Hmm... azért gondoltam a több felfogatásra, de igazából a deklit féltem, mivel az kilóg, főleg jobb oldalt, ott biztosan kap valamit, ha mást nem, egy laposvasat, hogy legalább csúszásnál ne lyukadjon ki.
Sziasztok. Volna egz nagy kerdesem. Van egy 89-es 110-esem es vettem ra proba kepp egy 2003-as 1200 banditra valo karbisort (teljesen csereszabatos mar ami a felfogatast illeti) gyönyörü alapjarat es kb 5000-ig brutalisan veszi a fordulatot de utana lefullad (tul sokat kap szerintem) probaltuk a subertüknel lentebb- fentebb allitani illetve a levegocsavart 3, 5- kb 7-ig tekergetni es csak aprobb valtozasok voltak ( kipörgesi maximum 3500-5000). Probalt e mar hasonlo hazasitast valaki veghezvinni? illetve van e valakinek valami hasznalhato ötlete (igy latatlanban ammenyire lehetseges). Elöre is köszönöm
Nézz meg egy pályanap után pár csúszott motort. Sokszor bukógombával sokkal nagyobb a kár, mint nélküle. Nekem is van fent, de leveszem. Sima csúszásnál "csak" az idom sérülne, bukógomba meg szakitja a blokkot, vázat.
Tisztelt hozzáértők , korábban már agyaltam rajta, de most új dolog ugrott be. Na szóval bukógombát akarok rakni a gépre, és addig oké, hogy a blokkfelfogatásokhoz csinálok egy "keretet, vagy tartót" de mi lenne ha azt hozzárögzíteném a hengerfejnél lévő két furathoz... az eredeti - csak a felfogatásokra csvarozom a vasat - kicsit kevésnek tartom, de védelem nélkül nem merem kivini idén pályára. Bármilyen más hasznos ötletet is szívesen fogadok
Jut eszembe, van egy új légszűrőbetétem, ha valaki cserélni akarja a szezonra. A yoshi miatt K/N van benne, nekem így felesleges.
/hol van ezen a billentyűzeten az "and" jel?/
A picsát három nap alatt.Csak anélkül jártatom a szám,hogy körül néznék. Valamiért úgy emlékeztem,hogy nem tudom kiszedni a felső csavart.Minden ment pik-pakk,ahogy írtátok.Szánom bánom a hülyeségemet.Én csíkos hátú kismalac bocsánatot kérek az öreg vadkanoktól,hogy ilyen alap dologgal igénybe vettem hatalmas szellemi kapacitásukat Én vétkem én vétkem én igen nagy vétkem
Sziasztok,van két eladó SHOEI XR1000 SUZUKI sisakom.A sötét "L"-es,a világos "XS"-es,mindkettő újszerű állapotú.Mindegyik ára 47.000Ft.Ha valakit érdekel üzenjen vagy hívjon. Balázs, 20/9220880
Köszönöm a tanácsokat. Eddig sikerült eljutnom,de a felső csavart nem sikerült kitekernem a váznyúlványtól Több oda figyeléssel áthidaljuk ezt a kis problémát.Amúgy meg itt a jó idő,nyeregbe magyar!
Első ülés le..
de ha kulturáltan akarod akkor mind a két oldalidom le.
Akku ki, utána a konzolja - oldalt kell figyelni az elektronikai szir szarokra ,hogy ne ránts vele együtt ki őket - majd négy csavar és hátrafelé kihúzod. Ahogy Luxvor írta.
K&N szűrő.... Adnak hozzá szűkítőket is ;) A legnagyobbat bele és fúvókázd hozzá a karbit ;)
Hello.Egy kis segitséget kérek. hogy tudom kicserélni a légszűrőt?
Vagy tudnátok sport légszűrőt ajánlani,ami nem ránt magába az első 100 KM -en egy talicska port .Előre is kössz
/hol van ezen a billentyűzeten az "and" jel?/
Ne légy ilyen kis izé!
Szívjuk a véred, ennyi. Szokj hozzá! Ha valami van szólj. Először én is pislogtam , hogy ezt gyárilag ilyen hülyén találták ki?
de ha kulturáltan akarod akkor mind a két oldalidom le.
Akku ki, utána a konzolja - oldalt kell figyelni az elektronikai szir szarokra ,hogy ne ránts vele együtt ki őket - majd négy csavar és hátrafelé kihúzod. Ahogy Luxvor írta.
K&N szűrő.... Adnak hozzá szűkítőket is ;) A legnagyobbat bele és fúvókázd hozzá a karbit ;)
Vagy tudnátok sport légszűrőt ajánlani,ami nem ránt magába az első 100 KM -en egy talicska port .Előre is kössz
Nem ez nem a Zolitól van! Ez annál jobb állapotú más forrás!
Ebből lesz a Wiseco szettes racing blokk.