Sziasztok! 1988 as 750 es Gsxr -emen ki van kopva a karbim,milyen karbi kompatibilis vele,mit tudnék rárakni helyette mert a bele való gyári cuccok ökör árak!
Kicsit offos a téma, de azt csicseregték, hogy leginkább itt tanyázol, és relatív nagy számú a motorparkod Nincs benne egész véletlen eladó Yamaha R1-Z, vagy esetleg SDR200 ?
Ez a "szobabickli2 dolog ám nem ment simán. Karácsony első napján hajnal 2kor mattrészegen hírtelen jött ötlet. Négyen húztuk a vasat nyolcfelé de csak bekerült. Utána már óhatatlan volt hogy ne idebent faragjam. Két nő is nemigazán tolerálta a dolgot úgyhogy ők hamar kiestek. Tavasszal a mancsnyomokat eltüntettem a falról és ennyi
.....
Most hálistennek azért más arányban állnak a dolgok mit a te zx10 es esetedben, persze így is elég szomorú a helyzet. Láttam már haveri körben nem egyszer millás autót, motort vashulládékká törve a saját hülyeségük miatt. Tudnák mesélni de már így is szétoffolom ezt a topikot
Én is így szeretném... a szobában...Valamikor réges-régen...95körül volt egy ZX-10 Kawám.Annak is kikönyökölt az egyik hajtókarja... Még a vezérmű is tönkrement Azt mondták ne számolgassam mi kell hozzá...másik blokk 80e volt akkoriban ez a mutatvány kerestem kb.25e-t
a wankel motor már a 50 évek végén szépen muzsikált de csödölt vele mindenki ..............csak a Mazda gyárt még ilyen hajtórud nélküli motort ............ tehát nem kell fel találnod
a blokod látom kuka és pont a számos dekli tört ki ...... tehát ha hivatalosan akkarod a eröforást .... akkor szükséged lesz a donor blok kivont forgalmijára ..................... erre figyelj oda mert a müszakin mindig nézik a számot ............. ha meg ütöd soha el nem fogod tudni adni az eredet vizsgán még téged fognak meg hurcolni
tehát be épithető lecsipet forgalmis block kell neked .....
Rémlett valami tőled is István...
Ez már így esett, örök iskola marad az biztos. Jövőhéten boncasztalra teszem a blokkot. Ha bárkinek bármi kell esetleg belőle, akár csak egy alátét is szívesen elpostázom minthogy a méhbe vigyem. A dekliket meg a váltót megtartom
a többi viszont tűnik a portáról.
Következő életemet pedig arra áldozom hogy kifejlesszem a hajtókar nélküli robbanómotort
Már sok károm van belőle.
Annó egy 3000 24v blokkom bánta ezt....
Már az idomok is rászabva rendesen, szép feketére fújva, pont nem találok olyan képet ahol teljesen egybe lenne a vas. Rengeteg meló és némi pénz is benne van. Amúgy elbontanám az egészet....
Hogy egy kicsit a szerelés témához visszakanyarodjak, az elképzelhető hogy a sok kilóméteren keresztűl durván szar karbival használták / használtam a motort. Idén persze már az is orvosolva lett. De sokáig csak egymást vonszolták a hengerek és a 4. hajtókar emiatt fáradt meg ?
Mióta rajta van az új karbi bődületes + erő jött elő a régi önmagához képest....
Ebből a blokkból már csak a deklik maradnak meg. A többi az sajnos megy a méhbe. Még nem volt lelkierőm szétszedni de jövőhéten sort kerítek rá. az első képen az a galacsin a dugó maradványa. Innentől szerintem felejtős. Belese merek gondolni hogy a henger és a hengerfej a szelepeknél mit kapott. Jövőhéten lesznek horrorképek mert boncolom szét.
Nekem is csak azért lett most hirtelen ilyen lehetőségem, mert facér voltam a hétvégén...és most az idö is engem támogatott...
Aztán kb lehet ennyi is az idei szezon nekem, meg talán még egy -két hétvége, mert nyárból 2 hónapot utazással töltünk...Angliában is leszünk pár hetet a feleségem anyjánál... szeptember végén meg már gyorsan rövidülnek a nappalok...
Azért volna pár kérdésem:
Hogy alakul az szívócsonkadapter?
Nem tudtom összerakni...pár hete azt írtad, hogy lehet benézel Kanadába, most meg hogy ősszel költözöl haza...vagy ezek egymást nem kizáró okok. Nem kívánok a magánéletedben turkálni, csak...
ez a hajtó rud csapi a 750 mifenéje .................1 db 100 %osat at tudok 210 psi zümögö hang és 1986 gsx-r felirat van rajta .... de a gyüjteményembe van és nem eladó ..............
meg javitatni visszont ha csak a hajtok mentek el meg lehet ... Peti haveromnak is meg csináltuk jó lett és azotta ment 20 000 ..szét kell dobni a blokot .. és meg nézni menyire szarodot a csap .. ez gép munka .... blokot esélytelen vened ... és ugye azt is szét kell dobni a szám miatt ........
Mivel nekem itt semmi "örömöm".. oké napi szinten megyek a mai vasakkal és a legújabbakkal is , így max ezekről tudok képet feldobni. Nézzétek el nekem. Az össz kapcsolatom most az lég- olajosokkal ti vagytok. Hiányzik az 1100-em ez nem kérdés és irigykedem a túrázós fotók láttán. Jövőhéten mi is elmegyünk asszonnyal talán valahova vízpartra... kérek egy Demonstrator vagy Demo motort a cégbe egy fél napra. Konkrétan 2,5 éve nem ült mögöttem motoron, már eléggé ki van :). Legyen egy kis oldschool érdekesség akkor, ha már 1100-es képekkel és történéssel nem tudok szolgálni. Kicsit most átépítik a Warehouset ,így előkerült egy két érdekesség: RVF 750, VF1000R , 916 , de még vannak régi Benellik, Guzzik, csak az nem az én kenyerem. Ezek eddig dobozban voltak a negyedik emeleti polcon. A VF-re egyből le is csaptam volna, mert az egyik főnöké, így be is próbálkoztam, de 8000 fontért annyira nem sos ,hogy megvegyem még ha 4500 mérföld is van csak benne. Bár baromi jól hangzik.
+ a felét kidobnám, mert egyszer ez a terv. Tehát ,ha láttok relative jó VF 1000-et engem érdekel ;).
Ha a 260nak a felét villámgyorsan kitudnám árúlni a bociból hidd el már itt lenne a portán a maradék sallangot meg egyesével hordanám a méh-be. De sajna ez nem játszik. Amúgy ez a mad max motor már télen is hírdetve volt akkor még szobában állt.
Egyet értek veled István, mármint hogy le vannak fingatva ezek a blokkok. Pont ez a félelmem hogy belenyúlok a szarba.
Természetesen érdeklődök sima boci blokk után is. Nem feltétlen kell a gixer blokk, de ha már a gsxr front rá lett faragva akkor miért ne. Elbontani meg semmiképp nem akarom mert nem érné meg.
Talpraállítom és használom tovább :)
55 ekm, 11.5 bar
Mondjuk ez már többet ér mint a motorod maga...
Naív dolog azt feltételezni, hogy egy 91-igy gyártott blokk Mo.i körülmények között még felhasználható állapotban lenne...Ezek a gépek már lecsúsztak a pénztelen felhasználók szintjére, és a lelkük már sok-sok éve a másvilágon van. Hiszen minden felhasználó úgy vette meg hogy ezek kibírnak mindent, és mindenki ki is vette belőle a részét. Buta boci blokkot előbb találsz használható állapotban, annak a váznak, futóműnek, féknek úgyis sok lenne a gixer valós teljesítménye.
Volt Bandit, meg gsx (imazuma) 750 is...
Èn biztos, ha valaki elém is lökne egy 750 gixer blokkot, pont olyan kilós árat fizetnék érte, mint amit a színesfém telepen adnának, mert pont annyi az értéke...de azért lehet bízni az Isteni gondviselésben is...
Csinálhatnál pár képet az RVF750-ről.
Ritka és drága példány.
.....
Most hálistennek azért más arányban állnak a dolgok mit a te zx10 es esetedben, persze így is elég szomorú a helyzet. Láttam már haveri körben nem egyszer millás autót, motort vashulládékká törve a saját hülyeségük miatt. Tudnák mesélni de már így is szétoffolom ezt a topikot
A képen látható VF nem gyári, pl a fordított villa és kipuff sem ilyen volt..
Műszakit még még is oldom de eredetvizsgán tényleg cirkusz lenne....
a blokod látom kuka és pont a számos dekli tört ki ...... tehát ha hivatalosan akkarod a eröforást .... akkor szükséged lesz a donor blok kivont forgalmijára ..................... erre figyelj oda mert a müszakin mindig nézik a számot ............. ha meg ütöd soha el nem fogod tudni adni az eredet vizsgán még téged fognak meg hurcolni
tehát be épithető lecsipet forgalmis block kell neked .....
Ez már így esett, örök iskola marad az biztos. Jövőhéten boncasztalra teszem a blokkot. Ha bárkinek bármi kell esetleg belőle, akár csak egy alátét is szívesen elpostázom minthogy a méhbe vigyem. A dekliket meg a váltót megtartom
a többi viszont tűnik a portáról.
Következő életemet pedig arra áldozom hogy kifejlesszem a hajtókar nélküli robbanómotort
Már sok károm van belőle.
Annó egy 3000 24v blokkom bánta ezt....
...és nem vagyok jós...
Köszi :)
Hogy egy kicsit a szerelés témához visszakanyarodjak, az elképzelhető hogy a sok kilóméteren keresztűl durván szar karbival használták / használtam a motort. Idén persze már az is orvosolva lett. De sokáig csak egymást vonszolták a hengerek és a 4. hajtókar emiatt fáradt meg ?
Mióta rajta van az új karbi bődületes + erő jött elő a régi önmagához képest....
Nekem van egy GSX 750 Inazuma blokkom,
beindítható, füst és zörej mentes.
Ha érdekel a hirdetéseim alapján megtalálsz.
Nekem is csak azért lett most hirtelen ilyen lehetőségem, mert facér voltam a hétvégén...és most az idö is engem támogatott...
Aztán kb lehet ennyi is az idei szezon nekem, meg talán még egy -két hétvége, mert nyárból 2 hónapot utazással töltünk...Angliában is leszünk pár hetet a feleségem anyjánál... szeptember végén meg már gyorsan rövidülnek a nappalok...
Azért volna pár kérdésem:
Hogy alakul az szívócsonkadapter?
Nem tudtom összerakni...pár hete azt írtad, hogy lehet benézel Kanadába, most meg hogy ősszel költözöl haza...vagy ezek egymást nem kizáró okok. Nem kívánok a magánéletedben turkálni, csak...
meg javitatni visszont ha csak a hajtok mentek el meg lehet ... Peti haveromnak is meg csináltuk jó lett és azotta ment 20 000 ..szét kell dobni a blokot .. és meg nézni menyire szarodot a csap .. ez gép munka .... blokot esélytelen vened ... és ugye azt is szét kell dobni a szám miatt ........
Mivel nekem itt semmi "örömöm".. oké napi szinten megyek a mai vasakkal és a legújabbakkal is , így max ezekről tudok képet feldobni. Nézzétek el nekem. Az össz kapcsolatom most az lég- olajosokkal ti vagytok. Hiányzik az 1100-em ez nem kérdés és irigykedem a túrázós fotók láttán. Jövőhéten mi is elmegyünk asszonnyal talán valahova vízpartra... kérek egy Demonstrator vagy Demo motort a cégbe egy fél napra. Konkrétan 2,5 éve nem ült mögöttem motoron, már eléggé ki van :). Legyen egy kis oldschool érdekesség akkor, ha már 1100-es képekkel és történéssel nem tudok szolgálni. Kicsit most átépítik a Warehouset ,így előkerült egy két érdekesség: RVF 750, VF1000R , 916 , de még vannak régi Benellik, Guzzik, csak az nem az én kenyerem. Ezek eddig dobozban voltak a negyedik emeleti polcon. A VF-re egyből le is csaptam volna, mert az egyik főnöké, így be is próbálkoztam, de 8000 fontért annyira nem sos ,hogy megvegyem még ha 4500 mérföld is van csak benne. Bár baromi jól hangzik.
+ a felét kidobnám, mert egyszer ez a terv. Tehát ,ha láttok relative jó VF 1000-et engem érdekel ;).
Ilyet kell venni a bocit meg rituálisan feláldozni!
Természetesen érdeklődök sima boci blokk után is. Nem feltétlen kell a gixer blokk, de ha már a gsxr front rá lett faragva akkor miért ne. Elbontani meg semmiképp nem akarom mert nem érné meg.
Talpraállítom és használom tovább :)
Mondjuk ez már többet ér mint a motorod maga...
Naív dolog azt feltételezni, hogy egy 91-igy gyártott blokk Mo.i körülmények között még felhasználható állapotban lenne...Ezek a gépek már lecsúsztak a pénztelen felhasználók szintjére, és a lelkük már sok-sok éve a másvilágon van. Hiszen minden felhasználó úgy vette meg hogy ezek kibírnak mindent, és mindenki ki is vette belőle a részét. Buta boci blokkot előbb találsz használható állapotban, annak a váznak, futóműnek, féknek úgyis sok lenne a gixer valós teljesítménye.
Volt Bandit, meg gsx (imazuma) 750 is...
Èn biztos, ha valaki elém is lökne egy 750 gixer blokkot, pont olyan kilós árat fizetnék érte, mint amit a színesfém telepen adnának, mert pont annyi az értéke...de azért lehet bízni az Isteni gondviselésben is...