Szia Indy
Emlékszem hogy beszéltünk amikor a Lengyeleknél voltam
Csak az a baj hogy nem igazán hogy miröl,nem voltam szomjas már..
De visszahivtalak mert láttam hogy kerestél
Az még megvan hogy olajügyben beszéltünk..de nagyon más nincs
Megtennéd hogy küldesz egy e-mailt hogy mi kellene pontosan!?
Ülés ügyben mi a helyzet? Ja és ha minden igaz lesz Motulom is!
A használttal (vagy túltárolt újjal) az a baj, hogy szinte mindegyik kemény és SOKKAL rosszabbul tapadnak, nehezen melegszenek fel. Persze ezt nem mindig érezni, ha nincs viszonyitási alapod. Használtat veszel le, használtat teszel fel. Ugyanolyan szar. Ha ráteszel egy pár ZSIR UJJ FRISS vajpuhát, meg fogsz döbbenni. Mintha egy teljesen más motoron ülnél... A márka szinte mellékes, a motorozási stilustól függ kinek melyik jön be. Nekem a Conti teljesen jó, nem vagyok közúton vesedonor
Mellesleg van egy vadi új első utcai bridgestone-om (120-as) és egy pár körös puha slick hátsóm eladó (190-es).
Rámegy az 5,5 colra a 190 ,igaz a lánc és a féktartó konzol között 0,5 - 0,5 mm marad ;) Ami nem egészséges.
A mostani rudamat épp ezért nem csak 8 cm-rel hosszabbra csináltam a villa miatt, hanem kijjebb is fut a keréktől 5mm-el a gyárihoz képest.
Nekem 190-est nagyon összehúzta (egyébként jobban elfért mint a 180-as) a 180-as nálam éppen súrolja a sárvédőt, mig a régi 190-es meg se közelítette. Nálam mondjuk TL 1000 felni van hátul. Egyébként nagyon jó használt gumikat lehet kapni pl mezőberényben én oda szoktam járni. 2 éve vettem ott egy komplett garnitúra Briddgestone Bt020-ast 25ezer forintért 90%-osan (szöglukasak voltak, javítva) azóta is bírja. És ott van rá garancia is.
Hát én is egy 190est szeretnék felrakatni de félek nem e lesz tul nagy ezért inkább a 180snál maradok!Vagy beférne szerinted az 190es?
És igen inkább a közepe fogy mint az oldala
FIATALSÁG BOLONDSÁG
Continental Road Attack ,bár én hátul 190. Sokan szidják, hogy kemény, de nem is pályázok vele, nem égetek gumit. De így is 3 - 4 hátsó fogy el amíg egy első kitart.
Ár / érték viszonyba én ezt ajánlom.
A használt gumiktól én rosszul vagyok. Vagy szerezz pályagumit, minek az oldala van legyalázva. Gondolom nálad is a közepe fogy inkább XD
Köszi a tanácsot!Még a munkahengert nem néztem meg de lehete átvanszakadva!Na majd kiderül%MÉGJOHOGYVANNAK ILYEN ÖREGRÓKÁK AKIKTŐL LEHET TANULNI!
A következő kérdésem pedig hogy milyen gumit tegyek fel hátra,mert most 170es van és már lehámoztam kicsit
És mennyi az általános nyomásérték!?Menniyt fujjak előre,és hátra?
Én lassan egy éve vettem egy 88as 1100-as gixert és NEM BÁNTAM MEG!Igaz most rákell költenem a kopoalkatrészekhez de leszarom!MELYIKRE NEM KELL KÖLTENI?
Ugyhogy én bátran ajánlom!DE LÉG-OLAJASAT VEGYÉL NE VIZESET!
AZ OLAJOSOK JOBBAK!
üdv
Minden motor zsákbamacska. Most megnyugtattalak
Én mindig gányolás nyomokat keresek, hogy néznek ki a csavar fejek, az elektronika, sok mindenre lehet következtetni ezekből. Ha sok ilyen dolgot látok, lehet ,hogy gyári a gép, nálam nem begyere. (Pár fotó :S) Minél gyáribb legyen számomra! Akkor legalább látszik, hogy nem basztatták. Ritka az ilyen. Főleg 20 év után. Motorikusan nem lehet rájuk panasz! Csörög, zörög, de mennek ;)
Emlékszem hogy beszéltünk amikor a Lengyeleknél voltam
Csak az a baj hogy nem igazán hogy miröl,nem voltam szomjas már..
De visszahivtalak mert láttam hogy kerestél
Az még megvan hogy olajügyben beszéltünk..de nagyon más nincs
Megtennéd hogy küldesz egy e-mailt hogy mi kellene pontosan!?
Ülés ügyben mi a helyzet? Ja és ha minden igaz lesz Motulom is!
Ugylátom innen is rendelnem kellesz!
Valami jó árat irj nehogyleforduljak a székről!
Mellesleg van egy vadi új első utcai bridgestone-om (120-as) és egy pár körös puha slick hátsóm eladó (190-es).
én a 6" ra is sokszor 180 t rakok kanyarban kezesebb!
Rámegy az 5,5 colra a 190 ,igaz a lánc és a féktartó konzol között 0,5 - 0,5 mm marad ;) Ami nem egészséges.
A mostani rudamat épp ezért nem csak 8 cm-rel hosszabbra csináltam a villa miatt, hanem kijjebb is fut a keréktől 5mm-el a gyárihoz képest.
És igen inkább a közepe fogy mint az oldala
FIATALSÁG BOLONDSÁG
Continental Road Attack ,bár én hátul 190. Sokan szidják, hogy kemény, de nem is pályázok vele, nem égetek gumit. De így is 3 - 4 hátsó fogy el amíg egy első kitart.
Ár / érték viszonyba én ezt ajánlom.
A használt gumiktól én rosszul vagyok. Vagy szerezz pályagumit, minek az oldala van legyalázva. Gondolom nálad is a közepe fogy inkább XD
Elől 2.2 hátul 2.5 bar
A következő kérdésem pedig hogy milyen gumit tegyek fel hátra,mert most 170es van és már lehámoztam kicsit
És mennyi az általános nyomásérték!?Menniyt fujjak előre,és hátra?
Ugyhogy én bátran ajánlom!DE LÉG-OLAJASAT VEGYÉL NE VIZESET!
AZ OLAJOSOK JOBBAK!
üdv
Minden motor zsákbamacska. Most megnyugtattalak
Én mindig gányolás nyomokat keresek, hogy néznek ki a csavar fejek, az elektronika, sok mindenre lehet következtetni ezekből. Ha sok ilyen dolgot látok, lehet ,hogy gyári a gép, nálam nem begyere. (Pár fotó :S) Minél gyáribb legyen számomra! Akkor legalább látszik, hogy nem basztatták. Ritka az ilyen. Főleg 20 év után. Motorikusan nem lehet rájuk panasz! Csörög, zörög, de mennek ;)