Meg tudná valaki nekem mondani, hogy a váz mennyiben tér el 89-ben kiadott 11-es a 92-ben gyártottétól. Az érdekelne igazából, hogy a levegőszűrőház külseje ugyan az-e tudom hogy mások a levegőszűrők és azt is, hogy a a 89-esnek ovális nyílása van a karburátor sor felől a 92-esnek pedig körkörös. Tehát hely és felfogatás szempontjából csereszabatos-e a két légszűrőház?
Ez ííígy van , szerintem előbb széthullanak a mostani gépek... azokban még megvolt az igazi varázs, most meg lanna fel sem kell ülnöd rá, hogy motorozhass , nekem az a motorozás varázsa, ha foglalkoznom kell vele, kicsit bírkóznom, és él alattam.... persze örülnék ha hozzámvágnának egy K9-est, de ezek már nem adják át az igazi fíílinget
Kösz.A 90-es éveknél nekem is megállt az idő.Akkor még a zxr az zxr volt zzr pedig zzr,ugyan így a gsxr vagy sorolhatnám.Minden motornak megvolt a maga egyedisége.Most meg ha max két évente nem adnak ki új vasat,új "disajnal"akkor elavultnak mondják.Ja, meg a 200 lovak,viszik mint a cukrot.150 ló szerintem bőven elég ezekre a szar traffis utakra,meg az elektronizált öreglányok kőzé.
Cikszám alapján próbáld beazonosítani valahogy a gyártónál. Tudom, kettőt és könnyebbet. Nem vagyok jártas az elektronikában. Mondhatom azt is ,hogy vedd meg ,tedd fel, azt lesz ami lesz
CBR 900-ra is remekül passzol a 600-as elektronikája, mindaddig amíg nem a dugó helyezi vissza a szelepet a szelepülékbe
(tágabb a tiltás határ). Én ilyenekkel nem szórakozom. Inkább told el a jeladód, ha nagyon a gyújtást akarod babráli... de nem mondtam semmit
1. Mindenkinek más a mércéje , de az ízléstelen giccses szart szerintem bárki észreveszi.
2. Nem nehéz egy olyannal szemben, ki az adatlapjára egy fotót sem volt képes feltölteni.
Még egy kis okoskodás. Voltam Mariborban... Megsúgom: Ugyanabból a csapból "folyik" a castrol, mint a valvolnie. De tagadjuk!
Bár gondolom ez a megállapítás is hosszas kutató munka után fogalmazódott meg benned.
3. Villanyújtás.
Remélem láthatom egy igényes munkádat! Pl. egy villanyújtást, hol avival le tudsz varni , vetemedés nélkül egy villát, úgy ,hogy ne csavarodjon, s utána még síkban is fusson az első tengellyel. Hogy hogy készítesz hozzá sablont, hogy polírozod fel.
Vagy legalább valami ilyen szintű "igénytelenséget". Várom a képeket ;) Vagy esetleg szívesen kinézhetnél ,majd egy talinkra a gépeddel ;)
Innováci, Eolúció és a többi PR maszlag miatt... tudod "fejlődés" ;)
Bár az én képzeletbeli garázsomban 95 után gyártott motorok már nem is állnának ;) Tény, hogy eljárt felettük az idő, persze ez is nézőpont kérdése. Kinek , mi.
Meg manapság meg sem érné már ilyen motorokat gyártani a gyáraknak ;) Nézz meg egy új hulladék autót is vagy egy régit, hol még volt krómozott lökhárító, krómdíszek, részletek... most mi van? Egybeöntött unndormány műanyag lökös, nem beszélve arról ,ha a legtöbb új autóról leveszem a logót a lámpákat, lököst, szinte ugyanazt a gömbölyded moslék, férfiatlan szart kapjuk, s már azt sem tudjuk vajon ez opel, vagy wv esetleg seat vagy audi? Kicsit így vagyok a gixxere is. Pl. a váz, mint az egyediség szimbóluma.
Lehet ,hogy ezért is járok 30 éves kocsikkal ;) Nem érdekel az új = átlag, meg nem azt hozza ami nekem fontos!
Miért is
azthiszed te vagy a legjobbízlésű faszagyerek vagy mi
okoskodsz itt mint valaki, de a motorodba belerakod a legszarabb olajat( valvoline pfffffffffffffff)
na meg az a villanyújtás is kb annyira igénytelen mint amiket itt fikázol
Kösz.A lángnyelves tényleg undormány.A matt fekete az igen,az enyém is matt.Ha tényleg olyan tutti akkor a gyár miért nem adta ki ilyennel valamelyik szériát?Elvégre már vagy 25 éve gyártanak lég-olajos blokkot.Tudhatnak róla egy-s mást.vagy csak kitaláltak egy jó receptet, és azt nyomatták amíg a környezetvédelmi szabályok bele nem köptek a fincsi kis levesükbe.Habár a furatokat oda rakták.Még a gsx 1400 sem jött ki komolyabb fejlesztéssel az injektort kivéve.
Egyébként a váz is szinte ugyanaz kisebb módosításokkal mint pl: (segédváz hosszabb, telófelfogatás fix, lengővilla hosszabb, tengelye más)