Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi gond, de nem felejtettem ;)

Motorod?

Amúgy, ha nagyon "zavar" a tükör. Akkor lehet venni a kuplung és fékmunkahenger félköríves szorítóöntvénye (amin átmegy a két csavar) helyett olyat, amiben benne van a tükör menet foglalat. Abba pedig két tetszőleges tükör, mi neked tetszik. A fejidomot meg rögzíted a konzolhoz 2-2 stiftel a tükör felfogatás helyén :)

kb. 1 hónap múlva indítom ,addig ráér az oil. , de várom a listát ;)
Most hogy olajrol beszéltünk.....most ugrott be hogy igértem neked egy olaj listát ...
Igérem hétfön potolom!
Akkor még tudnám ajánlani a Repsol MOTO SINTETICO 4T 10W40
vagy Castrol Act-Evo X-tra 4T 10W-40
Nekem ezzel az olajjal nagyon rossz tapasztalataim vannak én 2000km után lecseréltem. Csörgött vele mint az állat és ebből ette a legtöbbet.
Jahh.. olaj: Valvoline félszintetikus 10W/40
Hali.

Látnom kéne a motort, de megoldható ;)

20/3745144
Most van benne 72.000 km... de szerintem jó az száznak is
Köszi

Én 6 éve vettem a gépet, még gyári fénnyel. Arany, piros, fekete tigriscsíkos, csak sajnos volt egy baleset. Átpaszíroztak egy kerítésen.
Akkor 30.000 km-el. (Bár szerintem biztos elvolt tekerve ;) ). Próbáltam nem szar gsxr 1.1-et szerezni, sokat megnéztem. 90 előtti szóba sem jöhetett, se nem a vizes! Az utolsó légolajos kellett, az indokokat tudjuk miért ;) Mondjuk úgy, hogy egy "gyűjtőé" volt ,kinek sok másik motorja is volt mellett, így nem ez volt a főöszvér. Csak túl sok lett neki a játékszerekből és szerencsére megvált tőle. Rohantam a foglalóval.

A blokkom még sosem volt kiszedve ,elnézve a jeleket. Én vettem most először ki. A szokásos szervizektől eltekintve különösebb módosításon nem esett át a gép, ami jellegében érintené. Szeretem a gyári kinézetet, csak a saját ízlésem szerint értelmezve.
Nem írok listát, mi lett átvariálva a képek szerintem sok mindent elárulnak.

Jelen pillanatban már szigorúan hobby motor lesz, mert sajnálom már utcára vinni, max hétvégi motorozás. Meg félek a barmoktól. Ha megtörik, ilyet nem tolok ki újra egy kereskedésből.

Hétköznapra van egy FJ 1200 esem
Sajnos még nem. Jövőre van betervezve egy wiseco big kit.
Akkor komplett blokk szét. Hajtó, nyugvókar csapágyazás. Egyenlőre most csak a hengerfej lett rendbe téve.
Azért lehet becsapós talán, mert a gyári "hűtő" bordák a blokk oldalán felettek csiszolva. Talán így vizuálisan kicsit nagyobbnak hat a blokk.
+ még egy yoshi titánrendszerre hajtok..
csö, egyik cimbim mondta hogy te foglalkozol féktárcsa szabályzással is, van nekem egy 320as tárcsám zx12-re, fel kéne szabályozni, és egy kis közbetétet gyártani távtartónak a féknyergekhez (4db) megoldható lenne aluból:?
Ejha, nagyon ütős lett, gratula hozzá
Ja majd elfelejtettem. Te milyen olajat szoktál bele rakni?
Nagyon fasza lett!
Megkérdezhetem, hogy miket kellet rajta csinálni, milyen állapotú volt a blokk és Kb. mennyi km volt benne?
Aztaaaa, de zsír gép lesz. Big-bore kit ment bele?
Ment nélküled is Jani!

Mond nekem is ,hogy faszagyerek vagyok! Lécci lécci
Ja, mert a régi 1100-ét adták ,én meg nem néztem

én is pont így jártam legutóbb!
Most akartam összefűzni a blokkot és az új vezérműlánc 3 szemmel rövidebb ...Wááááááá
Reggel hívom a bótot
Szép.
Találtam egy egész fasza oldalt ahol találtok rengeteg robbantott ábrát elég sok motorhoz gyártó évjárat és típus szerint . Nézzétek meg hasznos lehet.
http://www.mrcycles.com/fiche_...
Ez volt az első festés, de sajnos a megfelelő alapozás teljes hiánya miatt berepedezett és újra kellett fújni. , de ez sokkal jobb lett. szerintem legalább is. Csak azt sajnálom, hogy nem vettem előtte gyári idom sort. mert ez utángyártott
majd töltök fel jobbakat csak egyenlőre csak telefonnal tudtam lefotózni.
biztos igényes, bár nem látom, mert kicsi a felbontás

Bár nekem furi ...persze nekem minden az, mi nem lakk fekete.