Ma végleg befejeztem a legutolsó simitásokat is. Már ,csak két csomag lánc kell és egy műszaki, mert pont 3 napja járt le.
Bekerültek az alu kerék távtartók. Sz.tem jóval szebbek, mint a gyári + szebben és átgondoltabban találtam ki. Főleg az első keréktengelynél lévőt, hol rá is takar a tengelyre a kúp "szoknyája".
Készítettem még egy láncvédőt, ezt ég fel kell polírozni.
De most már talpon. Jár, megy, minden rendben ,csak az anyagiakat kell előteremteni a maradékhoz.
Igen volt előzmény, már nem volt az igazi, de még nem is nézett ki olyan túl szarul tavasszal akartam cserélni. Megjárta már Erdélyt, Montenegrót, Szlovákiát, szóval elég viseltes volt!
Nagy mákom volt mert akkor mentem haza a szülőkhöz és az asszonyt követtem kb 80-nal 4-5 alkalommal elszakadt a cérna és vertem neki ahogy kell aztán bevártam, de semmi baj nem volt. Pont amikor indultunk haza 1-es nagy gáz - durranás és felpörög a motor azt hittem kidobta a sebességt (bár nem csinált még ilyet)
Megálllatm és akkor tünt fel, hogy lánc nuku. Szépen kifűzte magát nem vert szét semmit! Nagy mák volt. Nem kellett csak 50 métert tolni és semmi rombolás.
Én még várom az idei év motorozásást. Gyűjtök 2 csomag 530-as láncra XD.
Nálam amúgy egy cseh lánc vált be, egy barátom ajánlásával kik szöcskéket gyártanak, hayabusa és más egyéb blokkokkal. RK-t, D.i.d. -t a versenyek után rendszeresen cserélték. Én is használtam mind kettőt, majd kipróbáltam az 530-as X gyűrűs CZ láncot. Nálam bevált!
Ezt a gépet láttam múlt évben nyáron Szolnokon az agip kúton, mikor (gondolom) az előző gazdija túrázás keretében épp ott megpihentek.
Nem mentem oda dumálni, mert siettem, de a motort megjegyeztem! ;) Klassz! Jó választás.
Az is biztos fasza lesz.Bár nekem eredetiben tetszik a legjobban,ránézett az ember és tudta hogy egy túragép,nem mint a maiak. Nem tudják eldönteni hogy túrasport vagy sporttúra vagy mi a kutya fasza. De az se baj ha azt is sajnálni fogod és építesz egy másikat,másikat ,másikat...........
Én is ettől félek a legjobban. Nem lesz napi használatban :)
Ünnepi motor lesz. Napi használatra építem az Fj 1200-t.
Bár sok köze nem lesz az eredeti külsejéhez :)
Meg építek egy 83-as Honda VT 250-f-et páromnak. Az első valamire való motorom volt. A mai napig imádom, csak hát nekem már gyenge. Kapott egy RVF 400 lengővillát egy VFR 400 kereket hátra, előre egy Yamaha TZR 250 fordított telót egy CBR 400 kerékkel (ha minden igaz). Itt tartok most. Ezek a saját "projectek". A yamaha tavaszra kész ;)
Szia
Valoszinüleg megyek hozzád egy nagyobb "szervizre" mint tavaj összel.
Lánckerék csere mind a 2db, hátso rugostagot is meg kéne gyogyitani.
És még egy két aproság..
Sakto
Bekerültek az alu kerék távtartók. Sz.tem jóval szebbek, mint a gyári + szebben és átgondoltabban találtam ki. Főleg az első keréktengelynél lévőt, hol rá is takar a tengelyre a kúp "szoknyája".
Készítettem még egy láncvédőt, ezt ég fel kell polírozni.
De most már talpon. Jár, megy, minden rendben ,csak az anyagiakat kell előteremteni a maradékhoz.