraknak ;) Nézz meg egy új hulladék autót is vagy egy régit, hol még volt krómozott lökhárító, krómdíszek, részletek... most mi van? Egybeöntött unndormány műanyag lökös, nem beszélve arról ,ha a legtöbb új autóról leveszem a logót a lámpákat, lököst, szinte ugyanazt a gömbölyded moslék, férfiatlan szart kapjuk, s már azt sem tudjuk vajon ez opel, vagy wv esetleg seat vagy audi? Kicsit így vagyok a gixxere is. Pl. a váz, mint az egyediség szimbóluma.
Lehet ,hogy ezért is járok 30 éves kocsikkal ;) Nem érdekel az új = átlag, meg nem azt hozza ami nekem fontos!

u.i.: Jó az övcsattod Pedró
Miért is
azthiszed te vagy a legjobbízlésű faszagyerek vagy mi
okoskodsz itt mint valaki, de a motorodba belerakod a legszarabb olajat( valvoline pfffffffffffffff)
na meg az a villanyújtás is kb annyira igénytelen mint amiket itt fikázol
Facom, nem jóa link, de már bezártam:(
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

esetleg tud valaki erről mondani valami érdemlegeset?
Sziasztok

Az idei első jobb motorozás!
Kösz.A lángnyelves tényleg undormány.A matt fekete az igen,az enyém is matt.Ha tényleg olyan tutti akkor a gyár miért nem adta ki ilyennel valamelyik szériát?Elvégre már vagy 25 éve gyártanak lég-olajos blokkot.Tudhatnak róla egy-s mást.vagy csak kitaláltak egy jó receptet, és azt nyomatták amíg a környezetvédelmi szabályok bele nem köptek a fincsi kis levesükbe.Habár a furatokat oda rakták.Még a gsx 1400 sem jött ki komolyabb fejlesztéssel az injektort kivéve.
Előre is köszönöm Indy!Csak nem szeretnék még fényezésre is költeni!
Szegény motorok. Ha az ízléstelenség fájna

A kék fehér még v.hogy.
Az olajkör áramlásást lehet vele "javítani". Egyesek esküsznek rá, de mivel nekem gyári az idom, így eleve ott a rögzítés. Nem izgat.
Csak eddig motorozni és nem tovább!