Amúgy, ha nagyon "zavar" a tükör. Akkor lehet venni a kuplung és fékmunkahenger félköríves szorítóöntvénye (amin átmegy a két csavar) helyett olyat, amiben benne van a tükör menet foglalat. Abba pedig két tetszőleges tükör, mi neked tetszik. A fejidomot meg rögzíted a konzolhoz 2-2 stiftel a tükör felfogatás helyén :)
kb. 1 hónap múlva indítom ,addig ráér az oil. , de várom a listát ;)
Én 6 éve vettem a gépet, még gyári fénnyel. Arany, piros, fekete tigriscsíkos, csak sajnos volt egy baleset. Átpaszíroztak egy kerítésen.
Akkor 30.000 km-el. (Bár szerintem biztos elvolt tekerve ;) ). Próbáltam nem szar gsxr 1.1-et szerezni, sokat megnéztem. 90 előtti szóba sem jöhetett, se nem a vizes! Az utolsó légolajos kellett, az indokokat tudjuk miért ;) Mondjuk úgy, hogy egy "gyűjtőé" volt ,kinek sok másik motorja is volt mellett, így nem ez volt a főöszvér. Csak túl sok lett neki a játékszerekből és szerencsére megvált tőle. Rohantam a foglalóval.
A blokkom még sosem volt kiszedve ,elnézve a jeleket. Én vettem most először ki. A szokásos szervizektől eltekintve különösebb módosításon nem esett át a gép, ami jellegében érintené. Szeretem a gyári kinézetet, csak a saját ízlésem szerint értelmezve.
Nem írok listát, mi lett átvariálva a képek szerintem sok mindent elárulnak.
Jelen pillanatban már szigorúan hobby motor lesz, mert sajnálom már utcára vinni, max hétvégi motorozás. Meg félek a barmoktól. Ha megtörik, ilyet nem tolok ki újra egy kereskedésből.
Sajnos még nem. Jövőre van betervezve egy wiseco big kit.
Akkor komplett blokk szét. Hajtó, nyugvókar csapágyazás. Egyenlőre most csak a hengerfej lett rendbe téve.
Azért lehet becsapós talán, mert a gyári "hűtő" bordák a blokk oldalán felettek csiszolva. Talán így vizuálisan kicsit nagyobbnak hat a blokk.
+ még egy yoshi titánrendszerre hajtok..
csö, egyik cimbim mondta hogy te foglalkozol féktárcsa szabályzással is, van nekem egy 320as tárcsám zx12-re, fel kéne szabályozni, és egy kis közbetétet gyártani távtartónak a féknyergekhez (4db) megoldható lenne aluból:?
Találtam egy egész fasza oldalt ahol találtok rengeteg robbantott ábrát elég sok motorhoz gyártó évjárat és típus szerint . Nézzétek meg hasznos lehet. http://www.mrcycles.com/fiche_...
Ez volt az első festés, de sajnos a megfelelő alapozás teljes hiánya miatt berepedezett és újra kellett fújni. , de ez sokkal jobb lett. szerintem legalább is. Csak azt sajnálom, hogy nem vettem előtte gyári idom sort. mert ez utángyártott
Motorod?
Amúgy, ha nagyon "zavar" a tükör. Akkor lehet venni a kuplung és fékmunkahenger félköríves szorítóöntvénye (amin átmegy a két csavar) helyett olyat, amiben benne van a tükör menet foglalat. Abba pedig két tetszőleges tükör, mi neked tetszik. A fejidomot meg rögzíted a konzolhoz 2-2 stiftel a tükör felfogatás helyén :)
kb. 1 hónap múlva indítom ,addig ráér az oil. , de várom a listát ;)